Przetargi.pl
Przebudowa targowiska miejskiego w Czarnej Białostockiej

Gmina Czarna Białostocka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-020 Czarna Białostocka, Torowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 131 340 , fax. 857 131 349
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Białostocka
    Torowa 14A
    16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 857 131 340, fax. 857 131 349
    REGON: 52880100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.czarnabialostocka.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska miejskiego w Czarnej Białostockiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącego targowiska miejskiego przy ul. Piłsudskiego 60 w Czarnej Białostockiej , w trybie „zaprojektuj i wybuduj” . Przebudowa polegać będzie na: – utwardzeniu powierzchni handlowej i parkingowej w obrębie targowiska, – wybudowaniu zadaszenia części powierzchni handlowej, – przebudowie istniejącego budynku socjalnego z wydzieleniem toalet ogólnodostępnych dla korzystających z targowiska oraz przebudowie wewnętrznej instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i kotłowni opalanej biomasą (pellet i drewno), – przebudowie instalacji elektrycznej oświetlenia terenu, – budowie studni chłonnych oraz kanalizacji deszczowej na terenie targowiska, oraz rozbudowie przyłączy i instalacji na terenie targowiska, zgodnie z wymaganiami opisanymi w programie funkcjonalno-użytkowym, - zagospodarowaniu zieleni. Teren inwestycji obejmuje część działki nr 1066/6 w obrębie Czarna Białostocka o powierzchni 7 466,00 m². Na tym obszarze znajdują się: – budynek socjalny, o powierzchni zabudowy 186,35 m², – budynek magazynowy o powierzchni zabudowy 90,54 m², – ogrodzenie terenu, – przyłącze do sieci wodociągowej, – przyłącze do sieci kanalizacji sanitarnej, – przyłącze do sieci elektroenergetycznej, – instalacja elektryczna oświetlenia terenu, – utwardzone dojazdy i dojścia o powierzchni 813,30 m² (trylinka) oraz 72,19 m² (chodnik z płyt betonowych), – dojścia i dojazdy nie utwardzone, – tereny zielone. Poza granicą opracowania znalazły się niewielkie fragmenty działki 1066/6, na których znajdują się: – trzy prywatne pawilony handlowe wybudowane na terenie dzierżawionym od Gminy, – chodnik w narożniku działki przy skrzyżowaniu ulic Sienkiewicza i Piłsudskiego (droga powiatowa). 4.2. Zamawiający w nawiązaniu do art. 36aa ust. 1 ustawy nie dopuszcza do składania ofert częściowych. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Prace przedprojektowe” Wykonawca przygotuje koncepcję przebudowy budynku, zadaszenia i zagospodarowania terenu uwzględniającą wymogi niniejszej specyfikacji. Teren jest objęty obowiązującym planem zagospodarowania przestrzennego. Prace projektowe: Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę - jeżeli będzie wymagane, wraz z innymi wymaganymi przez prawo pozwoleniami i uzgodnieniami (w tym pozwoleniem wodnoprawnym na odprowadzenie wód opadowych - jeżeli będzie wymagane) oraz projektów wykonawczych w zakresie zagospodarowania terenu, architektury, konstrukcji, instalacji wod-kan i ciepłej wody użytkowej, instalacji grzewczych, wentylacji i instalacji elektrycznych. Wymagany jest obowiązek konsultacji dotyczących wykonania projektu z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi w umowie na poszczególnych etapach fazy projektowej i wykonawczej inwestycji. Roboty budowlane: Zamówienie obejmuje wykonanie: – rozbiórki istniejącej nawierzchni z płyt betonowych, – rozbiórki istniejącej instalacji oświetlenia terenu wraz ze słupami oświetleniowymi, – rozbiórki elementów budynku socjalnego (ściany działowe, przebicia, instalacje wod.-kan, co i elektryczna) w zakresie niezbędnym do urządzenia w nim toalet ogólnodostępnych, – budowa nowych pomieszczeń w budynku socjalnym ze zmianą ich przeznaczenia na toalety ogólnodostępne, – przebudowa instalacji c.o. w budynku socjalnym dostosowująca instalację do nowego układu pomieszczeń ze zmianą źródła zasilania na oparte na energii odnawialnej - kocioł na biomasę (pelet i drewno), – przebudowa instalacji elektrycznej wewnątrz budynku dostosowująca instalację do nowego układu pomieszczeń, ze zmianą źródeł światła na energooszczędne, – budowa instalacji elektrycznej oświetlenia terenu opartej na energooszczędnych źródłach światła, – budowa instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku socjalnego zapewniającej pokrycie zapotrzebowania na energię niezbędną do funkcjonowania targowiska w 30% ze źródeł odnawialnych, – budowa wiat tworzących zadaszenie nad powierzchnią handlową, – budowa studni rozsączających odbierających wody opadowe z terenu inwestycji, – utwardzenie dojazdów, parkingów, ciągów pieszych i powierzchni handlowych z powierzchniowym odprowadzeniem wód opadowych do studni rozsączających, - urządzenie zieleni. Przy projektowaniu przebudowy budynku socjalnego należy przyjąć następujący standard budowlany: – ściany murowane, – wartości współczynnika przenikania ciepła dla remontowanych i nowo wznoszonych przegród nie mniejsze niż wymagane przepisami od 1 stycznia 2021r., – tynki cementowo-wapienne szpachlowane gładzią gipsową, – okna PVC, o współczynniku przenikania ciepła nie większym niż 1,1W/(m²*K); – drzwi wewnętrzne z futrynami systemowymi regulowanymi lub drewnianymi, obejmującymi również ewentualne naświetla drzwiowe. Skrzydła drzwiowe płytowe, laminowane laminatem HPL; – drzwi zewnętrzne o podwyższonej odporności na włamanie - w klasie 2 wg PN-EN 1627:2012 (dawniej klasa B), – przegrody w kabinach sanitarnych laminowane HPL na nóżkach ze stali nierdzewnej. – podłogi we wszystkich pomieszczeniach oraz ściany w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych wyłożone płytami gresu nieszkliwionego o odporności na ścieranie wgłębne max. 175 mm3 wg PN-EN ISO 10545-6, – pozostałe powierzchnie ścian malowane farbą dyspersyjną. Materiały użyte do prac budowlanych muszą uzyskać akceptację Zamawiającego przed skierowaniem do realizacji. Przewidziany do przebudowy budynek powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne do właściwego funkcjonowania instalacje wewnętrzne zgodnie z ich przeznaczeniem. Instalacje przebiegające w obrębie pomieszczeń użytkowych wykonać jako zabudowane (sufity podwieszane, zabudowy z płyt GK, rozprowadzenie w podłodze, ścianach). Dopuszcza się lokalne obniżenia sufitów podwieszonych w sanitariatach i komunikacji. Budynek należy wyposażyć w wodną instalację grzewczą z rozprowadzeniem przewodów w podłodze, zasilaną z własnej kotłowni. Jako źródło ciepła do podgrzania ciepłej wody użytkowej należy przyjąć kocioł na biomasę i panele fotowoltaiczne. Instalacja elektryczna powinna obejmować m.in. montaż opraw oświetleniowych wg projektu architektury (aranżacji) wnętrz, przy uwzględnieniu następujących elementów oświetlenia: – w pomieszczeniach biurowych, korytarzach, pom. gospodarczych, pom. socjalnych oraz szatniach oprawy rastrowe, – w pomieszczeniach WC zastosować oprawy szczelne. Instalacje OZE: Targowisko należy wyposażyć w instalacje odnawialnego źródła energii w rozumieniu ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o odnawialnych źródłach energii w postaci: a) paneli fotowoltaicznych, o sumarycznej mocy znamionowej min. 3kW, b) kotła grzewczego podgrzewającego wodę na potrzeby instalacji grzewczej oraz ciepłej wody użytkowej. Lokalizacja projektowanych obiektów na działce została wskazana na planie zagospodarowania terenu załączonym w części PFU. W uzasadnionych przypadkach może ona ulec zmianie na etapie wykonywania projektu budowlanego pod warunkiem zachowania podanych parametrów i wskaźników projektowanej zabudowy. Uwaga: Zamawiający wyłączy z użytkowania części targowiska miejskiego na okres niezbędny do prowadzenia robót budowlanych . Dokumentacja projektowa nie może zawierać nazw własnych, marek, oznaczeń produktów, producentów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN.), 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 35 1020 1332 0000 1102 0280 9606 Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia ……………………..r. – do dnia …………………………r.”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej ul. Torowa 14A pokój nr 116 , natomiast jego kopię dołączyć do oferty. 6. Za skuteczne wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna , zamawiający uzna złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie Urzędu przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie oferenta.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. tym zakresie .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach