Przetargi.pl
„Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu”

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2018-01-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu” Przedmiot główny: CPV: 45.21.31.40-6 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie targowisk Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu, na działce nr 208, 210 obręb 11. Projekt będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu „Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszanie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury”. 2. Zakres zamówienia obejmuje określony w dokumentacji projektowej etap A (A1 i A2), tj.: a) rozebranie istniejących pawilonów handlowych (21 szt.) znajdujących się na działce nr 210, b) rozebranie istniejących wiat ze stołami z zadaszeniem eternitowym oraz stołów obok wiat, znajdujących się na działce nr 210, c) budowa nowych zadaszonych wiat o konstrukcji stalowej, d) wykonanie stołów handlowych, e) rozebranie istniejącego ciągu pieszo-jezdnego znajdującego się na działce na 210, f) budowę 12 szt. nowych pawilonów handlowych (w tym 3 pawilonów z instalacją wodociągową), g) budowa nowego ciągu pieszo jezdnego, h) budowa chodnika, i) budowę niezadaszonych miejsc handlowych, j) budowę miejsc parkingowych, k) wykonanie odwodnienia pawilonów handlowych oraz miejsc handlowych, l) wykonanie kanalizacji deszczowej, m) wykonane kanalizacji sanitarnej, n) wykonanie instalacji wewnętrznej wod-kan, o) wykonanie przyłącza wodociągowego, p) regulacja istniejących studni rewizyjnych, q) budowę przyłącza elektroenergetycznego do pawilonów handlowych, r) budowę instalacji elektrycznej niskiego napięcia, s) wykonanie oświetlenia targowiska, t) budowę instalacji odgromowej, u) zaprojektowanie, wykonanie i montaż tablicy informacyjno-pamiątkowej zgodnie z Księgą wizualizacji znaku PROW 2014-2020 obowiązującą od dnia 1 września 2017 r.: http://www.minrol.gov.pl/Wsparcie-rolnictwa/Program-Rozwoju-Obszarow-Wiejskich-2014-2020/Dzialania-informacyjne-PROW-2014-2020/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy - w momencie faktycznego rozpoczęcia robót budowlanych, v) zaprojektowanie, wykonanie i montaż dwóch tablic pamiątkowych z logotypem i nazwą „Mój Rynek” – formatu A2 lub zbliżonego, według wzoru stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ – na zakończenie robót budowlanych. Wykonawca jest obowiązany osobiście wykonać kluczową część zamówienia, o której mowa w sekcji II.4) pkt 2. lit. c) ogłoszenia, tj. budowę nowych zadaszonych wiat o konstrukcji stalowej. Szczegółowy zakres i technologia wykonania robót zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i technologia odbioru robót opracowanych przez firmę: Euro-Projekt Grzegorz Latecki z siedzibą w Elblągu (82-300), przy ul. Stanisława Sulimy 1/325. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) Rodzaj opracowania: Przedmiar – branża architektura, konstrukcja Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (nr dz.: 207, 208, 210; obręb 11) b) Przedmiar robót Nazwa kosztorysu: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Budowa: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) Nazwa obiektu lub robót: INSTALACJE ELEKTRYCZNE ETAP A1 c) Przedmiar robót Nazwa kosztorysu: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Budowa: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) Nazwa obiektu lub robót: INSTALACJE ELEKTRYCZNE ETAP A2 d) PRZEDMIAR ROBÓT NAZWA INWESTYCJI: Instalacje sanitarne zewnętrzne. Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu – Etap A ADRES INWESTYCJI: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Dąbka (nr. działek: 207, 208, 2010, obręb 11) BRANŻA: sanitarna e) Rodzaj opracowania: Przedmiar – branża drogowa Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (nr dz.: 208, 210; obręb 11) 2) PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE: a) Rodzaj opracowania Projekt budowlano-wykonawczy Branża konstrukcyjna Nazwa inwestycji Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka Numery działek: 207, 208, 210; obręb 11 b) Rodzaj opracowania Projekt budowlano-wykonawczy Branża architektoniczna Nazwa inwestycji Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka Numery działek: 207, 208, 210; obręb 11 c) Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka działki nr 207, 208, 210 - obręb 11 d) Rodzaj opracowania Projekt budowlano-wykonawczy Branża Elektryczna Nazwa inwestycji Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) e) Rodzaj opracowania PROJEKT INSTALACJI SANITARNYCH Branża sanitarna Nazwa inwestycji Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) f) Plan Zagospodarowania Terenu Zamawiający informuje, w zamówieniu uwzględniono demontaż trzech słupów oświetleniowych. Zamawiający wskazuje na planie zagospodarowania terenu słupy do demontażu poprzez zaznaczenie okręgiem w kolorze różowym. B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: a) Rodzaj opracowania Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – wymagania ogólne, roboty budowlane Branża budowlana Nazwa inwestycji Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 204, 206, 207, 208, 210; obręb 11) b) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka działki nr 207, 208, 210 - obręb 11 c) Rodzaj opracowania Specyfikacja Techniczna Branża Elektryczna Nazwa inwestycji Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210, obręb 11) d) Rodzaj opracowania SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Branża sanitarna Nazwa inwestycji Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210, obręb 11) Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: 1) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 2) Cena oferty powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej, STWiOR oraz z przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp. 3) Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 4) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 5) W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram robót objętych umową dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni od daty udzielenia zamówienia. Ze strony Zamawiającego harmonogram w zakresie robót budowlanych zatwierdzi inspektor nadzoru robót budowlanych. Roboty będą realizowane w obiekcie czynnym, w związku z tym harmonogram w zakresie robót budowlanych musi być również uzgodniony z Użytkownikiem z uwzględnieniem ciągłości godzin pracy targowiska. 6) Roboty będą realizowane w obiekcie czynnym, w związku z tym harmonogram w zakresie robót budowlanych musi być również uzgodniony z Użytkownikiem z uwzględnieniem ciągłości godzin pracy targowiska. 7) Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 8) Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 9) W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 10) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 11) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, o której mowa w sekcji II.4) pkt 2. lit. c) ogłoszenia, tj. budowy nowych zadaszonych wiat o konstrukcji stalowej. 12) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 13) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 14) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 15) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 4. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót i dostaw. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 6. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 złotych (słownie: .czterdzieści tysięcy złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach