Przetargi.pl
Przebudowa płyty targowiska miejskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu - etap II”.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa płyty targowiska miejskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu - etap II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa płyty targowiska miejskiego w ramach zadania pn.: „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. płk. Dąbka w Elblągu - etap II”. Przedmiot główny: CPV: 45.21.31.40 - 6 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie targowisk Miejsce wykonania robót budowlanych: Targowisko miejskie: Elbląg ul. płk. Dąbka, dz. Nr 208, obręb 11 Przedmiotem zamówienia jest przebudowa płyty targowiska miejskiego wraz z jego oświetleniem i odwodnieniem terenu. Obiekt położony jest przy ul. płk. Dąbka w Elblągu, na działce nr 208 obręb 11. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez firmę Euro-Projekt Grzegorz Latecki z siedzibą w Elblągu (82-300) przy ul. Stanisława Sulimy 1/325: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) Rodzaj opracowania: Przedmiar - branża drogowa Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu - Etap B Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (nr dz.: 207, 208, 210; obręb 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 b) Rodzaj opracowania: Przedmiar - branża elektryczna Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu - Etap B Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (nr działek: 207, 208, 210, obr. 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 c) Rodzaj opracowania: Przedmiar - branża sanitarna Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu - Etap B Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (nr działek: 207, 208, 210, obr. 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 2) PROJEKTY: a) Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa Kategoria obiektu: XVII Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka działki nr 207, 208, 210 - obręb 11 Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 b) Rodzaj opracowania: Projekt budowlano-wykonawczy Branża Elektryczna Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 c) Rodzaj opracowania: PROJEKT INSTALACJI SANITARNYCH Branża sanitarna Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót branża drogowa Kategoria obiektu: XVII Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka działki nr 207, 208, 210 - obręb 11 Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 2) Rodzaj opracowania: Specyfikacja techniczna Branża Elektryczna Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 3) Rodzaj opracowania: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH Branża sanitarna Nazwa inwestycji: Przebudowa Targowiska Miejskiego przy ul. Płk. Dąbka w Elblągu Adres inwestycji: 82-300 Elbląg, ul. Płk. Stanisława Dąbka (numery działek: 207, 208; 210; obręb 11) Inwestor: Gmina Miasto Elbląg 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o któych mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) wykonanie drogi (A), b) wyrównanie powierzchni drogi pomiędzy zjazdem w kierunku ul. Robotniczej i placem targowym, c) wyrównanie ciągów pieszo-jezdnych (C), d) wykonanie miejsc postojowych (handlowych) na placu targowym (C), e) wykonanie chodników z kostki betonowej (E), f) wyrównanie istniejącego chodnika wzdłuż zjazdu do ul. Robotniczej (F), g) wykonanie odwodnienia placu i ciągów pieszo jezdnych, h) wykonanie oświetlenia placu targowego, i) wykonanie monitoringu wraz z włączeniem do autonomicznego istniejącego monitoringu targowiska, j) wykonanie opisu oznaczeń sektorów na płycie targowiska, k) wykonanie ekranów chroniących przed wiatrem obok nowych stołów pod wiatą targowiska. Opis oznaczeń od A do F wynika z dokumentacji projektowej - branża drogowa. Szczegółowy zakres i technologia wykonania robót zostały określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, licząc od daty odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Wymagania i warunki wykonania zamówienia. 5.1. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 5.2. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz przedmiarów robót, jak również w nich nieujęte, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp. 5.3. Wykonane roboty będą rozliczane obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym - zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym - zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, wynagrodzenie nie przysługuje. 5.4. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 5.5. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru robót budowlanych szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Harmonogram musi być zatwierdzony przez Użytkownika: Dyrektora Zarządu Budynków Komunalnych. 5.6. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 5.7. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 5.8. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 7. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a – 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni dróg, ciągów pieszo-jezdnych i miejsc postojowych. 11. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 12. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 13. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213140-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (słownie sto piętnaście tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą, b) zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ, d) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach