Przetargi.pl
Przebudowa targowiska Miejskiego przy ul. Piotrkowskiej w Opocznie - etap I - dokończenie

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Krótka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 547 611 , fax. 447 547 611
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
    ul. Krótka 1
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 447 547 611, fax. 447 547 611
    REGON: 59002807900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska Miejskiego przy ul. Piotrkowskiej w Opocznie - etap I - dokończenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, instalacyjne i montażowe, p.n.: „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Piotrkowskiej 66 w Opocznie - etap I - dokończenie”, obejmujące wykonanie wszystkich wymaganych dokumentacją projektową prac budowlanych a także usunięcie w nich wszelkich wad. 2. Na zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia (zadania inwestycyjnego) składają się dwa zadania: 1) Zadanie nr 1: Roboty instalacyjne- elektryczne i elektroenergetyczne, obejmujące: 1.1. Przebudowę istniejących kabli elektroenergetycznych nN zasilających Targowisko Miejskie. 1.2. Budowę przyłącza elektroenergetycznego obejmującego w szczególności: posadowienie: złącza kablowo podziałowego ZKP, osiem linii kablowych i sześć złącz pomiarowych ZP1 – ZP8 (dwa z zaprojektowanych złącz pomiarowych tj.: ZP3 i ZP8 zostały już wykonane (posadowione)). 1.3. Budowę instalacji elektrycznych na terenie targowiska miejskiego (w zakresie etapu I), zawierającą w szczególności: instalację oświetleniową w hali, instalację przeciwpożarową, tablicę administracyjną TA, zasilanie napędów bram, prowadzenie instalacji elektrycznych w hali, uziemienie- bez instalacji wewnętrznych w pawilonach handlowych). Uwaga: W projekcie błędnie wskazano przekrój przewodu zasilającego pawilony. Linię zasilającą do poszczególnych pawilonów handlowych należy poprowadzić odpowiednio dla odbiorców jednofazowych przewodem YDY-żo -750V 3x10 mm2 lub dla odbiorców trójfazowych przewodem YDY-żo -750V 5x10 mm2. Linia zasilająca do istniejących pawilonów nr 12, 13, 14 (bez dwóch boksów), 15, 16, 17a, 17b, 17c, istn., 18, została przez Zamawiającego wykonana we własnym zakresie (w korytkach po dachach pawilonów). Wykonawca może wykorzystać wykonaną instalację i przełożyć ją zgodnie z projektem budowlanym na konstrukcję zadaszenia. 2) Zadanie nr 2: Roboty budowlano- montażowe, obejmujące wykonanie: 1.1. Stóp fundamentowych (oznaczonych jako: ST-1) w ilości 22 szt. pod słupy zadaszenia ciągów pieszych (tj. pod słupy zadaszenia ciągu komunikacyjnego wzdłuż pawilonów 5a i 5b oraz zachodniej strony zadaszenia R 425 cm (główny ciąg komunikacyjny). Pozostałe stopy fundamentowe w zakresie I etapu w ilości 28 szt. zostały już wykonane w ramach wcześniejszych prac przebudowy targowiska). 1.2. Nawierzchni z kostki brukowej w ilości około 192 m2 (pozostała do wykonania część terenu w zakresie I etapu przebudowy, tj. nawierzchnia wzdłuż pawilonów 5a i 5b oraz uzupełnienie nawierzchni w głównym ciągu komunikacyjnym). Nawierzchnia w ciągach komunikacyjnych obejmujących pawilony nr 12 ÷ 18 została wykonana w ramach wcześniejszych prac przebudowy targowiska. 1.3. Zadaszenia ciągów komunikacyjnych objętych I etapem inwestycji w postaci dachu półokrągłego kolebkowego z poliwęglanu opartego na konstrukcji stalowej słupowo – ryglowej. 1.4. Ogrodzenia i bramy targowiska. Wyżej opisane zakresy robót w ramach zadań: nr 1 i nr 2, należy wykonać w oparciu i zgodnie z dokumentacją techniczną zawierającą szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Sposób oraz terminy wykonania prac szczegółowo określono w rozdziale VII. 4. Dodatkowe wyjaśnienia. 4.1. UWAGA !!! W ramach każdego z zadań wykonawca obowiązany jest zapewnić kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w stosownej specjalności (tj. odpowiednio: w specjalizacji instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych/ w specjalności konstrukcyjno- budowlanej). 4.2. UWAGA !!! Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno- budowlanej będzie pełnił także funkcję kierownika budowy dla całej inwestycji, obejmującej obydwa zadania, wobec czego wykonawca zadania nr 2 winien uwzględnić tą okoliczność w składanej ofercie. 4.3. Koszty wytyczenia geodezyjnego ponosi Wykonawca. 4.4. Koszty inwentaryzacji powykonawczej ponosi Zamawiający. 4.5. Wykonawca zapewni ogrodzenie i zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób niepowołanych oraz jej właściwe oznaczenie. 4.6. Wszystkie zastosowane materiały winny być fabrycznie nowe oraz posiadać świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz niezbędne atesty, certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych. 4.7. Koszty opłat za zużytą do celów budowy: energię elektryczną, wodę i ścieki w trakcie realizacji zamówienia pokrywa Wykonawca robót wg stawek obowiązujących u dostawców mediów. 4.8. Za udostępnienie terenu pod zaplecze Wykonawcy nie będą naliczane opłaty, o ile będzie to zaplecze na terenie posiadanym przez Zamawiającego. 4.9. Nadmiar gruzu winien być wywożony z terenu do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów w m. Różanna, gm. Opoczno – opłaty wg stawek obowiązujących na dzień wywozu. 4.10. Do każdego zakresu wykonanych robót składających się na przedmiot zamówienia, przed ich odbiorem, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w szczególności: kosztorysy powykonawcze, niezbędne atesty, certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych oraz protokoły badań i sprawdzeń. 3. Miejsce realizacji zamówienia: Opoczno, ul. Piotrkowska 66, Gmina Opoczno, Powiat Opoczyński, Województwo łódzkie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1) Dla zadania nr 1: 5.000,00 PLN. (słownie: pięć tysięcy zł). 2) Dla zadania nr 2: 20.000,00 PLN. (słownie: dwadzieścia tysięcy zł). Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium na rachunek bankowy (konto) Zamawiającego, oferta zostanie uznana za zabezpieczoną, jeżeli środki z tego tytułu faktycznie wpłyną na konto Zamawiającego do upływy terminu otwarcia ofert. 3.Wadium może być wnoszone jedynie w formach określonych w art. 45 PZP, tj.: 1) w pieniądzu- W takim przypadku wadium należy wnieść przelewem na konto depozytów Zamawiającego: bank PEKAO S.A. Nr 51 1240 3129 1111 0010 3596 7995. Uwaga: Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). 3) gwarancjach bankowych - zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez Gwaranta kwoty gwarancji, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez Gwaranta kwoty gwarancji, przy czym termin ważności gwarancji winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), zawierających klauzulę o bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego przez poręczyciela kwoty poręczanej, przy czym termin ważności poręczeń winien być równy co najmniej okresowi związania ofertą Wykonawcy (30 dni). 4. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/ poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem, 3) kwotę gwarancji/ poręczenia, 4) termin ważności gwarancji/ poręczenia, 5) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela) do: „zapłacenia kwoty gwarancyjnej/ poręczanej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6) zobowiązanie Gwaranta (Poręczyciela), do: „zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczanej na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”. 7) gwarancja (poręczenie) winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 8) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 PZP, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Zwrot wadium nastąpi stosownie do postanowień art. 46 ust. 1,2 i 4 Ustawy.. 8. Utrata wadium następuje w okolicznościach wskazanych w Ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w art. 46 ust 4a i 5 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca obowiązany jest oświadczenie o spełnieniu warunków udziału- wzór załącznik nr 3A do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg wzory stanowiącego załącznik nr 3A do SIWZ, 3)Zobowiązania wymagane postanowieniami rozdz. VIII ust. 3 pkt. 3.5 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, d)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 4)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5)Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych wg. załącznika nr 6 do SIWZ. 6)W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, Wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3B do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach