Przetargi.pl
Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap I

GMINA - MIASTO SIEDLCE ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA - MIASTO SIEDLCE
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    REGON: 711581765
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie części targowiska, którego obszar oznaczony jest na załączniku Nr 1 „Podział na etapy” kolorem żółtym jako Etap I. Zakres zamówienia:1) Rozbiórki - budynków, wiat2) Roboty budowlane, w tym między innymi budowa: budynku usługowo-handlowego - budynki kontenerowe, wiaty handlowej tzw. „mała wiata”, wiaty śmietnikowej, 3) Roboty sanitarne, w tym między innymi wykonanie: instalacji kanalizacji, wentylacji mechanicznej, instalacji wody, instalacji klimatyzacji i ogrzewania.Zakres nie obejmuje wykonania kanalizacji sanitarnej i deszczowej zewnętrznej.4) Roboty drogowe, w tym między innymi: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, elementy ulic tj. krawężniki i obrzeża, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni utwardzonych, roboty wykończeniowe,Roboty drogowe obejmują rozbiórkę istniejącego zjazdu i budowę dwóch nowych zjazdów od ul. 11 Listopada.5) Roboty elektryczne, w tym w tym między innymi: roboty ziemne elektryczne i teletechniczne, wykonanie zasilania budynków, wykonanie oświetlenia terenu, wykonanie instalacji dla potrzeb „małej wiaty”, wykonanie instalacji dla potrzeb budynku usługowo-handlowego, wykonanie instalacji przyzywowej, pomiary instalacji,6) Wyposażenie, w tym w tym między innymi: wyposażenie wewnętrzne budynków, wyposażenie zewnętrzne (kosze, ławki, stoły, inne)7) Wykonanie ogrodzenia,8) Zagospodarowanie terenu zielenią,9) Prace przygotowawcze, uporządkowanie terenu, inne. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiony jest w Rozdziale 5 SWZ oraz dokumentacji projektowej (załącznik nr 5 do SWZ) p.n. BUDOWA BUDYNKU USŁUGOWO-HANDLOWEGO Z ZAPLECZEM SOCJALNYM, BUDYNKU HANDLOWEGO, DWÓCH WIAT HANDLOWYCH, WIATY SMIETNIKOWEJ, PARKINGU DLA SAMOCHODÓW OSOBOWYCH ORAZ NIEZBĘDNEJ INFRASTRUKTURY TECHNICZNEJ – W RAMACH INWESTYCJI PRZEBUDOWY TARGOWISKA MIEJSKIEGO W SIEDLCACH i projektach technicznych branży architektonicznej, konstrukcyjnej, drogowej, elektrycznej i sanitarnej wraz ze Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB). Zakres rzeczowy Zamówienia opisuje harmonogram rzeczowo-finansowy „Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. 11 Listopada w Siedlcach – etap I”. Przedmiary robót należy traktować jak załączniki dodatkowe, pomocnicze. Wykonawca powinien sprawdzić przedmiary z dokumentacją projektową na etapie przygotowania oferty i wycenić wszystkie prace określone w dokumentacji, w tym na rysunkach projektowych.Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań, wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych 00/100)Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia10 listopada 2022 r. do godz. 08.45.2. Pozostałe informacje dotyczące wadium, znajdują się w Rozdziale 17 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że:• w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto, polegającą na wykonaniu remontu/budowy/przebudowy/rozbudowy budynku lub zespołu budynków wraz z zagospodarowaniem terenu;• dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczeniei wykształcenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj.• osobą mającą pełnić funkcję kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie na zrealizowanym przez siebie jako kierownik budowy minimum 1 zadaniu, polegającym na wykonaniu remontu/budowy/przebudowy/rozbudowy budynku lub zespołu budynków wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości co najmniej 500 000 zł brutto.• osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,• osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnejw zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,• osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót drogowych specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, posiadającą doświadczenie na zrealizowanym przez siebie jako kierownik budowy lub kierownik robót minimum 1 zadaniu polegającym na budowie dróg lub utwardzenia terenuo wartości robót co najmniej 500 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:1) Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tej funkcji.2) Osoby wskazane powyżej winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności właściwej do powierzonego stanowiska i w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2021 poz. 2351) lub równoważnymi do nich (w szczególności uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1646) a uznanymi w Polsce) oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwych izbach samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2019 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117) lub Decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w odrębnych przepisach.3) Ilekroć w treści SWZ jest mowa o „uprawnieniach budowlanych”, „budowie”, „przebudowie”, „kierowniku budowy”, „kierowniku robót” należy pojęcia te rozumieć zgodnie z definicjami określonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) oraz aktami wykonawczymi do niej.4) W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Wymagania dotyczące polegania na zasobach innych podmiotów opisane są w Rozdziale 12.3. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia dopuszcza łączne spełnianie warunków przez Wykonawców. Wymagania dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia opisane są w Rozdziale 13.4. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 ustawy Pzp może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach