Powiat Łęczycki ogłasza przetarg
- Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Kościuszki
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 0-24 388-72-00 , fax. 0-24 721-32-17
- Data zamieszczenia: 2020-07-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Łęczycki
ul. Kościuszki 1
99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
tel. 0-24 388-72-00, fax. 0-24 721-32-17
REGON: 61101612300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczycki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa szybu windy oraz dachu wraz z wymianą windy w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łęczycy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego są roboty budowlane polegające na przebudowie szybu windy oraz dachu wraz z wymianą windy w budynku Domu Pomocy Społecznej w Łęczycy. Przedmiotowe zamówienie obejmuje dostawę i montaż, uruchomienie windy wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, wykonanie niezbędnych prac do jej uruchomienia oraz dokonanie uzgodnień z Urzędem Dozoru Technicznego. Wszystkie instalacje i systemy związane z montażem windy muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej, BHP i Urzędu Dozoru Technicznego. Prace polegają na: - rozbiórce isniejącego stropu drewnianego, - wykonaniu ścianek działowych (obudowa szybu windy) - wykonaniu otworów i nadproży w ścianach istniejących, - częściowej rozbiórce istniejącej więźby dachowej, - wykonaniu ściany szczytowej, - wykonaniu nowoprojektowanej więźby dachowej w nawiązaniu do istniejącej więźby, - demontażu starego urządzenia dźwigowego windy, - montażu prowadnic kabinowych i przeciwwagowych z zamocowaniami, - montażu ogranicznika prędkości, - montażu kabiny z drzwiami kabinowymi, - montażu zespołu napędowego, - montażu drzwi przystankowych, - montażu kompletnego sterowania wraz z kasetami wezwań i dyspozycji, - montażu instalacji oświetleniowej i wentylacji szybu, - wykonanie dokumentacji odbiorczej do UDT, odbiór UDT, wykonanie wszelkich czynności związanych z uzyskaniem decyzji Urzędu Dozoru Technicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Podpisany i wypełniony formularz oferty – Załącznik Nr 1 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania aktualne na dzień składania ofert, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy - załącznik Nr 2 do SIWZ; c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ składa każdy z wykonawców oddzielnie - wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia; d) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ; e) Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót dekarsko-ciesielskich w podziale na 5 części w celu poprawy standardu w budynkach gminnych administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
Dodano: 2024-04-19 - Budowa boiska ze sztuczną nawierzchnią do piłki nożnej wraz z kontenerowym zapleczem sanitarno-szatniowym i urządzeniami infrastruktury towarzyszącej
Dodano: 2024-04-19 - Adaptacja części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Pocztowej w Przedborzu na pomieszczenia biurowe
Dodano: 2024-04-19 - Przebudowa wraz z częściową rozbiórką budynku Świetlicy Wiejskiej w Zglinnej Małej
Dodano: 2024-04-18 - „Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Zgierzu”
Dodano: 2024-04-18