Przetargi.pl
Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo

GMINA STRZEGOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 06-445 Strzegowo, ul. Plac Wolności 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA STRZEGOWO
    ul. Plac Wolności 32
    06-445 Strzegowo, woj. mazowieckie
    REGON: 130378440
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzegowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cześć 1 Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z systemie „zaprojektuj i wybuduj” inwestycji pn.: ”Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”.Przedsięwzięcie polega na przebudowie trzydziestu pięciu istniejących przepompowni ścieków, przebudowie rurociągu tłocznego z niezbędną infrastrukturą na trasie Kowalewko-Syberia oraz przebudowie studni połączeniowej dla przewodów ciśnieniowych przed przepompownią KONOTOPA PG 1 na terenie Gminy Strzegowo. Rozwiązania technologiczne przepompowni powinny odpowiadać obowiązującym przepisom prawa polskiego i europejskiego na dzień opracowania dokumentacji . Efektem realizacji przedsięwzięcia będzie poprawa niezawodności pracy istniejących przepompowni , systemu tłoczenia i pompowania ścieków. Przedmiotem zamówienia jest:a) zaprojektowanie i uzyskanie wymaganych prawem decyzji lub zezwoleń na budowę, b) dostawa i montaż urządzeń, c) wykonanie robót budowlanych, d) uruchomienie obiektu będącego przedmiotem niniejszego PFU,e) przeprowadzenie procedur związanych z uzyskiwaniem decyzji administracji państwowej, obsługą geodezyjną, nadzorem projektowym i wykonawczym.Do obowiązków Wykonawcy w zakresie robót budowlano-montażowych należy w szczególności: Prace przygotowawcze i pomocnicze w tym:a) zagospodarowanie placu budowy,b) zaplecze budowy, c) doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb budowy, d) urządzenia ppoż. i BHP, e) pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa Robót i inwentaryzacji powykonawczej, Roboty budowlane i wykończeniowe, w tym: a) roboty ziemne, betonowe i żelbetowe, b) roboty budowlane wraz z ich kompletnym wykończeniem (w tym: konstrukcja, dach, ściany, bramy, posadzki), c) pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe. Wykonanie instalacji elektrycznych oraz systemu automatyki i sterowania: a) instalacja zasilania urządzeń i obiektów technologicznych przepompowni,b) instalacje wewnętrzne dla potrzeb własnych,c) instalacje oświetlenia kontenera,d) instalacje systemu automatyki i sterowania zgodnie z PFU,e) systemu zasilenia energetycznego poszczególnych obiektów. 2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Program funkcjonalno-użytkowy :”Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w programie funkcjonalno-użytkowym służącym do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 99 ust 5 ustawy Pzp). Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego nie znalazł żadnych znaków towarowych, patentów czy pochodzenia, źródeł lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Jeżeli jednak wykonawca stwierdzi/zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że znajdują się takie przypadki lub pośrednio wskazujące na jeden konkretny produkt, prosi się Wykonawcę, aby zgodnie z art. 284 ust. 1 ustawy pzp zwracając się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ wskazał takie produkty. Wówczas jako wyjaśnienie/zmiana treści SWZ, zamawiający wspólnie z autorem programu funkcjonalno-użytkowego sprecyzuje, jakie cechy zamawianego produktu mają dla niego walor równoważny, które będą brane pod uwagę przy ocenie oraz określi kryteria stosowane w celu równoważności. Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp.4. W przypadku gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.5. Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno – eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż wymagane przez zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie wykonawcy w składanej ofercie. 6. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy/usługi/roboty budowlane spełniają wszystkie wymagania określone przez zamawiającego w treści SWZ i w postępowaniu.Cześć 2 Pełnienie nadzór inwestorski nad przebudową systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych przy realizacji zadania ”Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo” realizowanego w formie „Zaprojektuj i wybuduj":Przedsięwzięcie polega na przebudowie trzydziestu pięciu istniejących przepompowni ścieków, przebudowie rurociągu tłocznego z niezbędną infrastrukturą na trasie Kowalewko-Syberia oraz przebudowie studni połączeniowej dla przewodów ciśnieniowych przed przepompownią KONOTOPA PG 1 na terenie Gminy Strzegowo. Rozwiązania technologiczne przepompowni powinny odpowiadać obowiązującym przepisom prawa polskiego i europejskiego na dzień opracowania dokumentacji . Efektem realizacji przedsięwzięcia będzie poprawa niezawodności pracy istniejących przepompowni , systemu tłoczenia i pompowania ścieków. Przedmiotem zamówienia jest:a) zaprojektowanie i uzyskanie wymaganych prawem decyzji lub zezwoleń na budowę, b) dostawa i montaż urządzeń, c) wykonanie robót budowlanych, d) uruchomienie obiektu będącego przedmiotem niniejszego PFU,e) przeprowadzenie procedur związanych z uzyskiwaniem decyzji administracji państwowej, obsługą geodezyjną, nadzorem projektowym i wykonawczym.2. Zakres nadzorowanych robót określa Program funkcjonalno-użytkowy: ”Przebudowa systemu gospodarki ściekowej na terenie Gminy Strzegowo”3. Do obowiązków Wykonawcy (inspektora nadzoru inwestorskiego) należeć będzie w szczególności: 1) przed wejściem na plac budowy zapoznanie się z specyfikacją warunków zamówienia na roboty budowlane, programem funkcjonalno-użytkowym, dokumentacją projektową robót budowlanych przygotowana przez Wykonawcę, umową o wykonanie robót z wykonawcą robót budowlanych, uzyskanymi niezbędnymi decyzjami administracyjnymi, w tym zgłoszeniem zamiaru wykonywania robót budowlanych, jak również z terenem, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,2) zwrócenie się z odpowiednim wnioskiem do Wykonawcy (z informacją do wiadomości Zamawiającego) o wprowadzenie w dokumentacji zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z wykonawcą, w razie stwierdzenia w dokumentacji projektowej przed rozpoczęciem budowy lub w toku jej realizacji wad lub niedoskonałości lub niezgodności z specyfikacją warunków zamówienia czy programem funkcjonalno-użytkowym3) przekazanie wykonawcy robót protokolarnie terenu budowy,4) reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji ze specyfikacją warunków zamówienia, programem funkcjonalno-użytkowym, dokumentacją projektową robót budowlanych, obowiązującymi normami i przepisami, w tym przepisami techniczno – budowlanymi oraz zasadami wiedzy technicznej; w tym zakresie Wykonawca ma prawo wydawać wiążące polecenia co do usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;5) uczestniczenie we wszystkich czynnościach, do dokonania których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących prac budowlanych realizowanych przez wykonawcę robót budowlanych w okresie obowiązywania umowy, w tym uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez którąkolwiek ze stron procesu inwestycyjnego,6) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zamiarze zawarcia lub zawarciu przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą,7) współpraca z Zamawiającym, jednostką projektową i wykonawcą robót budowlanych w zakresie realizowanych robót budowlanych, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów,8) pisemne informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w ich realizacji (wraz z dokumentacją fotograficzną przekazywaną do zgrania na komputer Zamawiającego lub przekazana pocztą elektroniczną) i informacja o planowanych robotach na następne dni robocze – nie rzadziej niż raz na miesiąc. W okresie, w którym nie będą prowadzone roboty pisemna informacja przekazywana według potrzeb lub na każde żądanie Zamawiającego.9) pobyty inspektora nadzoru na placu budowy w trakcie prowadzenia robót budowlanych, zgodnie z zadeklarowaną w tabeli formularza oferty częstotliwością, 10) weryfikacja dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorem robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem technicznym i odbiorem końcowym), w tym m. in. atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp., sprawdzania protokołów oraz kontrola materiałów i urządzeń przed ich wbudowaniem,11) sprawdzanie pod względem merytorycznym i formalnym oraz rachunkowym protokołów odbioru w zakresie wykonywanych robót, kontrola jakości i wartości wykonanych robót budowlanych przed odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, technicznym i końcowym oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót,12) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,13) nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia,14) dokonywanie odbiorów robót budowlanych (odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu, odbioru technicznego i odbioru końcowego) potwierdzanych stosownymi zapisami w dzienniku budowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, normami budowlanymi oraz udział w przekazaniu obiektu budowlanego do użytkowania,15) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych,16) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy,17) udział w komisji powołanej przez Zamawiającego do określenia ewentualnych robót zamiennych, sprawdzanie pod względem merytorycznym konieczności wykonania robót zamiennych zaproponowanych przez komisję,18) uzgadnianie z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych wartości ewentualnych robót „zaniechanych”. 19) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszelkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót,20) sporządzanie protokołów konieczności – jeżeli wystąpi taka potrzeba,21) kompletowanie i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od wykonawcy, niezbędnych do odbioru,22) pomoc zamawiającemu w przygotowaniu dokumentów, warunkujących zgodne z prawem rozpoczęcie przedmiotu umowy, 23) nadzorowanie realizacja inwestycji pod względem zgodności ze zgłoszeniem budowy, 24) kontrolowanie robót budowlanych, w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych prac (potwierdzone wpisami w dzienniku budowy) oraz na każde żądanie Zamawiającego, 25) nadzorowanie przestrzegania przez wykonawców zasad bhp i p.poż.,26) zawiadomienie odpowiednich organów o wypadkach naruszenia prawa budowlanego stwierdzonych w toku realizacji budowy, dotyczących bezpieczeństwa budowy,27) żądanie usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez wykonawcę, które utrudniają realizację inwestycji lub powodują jakiekolwiek zagrożenie w trakcie realizacji inwestycji,28) zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez wykonawcę na placu budowy,29) pełna dyspozycyjność wobec wykonawcy robót i Zamawiającego – niezwłoczne stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne wykonawcy robót, potwierdzone wpisem do dziennika budowy,30) uczestniczenie w naradach koordynacyjnych w trakcie realizacji robót, pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych z realizacją prac (sporządzanie notatek i protokołów z tych narad),31) zapewnienie we własnym zakresie transportu w celu dotarcia na budowę,32) sprawdzanie dokumentacji powykonawczej oraz wszystkich dokumentów dostarczonych przez wykonawcę robót pod względem ich kompletności, treści merytorycznej i finansowej (pisemne poświadczenie kompletności dokumentów),33) zapewnienie sprawowania nadzoru inwestorskiego w sposób nieprzerwany i niezakłócony, a w przypadku niemożliwości podjęcia czynności określonych w umowie, zapewnienie uprawnionego zastępstwa,34) przekazywanie Zamawiającemu wszelkiej dokumentacji technicznej dotyczącej realizacji inwestycji niezwłocznie, nie później niż w terminie 3 dni od jej sporządzenia/uzyskania.35) przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji przez Wykonawcę robót budowlanych,36) nadzór nad przestrzeganiem warunków karty gwarancyjnej wystawionej przez Wykonawcę robót budowlanych w okresie udzielonej gwarancji,37) na każde żądanie Zamawiającego wykonywanie czynności kontrolnych wobec wykonawcy robót budowlanych odnośnie spełniania przez wykonawcę robót budowlanych lub jego podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zgodnie z § 3 ust 5 umowy zawartej pomiędzy Zamawiający, a Wykonawcą robót budowlanych.Uprawnienia inspektora nadzoru inwestorskiego określa ustawa z dnia z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). 4. Wszelkie koszty, w tym związane z dojazdem i przyjazdem na miejsce realizacji umowy oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zadania ponosi we własnym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232423-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokościcześć 1 – 50 000,00 zł.,cześć 2 – 2 000,00 zł.,2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Strzegowie nr konta 03 8238 0009 0000 0648 2000 0002. W tytule wpłaty należy dokładnie określić jakiego postępowania i której części zamówienia przelew dotyczy.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4 należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce dokumentu.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – z dokumentu tego musi wynikać, że gwarancja/poręczenie jest nieodwołalne i bezwarunkowe. Gwarancja/poręczenie nie może w swojej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek inną osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni kalendarzowych od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 11) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodoweOkreślenie warunków:Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie co najmniej 4 szt. przepompowni ścieków i wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde.Jako wykonanie (zakończenie zadania) należy rozumieć wystawienie co najmniej świadectwa przyjęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa przyjęcia). Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia świadectwa przyjęcia (dla kontraktów realizowanych zgodnie z warunkami FIDIC) lub podpisania protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówień, w których nie wystawia się świadectwa przyjęcia).Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia,w oparciu o informacje zawarte w wykazie robót oraz załączone dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.Część 21) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodoweOkreślenie warunków:Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że osoby, które będą skierowane do realizacji zamówienia spełniają następujące wymagania:Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót konstrukcyjno – budowlanychWymagana minimalna liczba osób: 1Uprawnienia: Posiadanie uprawnień budowlane do kierowania (sprawowania nadzoru inwestorskiego) robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót sanitarnychWymagana minimalna liczba osób: 1Uprawnienia: Posiadanie uprawnień budowlane do kierowania (sprawowania nadzoru inwestorskiego) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.Doświadczenie zawodowe: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót przy realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie co najmniej 4 szt. przepompowni ściekówi wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każde.Inspektor Nadzoru Inwestorskiego robót elektrycznychWymagana minimalna liczba osób: 1Uprawnienia: Posiadanie uprawnień budowlane do kierowania (sprawowania nadzoru inwestorskiego) robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Uprawnienia budowlane odpowiadające powyższym uprawnieniom, a nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów będą traktowane na równiz uprawnieniami określonymi w warunku.Kwalifikacje zawodowe nabyte poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej będą uznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami.Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu o:- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach