Przetargi.pl
Budowa pompowni ścieków P1A przy ul. Kolejowej w Michałowicach

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    Aleja Powstańców Warszawy 1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
    REGON: 01326929000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.michalowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa pompowni ścieków P1A przy ul. Kolejowej w Michałowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budowy pompowni ścieków sanitarnych przy ul. Kolejowej w Michałowicach, w tym: - zbiornik pompowni: DN2000, Hc = 5,06 m, poj. zbiornika czerpalnego czynna 2,5 m3, całkowita 5 m3, 2 szt. pomp zatapialnych Q = 41 dm3/s, H = 19 m, N = 15 kW; - komora zasuw KZ1: DN2000, Hc = 2,85 m, 2 szt. zaworów zwrotnych DN150, 2 szt. zasuw odcinających nożowych DN150; - komora zasuw KZ2: DN2000, Hc = 2,85, 1szt. zasuwy nożowej odcinającej DN200; - kanał grawitacyjny: DN315 PVC-U, L = 8,95 m, 2 szt. studni DN1200; - kanał tłoczny: D225x8,6 PE, L = 2,35, D225x6,6 PVC, L = 1,1 m; wraz z zasilaniem i automatyką obejmującą system łączności GPRS. W ramach budowy przepompowni P1A przewiduje się wymianę zestawu zasilająco – sterowniczego istniejącej przepompowni P1. 2.2 UWAGA !!! Projektant dokonał kwalifikacji zamierzonego odstąpienia od zatwierdzonego (załączonego) projektu budowlanego w zakresie: • wymiany istniejącej skrzynki zasilającej przepompowni P1, • zmiana systemu łączności z GSM na GPRS, • zmiana zasuw automatycznych na zasuwy ręczne., Powyższe zmiany zostały uwzględnione w załączonym przedmiarze robót. 2.32.2 Wykonawca podczas prowadzenia robót związanych z odwodnieniem wykopów zobowiązany jest do prowadzenia dziennika pompowań. W dzienniku muszą być zamieszczone informacje odnośnie rodzaju, parametrów oraz czasu pracy instalacji odwadniającej. Rozliczenie za odwodnienie wykopu nastąpi na podstawie Dziennika Pompowań potwierdzonego przez Kierownika budowy i Inspektora Nadzoru w oparciu o zatwierdzoną cenę jednostkową wskazaną w formularzu ofertowym. Zamawiający nie uzna godzin pracy pomp w przypadku przerw w robotach ziemnych i montażowych spowodowanych awarią sprzętu lub innymi czynnikami zależnymi od wykonawcy. Szacunkowy zakres robót dotyczący odwodnienia wykopów niezbędny do ustalenia ceny za realizację przedmiotu umowy (objęty rozliczeniem kosztorysowym): • Igłofiltry o średnicy do 50 mm – wpłukiwanie w grunt bezpośrednio bez obsypki do głębokości 4 m szt. 68. • Igłofiltry o średnicy do 50 mm – wpłukiwanie w grunt bezpośrednio bez obsypki do głębokości 6 m szt. 44. • Igłofiltry o średnicy do 50 mm – wpłukiwanie w grunt bezpośrednio bez obsypki do głębokości 8 m szt. 32. • Rurociągi stalowe kołnierzowe (tymczasowe) o śr. nom. 150-200 mm - 60 m. • Pompowanie wody z agregatów igłofiltrowych - 240 godzin. 2.42.3 Dokumentacja Powykonawcza kompletowana będzie przez Wykonawcę sukcesywnie, zgodnie z postępem prac i musi być dostępna do wglądu na każde żądanie Zamawiającego. W skład Dokumentacji Powykonawczej wchodzą m.in. projekty powykonawcze, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza wprowadzona do zasobów i potwierdzona przez właściwy organ wraz z oświadczeniem geodety o treści określonej w przepisach prawa budowlanego w 3 egz., sprawozdania (operat) z badań zagęszczeń gruntów, protokoły odbioru dróg dokonanych przez ich zarządcę, protokoły od gestorów sieci, którym należało powierzyć nadzór nad wykonaniem robót, protokoły pomiarów, badań i sprawdzeń, atesty, certyfikaty, dopuszczenia do stosowania w Polsce, instrukcje użytkowania i obsługi, instrukcje eksploatacji i konserwacji, DTR-ki, wypełniony dziennik budowy, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania Przedmiotu Umowy z dokumentacją projektową oraz inne dokumenty dotyczące Przedmiotu Umowy wykonanego przez Wykonawcę, niezbędne do dopuszczenia Przedmiotu Umowy do użytkowania. Skompletowana dokumentacja powykonawcza winna zostać przekazana Zamawiającemu przez Wykonawcę wraz ze zgłoszeniem przez Wykonawcę zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy. Koszty związane z opracowaniem przez Wykonawcę Dokumentacji Powykonawczej powinny zostać zawarte w wynagrodzeniu określonym w ofercie Wykonawcy. Dokumentacja Powykonawcza powinna zostać przekazana w 1 egzemplarzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232423-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ), 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. POZOSTAŁE INFORMACJE DOTYCZĄCE DOKUMENTÓW 1) Wymagane dokumenty żądane są zgodnie z uprawnieniem wynikającym z treści rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 wraz z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2018 r., poz. 1993). 2) Oferta oraz oświadczenia dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia muszą być sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności (art. 18a ust. 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2018 r. poz. 1986). 3) Pozostałe dokumenty i oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale (forma pisemna) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem (zob. §2 Rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16 października 2018 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Dz.U. 2018 poz. 1993). 5) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach