Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kończewicach.

Gmina Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Wodna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6756076-78 , fax. 566 756 079
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmża
    ul. Wodna 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6756076-78, fax. 566 756 079
    REGON: 57222410000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminachelmza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kończewicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Kończewicach”. 2. Zamówienie planowane jest do realizacji z udziałem środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa 7 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność, Działanie 7.1 Rozwój lokalny kierowany przez społeczność. 3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.: 1) roboty ogólnobudowlane obejmujące przebudowę parterowej świetlicy o wymiarach 12,80 m x 17,60 m o następujących parametrach technicznych: a) powierzchnia zabudowy – 223,13 m2, b) powierzchnia użytkowa – 188,63 m2, c) kubatura – 735,00 m3; 2) roboty ogólnobudowlane obejmujące: a) przebudowę układu funkcjonalnego budynku, b) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie stropodachu i ścian budynku, d) roboty wykończeniowe wewnętrzne; 3) roboty sanitarne obejmujące: a) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno - kanalizacyjnej, b) wykonanie kotłowni wraz z montażem pompy ciepła powietrze – woda, c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji; 3) roboty elektryczne obejmujące: a) wykonanie instalacji oświetleniowej, gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego, b) wymianę instalacji elektrycznej, c) demontaż i montaż istniejącej instalacji fotowoltaicznej, d) wykonanie instalacji odgromowej; 4) zagospodarowanie terenu obejmujące wykonanie nawierzchni z kostki betonowej oraz założenie trawników. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją istotnych warunków zamówienia (zwaną również „SIWZ”), złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz: 1) dokumentacją projektową branży architektoniczno-konstrukcyjnej sporządzoną przez „Syrocki Design” Pracownia Architektoniczna, ul. Gruntowa 1C, 87-152 Bierzgłowo, uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym osoby niepełnosprawne; 2) dokumentacją projektową branży sanitarnej sporządzą przez Biuro Usług Projektowych Instalacji Sanitarnych „insan” Mirosław Hejbudzki, z siedzibą w Toruniu, ul. Rydygiera 40B/28, 87-100 Toruń; 3) dokumentacją projektową branży elektrycznej sporządzą przez „POLLUX” Biuro Projektowania i Realizacji Sieci i Instalacji Elektrycznych, ul. Raszei 4c/180, 87-100 Toruń; 4) pozwoleniem na budowę nr AB.6740.2.22.2020.EK z dnia 07 maja 2020 r. wydanym przez Starostę Toruńskiego; 5) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 5. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto: 1) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), której potwierdzoną kopię złożenia w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu Wykonawca przekaże Zamawiającemu; 2) wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowej z instrukcjami BHP - zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 3) przeprowadzenie regulacji i rozruchu instalacji, w tym zamontowanej po demontażu instalacji fotowoltaicznej, przeszkolenia użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej w tym natężenia oświetlenia; 5) wykonanie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz ciągłości obwodów odgromowych; 6) wykonanie badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym; 7) sprawdzenie skuteczności wentylacji mechanicznej i wykonanie badań kominiarskich; 8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, opisanej i skompletowanej w dwóch egzemplarzach; 9) naprawienie urządzeń melioracyjnych zniszczonych w trakcie robót; 10) inne prace związane z procesem budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Części: III.- OPZ oraz w dokumentach w niej wymienionych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa (nie ocenia) warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP (informacja z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ–IDW). Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP, Wykonawca składa w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Zamawiający nie będzie wymagał złożenia przez wykonawcę w/w oświadczenia, jeżeli w przedmiotowym postępowanie zostanie złożona tylko jedna oferta. 2. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną lub upoważniony przez niego pełnomocnik. 3. Ponadto wykonawca złoży: 1) stosowne Pełnomocnictwo(a) (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 3) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zalecane jest sporządzenie na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ – IDW, - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach