Przetargi.pl
„Przebudowa świetlicy wiejskiej w Grodźcu, gm. Zagrodno”.

Gmina Zagrodno ogłasza przetarg

  • Adres: 59-516 Zagrodno 52,
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8773 396 , fax. (076) 8773 345
  • Data zamieszczenia: 2020-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagrodno
    59-516 Zagrodno 52, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8773 396, fax. (076) 8773 345
    REGON: 39064767600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zagrodno.i-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa świetlicy wiejskiej w Grodźcu, gm. Zagrodno”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa świetlicy wiejskiej w Grodźcu na podstawie dokumentacji projektowej - „Projekt przebudowy świetlicy wiejskiej w Grodźcu”, opracowanej przez firmę: MAZE Biuro Projektowe Magdalena Retelska, ul. Rzemieślnicza 7-9, 59-220 Legnica., a w szczególności: 1) zagospodarowanie placu budowy: a) ogrodzenie, oświetlenie i oznakowanie placu budowy, b) wyznaczenie stref niebezpiecznych, c) doprowadzenie energii elektrycznej oraz wody, d) odprowadzenie ścieków lub ich utylizacji, e) wskazanie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych i socjalnych dla pracowników, f) rozmieszczenie sprzętu ratunkowego i pierwszej pomocy, g) wydzielenie strefy magazynowej i składania materiałów, wyrobów i substancji, h) zapewnienie oświetlenia naturalnego i sztucznego, i) zapewnienie łączności telefonicznej. 2) roboty budowlano – montażowe: a) murowanie ścian, b) wyburzenia ścian, c) wykonywanie nadproży ściennych, d) roboty wykończeniowe, e) roboty tynkarskie, f) roboty malarskie. 3) W zakresie wykonania robót budowlanych należy również: a) zorganizować teren budowy, zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i zasad BHP, b) sporządzić inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego, c) dostarczyć materiały, sprzęt i narzędzia niezbędne do wykonania robót budowlanych, d) wykonania niezbędne pomiary, badania i sprawdzenia, e) wykonać dokumentację powykonawczą oraz operatu kolaudacyjny (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego), f) opracować i zatwierdzić inne dokumenty nie wymienione wyżej, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę – decyzja Starosty Złotoryjskiego, nr 80/2020 z dnia 27 marca 2020 r. oraz wiedzą techniczną, sztuką budowlaną i obowiązującymi normami i przepisami prawa. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o ile wykonawca wykaże w sposób nie budzący wątpliwości, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, iż spełniają one wymogi zamawiającego w stopniu nie mniejszym niż określone użytą przez zamawiającego normą, aprobatą, specyfikacja techniczną lub systemem odniesienia. Rozwiązane równoważne musi odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 i 3 doSIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.4. pp.1) i 4.4. pp.4) SIWZ – jeżeli Wykonawca polega nazasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej. 4. Stosowne pełnomocnictwa – w przypadkach wskazanych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach