Przetargi.pl
Przebudowa świetlicy środowiskowej w Troszynie Polskim

Urząd Miasta i Gminy Gąbin ogłasza przetarg

  • Adres: 09-530 Gąbin, ul. Stary Rynek 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2674164 , fax. 024 2674164
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Gąbin
    ul. Stary Rynek 16 16
    09-530 Gąbin, woj. mazowieckie
    tel. 024 2674164, fax. 024 2674164
    REGON: 00052843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gabin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa świetlicy środowiskowej w Troszynie Polskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Ustalenia szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa istniejącej świetlicy OSP z przebudową instalacji elektrycznej i sanitarnej. Dach budynku został całkowicie zniszczony w powodzi w 2010 r. Częściowo również strop nad parterem. W ramach odbudowy wykonano nowy strop oraz schody na pietro. Całość budynku zabezpieczono przez wykonanie wieńca żelbetowego. Ww obiekt zlokalizowany jest na działce nr 204 w miejscowości Troszyn Polski obręb Gąbin. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. Powierzchnia użytkowa obiektu: - parter 196,77 m2 - nadbudowane piętro 210,60 m2 - całkowita powierzchni użytkowa 407,37 m2 W tym powierzchni użytkowa - świetlicy 222,14 m2, tj. 54,5% p.u. - pomieszczenia straży 156,03 m2, tj. 38,3% p.u. - pomieszczenia wspólne 29,20 m2, tj. 7,2% p.u. Uwzględniając część wspólną wskaźnik powierzchni użytkowej wynosi: Dla świetlicy - 58,7proc Dla pomieszczeń straży - 41,3proc Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty: 1) Roboty ogólnobudowlane a) roboty remontowe parteru Roboty murowe Tynki wewnętrzne Malowanie ścian i sufitów Wykonanie posadzek b) nadbudowa piętra Dach Stolarka okienna i drzwiowa Tynki wewnętrzne i okładziny Malowanie ścian i sufitów Wykonanie posadzek c) roboty zewnętrzne Docieplenie ścian Malowanie elewacji Schody stalowe zewnętrzne Daszek nad wejściem d) wykonanie klatki schodowej wewnętrznej zgodnie z wymogami p.poż. 2) Roboty elektryczne Instalacja oświetlenia ogólnego Instalacja oświetlenia awaryjnego Instalacja oświetlenia ewakuacyjnego Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia Uziemienie i połączenie wyrównawcze Instalacja odgromowa Ochrona od porażeń 3) Roboty sanitarne Instalacja centralnego ogrzewania Instalacja wody i kanalizacji Instalacja gazu i kotłowni gazowej Instalacja wentylacji Instalacja wodociągowa p.poż. Szczegółowy zakres zamówienia obejmują przedmiary robót i dokumentacja załączone do siwz. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a)Organizacja i urządzenie placu budowy, w tym wszelkie roboty przygotowawcze, zagospodarowanie placu budowy, koszty utrzymania zaplecza budowy, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody, odprowadzenie ścieków i energii na czas prowadzenia robót b)po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 3.2 Zaleca się, aby każdy z Wykonawców odwiedził miejsce inwestycji celem sprawdzenia stanu istniejącego budynku, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji w terenie poniesie Wykonawca. Do oszacowania ceny ofertowej należy brać pod uwagę projekt techniczny, przedmiary robót załączone do siwz jako materiał pomocniczy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 300 zł (słownie: dziesięć tysięcy trzysta złotych). Wykonawca, który nie wniósł wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń i/lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego 08 1020 1592 0000 2102 0231 8764, z dopiskiem Wadium w postępowaniu na wykonanie przebudowy świetlicy środowiskowej w Troszynie Polskim. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (jeżeli takiego zabezpieczenia żądano). 8. Na pisemny wniosek Zamawiający jest zobowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 10. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium z odsetkami również w sytuacji, gdy w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zwraca wadium wniesione w formie pieniężnej wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gabin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach