Przetargi.pl
Przebudowa stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku - w ramach Rewitalizacji północnych obszarów przyległych do strefy przemysłowej miasta Świdnik.

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (081) 468 66 25 , fax. 081 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2012-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    ul. Kard. St. Wyszyńskiego 15 15
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. (081) 468 66 25, fax. 081 751 76 08
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swidnik.tensoft.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku - w ramach Rewitalizacji północnych obszarów przyległych do strefy przemysłowej miasta Świdnik.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku - w ramach Rewitalizacji północnych obszarów przyległych do strefy przemysłowej miasta Świdnik. 4.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 4.2.1 Wykonanie robót rozbiórkowych 4.2.2 Wykonanie robót branży budowlanej w zakresie - trybun, boisk, ogrodzeń, małej architektury - budynku szatniowo-sanitarnego - budynku sanitarno-socjalnego 4.2.3 Wykonanie robót branży elektrycznej w zakresie - Instalacji elektrycznej zagospodarowania terenu - Złącza kablowego i przyłącza kablowego sieci elektroenergetycznych - Instalacji niskoprądowych - CCTV - Instalacji elektrycznych w budynku szatniowo-sanitarnym - Instalacji elektrycznych węzła cieplnego w budynku szatniowo-sanitarnym - Instalacji niskoprądowych w budynku szatniowo-sanitarnym - Instalacji elektrycznych w budynku sanitarno-socjalnym wraz z zadaszeniem trybun - Instalacji niskoprądowych w budynku sanitarno-socjalnym wraz z zadaszeniem trybun - Instalacji elektrycznych - system nagłośnienia 4.2.4 Wykonanie robót branży sanitarnej w zakresie - Przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej - Lokalnej kanalizacji deszczowej odwodnienia boiska oraz systemu zagospodarowania wód deszczowych - Przykanalików i wpustów deszczowych - Wewnętrznej instalacja wod.-kan., c.c.w., cyrkulacji i p.poż. w budynku szatniowo - sanitarnym - Wewnętrznej instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego w budynku szatniowo - sanitarnym - Technologii węzła cieplnego w budynku szatniowo - sanitarnym - Wentylacji mechanicznej w budynku szatniowo - sanitarnym - Wewnętrznej instalacji sanitarnej w budynku sanitarno - socjalnym 4.2.5 Wykonanie robót branży drogowej 4.2.6 Wykonanie robót zieleniarskich 4.2.7 Wykonanie robót w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej 4.2.8 Pozyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie stadionu przy ul. Sportowej w Świdniku 4.3 Zmiany wprowadzone przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej (w Projekcie Wykonawczym, Specyfikacjach Technicznych i Przedmiarze) a/ Zamawiający wprowadza zmiany dotyczące parametrów nawierzchni boiska treningowego z trawy syntetycznej. W ofercie przetargowej w kosztorysie ofertowym (Przedmiar d.8.2.2, l. p.70) Wykonawca jest zobowiązany wycenić trawę syntetyczną na podkładzie elastycznym i wypełnieniu granulatem, o poniższych parametrach: - kolor trawy - zielony - wysokość trawy - minimum 40 mm - gęstość (ilość włókien/m2) - minimum 130 000 - włókno runa nawierzchni - 100% włókien monofilowych, 100% polietylen - grubość włókna - minimum 280 mikronów - dtex - minimum 14000 - wypełnienie: piasek kwarcowy + granulat SBR w kolorze czarnym - podkład elastyczny z PE, o grubości minimum 10 mm, prefabrykowany (nie z recyklingu), - linie wklejone w nawierzchnię w kolorze białym b/ Zamawiający rozszerza swoje wymagania, dotyczące wykonania nawierzchni z trawy naturalnej, o następujący parametr: - głębokość ukorzenionej darni (nawierzchni boiska z trawy naturalnej) zgłoszonej przez Wykonawcę do odbioru końcowego robót musi być nie mniejsza niż 5 cm c/ Zamawiający wprowadza zmiany, polegające na zastąpieniu ujętych w pierwotnej dokumentacji kamer monitoringu podwieszonych do konstrukcji dachu trybuny - kamerami przenośnymi 4.4 Realizacja przedmiotu zamówienia a/ Wykonawca jest zobowiązany do takiej realizacji przedmiotu zamówienia, która umożliwi mu terminowe pozyskanie, w imieniu gminy, decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, swoim staraniem i na swój koszt, w tym pozyskania wszystkich uzgodnień, pozytywnych opinii i decyzji administracyjnych. b/ Wszystkie koszty, związane z pozyskaniem w/w dokumentów, Wykonawca uwzględni w swojej ofercie w kosztach pośrednich. 4.5 Informacje dodatkowe a/ Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie poinformował Zamawiającego, że planuje prowadzenie przebudowy ulicy Żwirki i Wigury, polegającej na budowie skrzyżowania (ronda) ulic Żwirki i Wigury oraz Sportowej (obecnie ul. gen. Tadeusza Góry). Budowa skrzyżowania spowoduje niewielkie zmiany w zakresie w/w przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączonym rysunkiem b/ Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wykonania, w terminie do dnia 28.09.2012 roku wszystkich robót, związanych z nawierzchnią płyty boiska piłkarskiego z trawy naturalnej, oraz ogrodzenia tego boiska i uniemożliwienia wejścia i wjazdu na jego teren. Po wykonaniu nawierzchni z trawy naturalnej Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzania wszystkich zabiegów pielęgnacyjnych, wynikających z profesjonalnej wiedzy ogrodniczej, w tym - nawadniania, nawożenia, odchwaszczania i koszenia, do dnia odbioru końcowego robót. Wszystkie koszty, związane z ogrodzeniem i zabezpieczeniem płyty boiska oraz pielęgnacją trawy naturalnej do dnia odbioru końcowego robót, Wykonawca uwzględni w swojej ofercie w kosztach pośrednich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w SIWZ w załączniku nr 7 - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 200000 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swidnik.tensoft.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach