Przetargi.pl
Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży

Zespół Szkół Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 23-400 Biłgoraj, ul. Kościuszki 41/43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6860442 , fax. 084 6860442
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących
    ul. Kościuszki 41/43 41/43
    23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
    tel. 084 6860442, fax. 084 6860442
    REGON: 95108134400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loonz.lbl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży o nawierzchni syntetycznej poliuretanowej i wymiarach 44,00 m x 30,00 m i powierzchni 1 320,00 m2 Boisko wielofunkcyjne łączy w sobie 4 rodzaje boisk: 1)Boisko do piłki ręcznej o wymiarach 40,00 m x 20,00 m i powierzchni 800,00 m2 2) Boisko do koszykówki o wymiarach 28,00 m x 15,00 m i powierzchni 420,00 m2, 3) Kort do tenisa ziemnego o wym. 23,77 m x 10,97 m i powierzchni 260,76 m2, 4) Boisko do siatkówki o wymiarach 18,00 m x 9,00 m i powierzchni 162,00 m2. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1)Wykonanie obrzeży wokół boiska wielofunkcyjnego, 2) Wyposażenie wszystkich boisk w niezbędny sprzęt, 3) Ogrodzenie boiska wielofunkcyjnego. 2) Zamówienie nie przekracza wartości określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 od której jest uzależniony obowiązek przekazywania Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich ogłoszeń o zamówieniach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122242
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani do wniesienia wadium do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 15.07.2009r. do godz. 10:00 w wysokości 6 000 zł. słownie: sześć tysięcy złotych. Wadium może być wnoszone na zasadach i w formach określonych art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium musi zabezpieczać ofertę w okresie związania ofertą tj.: 30 dni od upływu terminu do składania ofert tj. od 15.07.2009r. do 13.08.2009r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi zawarte w art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp tj.: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej przedmiotem zamówienia działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca)y: złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca)y: a) Złoży)ą stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp, b) Wykonał)li w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej) na kwotę nie mniejszą niż 400 000 brutto każda ze zrealizowanych robót, c) w wykonywaniu zamówienia muszą uczestniczyć osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie)zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby, d) Wykażą się posiadaniem zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi ISO 9001 lub równoważnymi, e) w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane w przedmiotowym zakresie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca)y złoży)ą stosowne dokumenty określone w wykazie dokumentów. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca: a) złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp b) udokumentuje, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Warunek ten będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców w)w warunków udziału w postępowaniu, wg formuły (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów jak również ustali czy oferty wraz z załącznikami zostały prawidłowo podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu jak również Ci, których oferty nie będą zawierały wszystkich wymaganych w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu oświadczeń i dokumentów lub stosownych pełnomocnictw, albo złożone dokumenty zawierać będą błędy lub będą wadliwe pełnomocnictwa, zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone jeśli w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie nie uzupełnią na wezwanie stosownych oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw. Uzupełnianie nie będzie możliwe jeżeli mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie z art. 22. ust 1, pkt 1-4 Pzp 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m -cy przed upływem terminu składania ofert; 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 24.06.2009r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z należytą starannością co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia ( Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnie dostępnego dla dzieci i młodzieży o nawierzchni poliuretanowej) z podaniem ich wartości, szczegółowego przedmiotu, dat i miejsc wykonania, oraz odbiorców (wykaz musi zawierać co najmniej dwie roboty wykonane z należytą starannością w zakresie przedmiotowego postępowania na kwotę nie mniejszą niż 400 000 brutto każda ze zrealizowanych robót). Do każdej wymienionej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (referencje, protokóły odbioru) potwierdzające, że te roboty zostały wykonane należycie. 5)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz zaświadczenie/zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 6)Aprobata/ty techniczna/e dopuszczająca/e oferowaną nawierzchnię poliuretanową do stosowania w budownictwie. 7)Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta 8)Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej w celu potwierdzenia, że oferowana nawierzchnia odpowiada wymaganiom określonym w siwz i karcie technicznej. 9)Atest PZH dla oferowanej nawierzchni poliuretanowej potwierdzający, że jest nieszkodliwa dla ludzi, 10)Dokument autoryzacji producenta nawierzchni poliuretanowej wystawiony dla Wykonawcy uprawniający go zgodnie z warunkami technicznymi do wykonywania montażu w/w nawierzchni. 11)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia na sumę nie mniejszą niż wartość brutto składanej oferty. Wykonawca winien posiadać ciągłość w zakresie ubezpieczenia OC prowadzonej działalności w całym okresie realizacji przedmiotowego zamówienia. 12)Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na sumę co najmniej 400 000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 13)Certyfikat zarządzania jakością ISO 9001 lub inny równoważny dokument w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane w przedmiotowym zakresie odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loonz.lbl.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach