Przetargi.pl
„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”

Gmina Przytoczna ogłasza przetarg

  • Adres: 66-340 Przytoczna, ul. Rokitniańska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0-95 7494310 , fax. 095 748 91 13
  • Data zamieszczenia: 2019-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytoczna
    ul. Rokitniańska 4
    66-340 Przytoczna, woj. lubuskie
    tel. 0-95 7494310, fax. 095 748 91 13
    REGON: 21096682300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytoczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna, w ramach zadania inwestycyjnego, pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, współfinansowanego z Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa. Przedmiot zamówienia obejmuje Etap- I inwestycji, którego zakres prac obejmuje wykonanie: - dwóch studni wierconych - ujęć wody wraz z nadbudowami studni, - przepustów technicznych wraz z kompletem okablowania na potrzeby ujęć 3 i 4 - budowę rurociągów wody surowej wraz z wpięciem w istniejący rurociąg znajdujący się w budynku SUW, - 2 studni na popłuczyny (w miejscu studni istniejących) wraz z wymianą rurociągu popłuczyn na zewnątrz obiektu, - instalacji elektrycznej w zakresie: montażu rozdzielni elektrycznej: przepięcia układów istniejących, wykonania instalacji oświetleniowej, wykonania instalacji gniazd, wykonanie instalacji wyrównawczej, zasilanie ujęć, z możliwością wpięcia agregatu w przypadku braku zasilania, przeniesienie, dostosowanie układu sterowania do nowych warunków pracy. 2. Szczegółowy zakres robót przedstawiają następujące dokumenty: 1) Projekt budowlany budowy dwóch studni głębinowych S3 i S4, przebudowy stacji uzdatniania wody oraz budowa sieci wodociągowej magistralnej w m. Krasne Dłusko, dla inwestycji, pn.: „Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Projekt wykonawczy budowy dwóch studni głębinowych S3 i S4, przebudowy stacji uzdatniania wody oraz budowa sieci wodociągowej magistralnej w m. Krasne Dłusko, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 9 do SIWZ, 3) Projekt robót geologicznych na wykonanie otworów zastępczych nr 3 i 4 ujęcia wód podziemnych z utworów czwartorzędowych na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 10 do SIWZ, 4) Decyzja pozwolenie wodnoprawne z dnia 05.10.2017 r. wydane przez Starostę międzyrzeckiego, dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 11 do SIWZ, 5) Decyzja nr 10.2018 pozwolenie na budowę z dnia 12.01.2018 r. wydane przez Starostę międzyrzeckiego dla inwestycji, pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 12 do SIWZ, 6) STWIORB dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 13 do SIWZ, 7) Przedmiar robót dla inwestycji pn.:„Przebudowa stacji uzdatniania wody wraz z budową dwóch ujęć wody na działce nr 240/13 obręb Krasne Dłusko, gmina Przytoczna”, załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Dodatkowe ustalenia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie z załączoną dokumentacją tj. projektem budowlanym i wykonawczym, projektem robót geologicznych, przedmiarem robót, STWIORB. 2) Dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres prac (Etap I i Etap II inwestycji). Uwaga! Przedmiotem zamówienia jest wyłącznie Etap- I inwestycji, którego zakres prac został przedstawiony w opisie przedmiotu zamówienia oraz szczegółowo określony w przedmiarze robót, załączniku nr 14 do SIWZ. Przedmiot zamówienia nie obejmuje Etapu II inwestycji, w którym Zamawiający będzie realizował prace związane ze zmianą technologii SUW. 3) W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentacji projektowej, w przedmiarze oraz w STWIORB, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust. 1 pkt. 2 i 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w dokumentacji przetargowej nazw (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. 4) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pełnej dokumentacji, w tym dokumentacji geologicznej ujęć, niezbędnej do ubiegania się o pozwolenie wodnoprawne na pobór wód. 5) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia pełnej obsługi geologicznej i geodezyjnej podczas realizacji inwestycji oraz wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej całości zadania. 6) Po wykonaniu inwestycji Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia terenu robót i przyległej infrastruktury do stanu pierwotnego. 7) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem przedmiotu umowy, określonym we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ), w tym prace fizyczne oraz operatorów sprzętu, jeśli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 8) Zakres wymagań dotyczący zatrudniania pracowników przez Wykonawców i Podwykonawców określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 9) KODY CPV: 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej. 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagane dokumenty: 1)Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt.4, ppkt. 1) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z rozdziałem VIII, pkt. 4, ppkt. 2) SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia- podpisane przez uprawnionych przedstawicieli tych podmiotów, wg załącznika nr 6 do SIWZ (załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów), Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Kosztorys ofertowy Wykonawcy. 2. Dodatkowo: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp,– wg załącznika nr 5 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w oświadczenie należy złożyć w oryginale. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1, pkt. 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach