Urząd Gminy Lubiszyn ogłasza przetarg
- Adres: 66433 Lubiszyn, Plac Jedności Robotniczej
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 957 277 148 , fax. 957 277 136
- Data zamieszczenia: 2017-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lubiszyn
Plac Jedności Robotniczej 1
66433 Lubiszyn, woj. lubuskie
tel. 957 277 148, fax. 957 277 136
REGON: 54682200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Lubiszyn na dz. 194/4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Demontaż istniejącego układu technologicznego uzdatniania wody wraz z zachowaniem ciągłości dostawy wody do odbiorców, Dla zachowania ciągłości dostawy wody istnieje możliwość wykorzystania istniejącego układu filtrującego. 2)Demontaż istniejącej rozdzielni głównej oraz przewodów zasilających i sterowniczych od urządzeń technologicznych, 3)Wykonanie fundamentów pod filtry i aerator, 4)Wykonanie pomieszczenia chlorowni, 5)Malowanie ścian, wykonanie terakoty na posadzce hali filtrów, 6)Montaż nowego układu technologicznego uzdatniania wody wraz z orurowaniem ze stali nierdzewnej i wymianą złóż filtracyjnych, zgodnie z dokumentacją projektową. Z elementów technologicznych wyłącza się osuszacz powietrza, rezerwową sprężarkę. Dopuszcza się zastosowanie wodomierzy z nadajnikiem impulsów zamiast przepływomierzy. 7)Montaż rozdzielni głównej, rozdzielni technologicznej, rozdzielni zestawu hydroforowego, instalacji elektrycznej zasilającej i sterowniczej zgodnie z AKPiA. 8)Rozruch technologiczny urządzeń. 9)Wykonanie badań Sanepid oraz UDT, pozwolenie na użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 41110000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wypis z EDG, KRS potwierdzające uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę brutto minimum: 500 000,00 zł, wystawione w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert, -dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości 500 000 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną