Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic Przelotowej, Łubinowej, Nałkowskiej i Handlowej w Szczecinie celem poprawy płynności i bezpieczeństwa ruchu.

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2016-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic Przelotowej, Łubinowej, Nałkowskiej i Handlowej w Szczecinie celem poprawy płynności i bezpieczeństwa ruchu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Przebudowa skrzyżowania ulic Przelotowej, Łubinowej, Nałkowskiej i Handlowej w Szczecinie celem poprawy płynności i bezpieczeństwa ruchu. Kod CPV: 45.00.00.00 – 7 – Roboty budowlane; 2.Zakres przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa skrzyżowania ulic Przelotowej, Łubinowej, Nałkowskiej i Handlowej w Szczecinie celem poprawy płynności i bezpieczeństwa ruchu” zgodnie z załączoną dokumentacją projektową wykonaną przez Trasko Pracownia Projektowa, ul. J. Korzeniowskiego 2/171 w Szczecinie oraz orientacyjnymi przedmiarami robót zawartymi w dokumentacji, które w razie potrzeby należy zweryfikować do ilości przyjętych w projekcie. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w umowie (Załącznik nr 7 do SIWZ) oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) Wykonania robót budowlanych. 2) Wykonania dokumentacji powykonawczej. 3) Usuwania wad i usterek w ramach rękojmi. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności: 1)wprowadzenie czasowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym jej projektem 2)wykonanie robót związanych ze zmianą geometrii skrzyżowania ulic Przelotowej. Łubinowej, Zofii Nałkowskiej i Handlowej. 3)Przebudowę i budowę chodników w podanym zakresie dokumentacji projektowej 4)Ułożenie nawierzchni brukowych dla osób niedowidzących 5)Wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem 6)Wykonanie trawników Na ww. zakres robót został uzyskany brak sprzeciwu do zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę od Wydziału Urbanistyki i Administracji Budowlanej Urzędu Miasta Szczecin w dniu 20.07.2016 r znak AB-I.6743.206.2016.KG; UNP:39382/WUiAB/-V/16. 3.Kryteria wyboru oferty: Cena – 90% Rękojmia – 10% (min. 60 miesięcy maksymalnie 72 miesiące) 4.Projekty i opracowania objęte przedmiotem zamówienia W ramach umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień, we własnym zakresie i na własny koszt: 1) Ewentualne projekty zamienne czasowej organizacji ruchu drogowego na czas budowy w zakresie niezbędnym dla prowadzenia robót objętych zadaniem wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i decyzjami w przypadku konieczności zaktualizowania lub dostosowania do stanu faktycznego np. skoordynowania z innymi inwestycjami, które będą realizowane w rejonie przedsięwzięcia. 2) Plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3) Rysunki powykonawcze sporządzane na bieżąco w miarę postępu robót. 4) Dokumentacja fotograficzna i archiwalna dla wszystkich prowadzonych robót, w szczególności dla robót zanikających. 5) Dokumentację Powykonawczą w wersji papierowej sporządzoną w 2 egz., zawierającą w szczególności: a) dokumentację budowy z niesionymi zmianami dokonywanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, zgodnie z art. 57 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo budowlane, b) protokoły z prób, sprawdzeń, pomiarów i badań, c) protokoły odbioru, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno – kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót oraz zmianami/aktualizacją użytków gruntowych i ewentualnymi zmianami w zakresie własności gruntów, skala mapy 1:500 w kolorach), d) Dokumentacja geodezyjna winna być wykonana zgodnie z Warunkami Technicznymi e) Stosowne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, receptury, świadectwa, jakości i inne dokumenty potwierdzające dopuszczenie zastosowania materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 6) Dokumentację powykonawczą, o której mowa w pkt 5) powyżej sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD – 2 egz. Dokumentacja powinna być zapisana w formatach obsługiwanych przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu budowlanego, wykonawczego tj. pliki tekstowe - docx, rtf, txt; pliki obliczeniowe -xlsx, rysunki techniczne – dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 7) Wykonawca sporządzi wykaz ilości i wartości robot zrealizowanych w ramach Umowy (zarówno w wersji elektronicznej, jak i drukowanej) dla zakończonych Elementów Rozliczeniowych, w uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykaz należy sporządzić w rozbiciu wymaganym dla celów ewidencji środków trwałych - 2 egz. 5.Wymagane warunki wykonywania robót Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy w oparciu o dokumentację o której mowa w załączniku nr 8 do SIWZ, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przyjętą przez Zamawiającego technologią i wymogami poczynionych uzgodnień w ścisłej współpracy z Zmawiającym. Na etapie wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest w szczególności: a) zapewnić stałą obecność kierownika budowy na placu budowy, w trakcie wykonywania robót budowlanych, b) przejąć plac budowy i przygotować się do realizacji robót oraz koordynować wszelkie prace prowadzone w obrębie terenu budowy, c) opracować Programu Zapewnienia Jakości dla wszystkich rodzajów robót, d) przestrzegać przepisów prawa budowlanego, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa przeciwpożarowego, e) zatrudniać na podstawie umowy o pracę osób wykonujących prace branży drogowej w zakresie realizacji zamówienia; wymóg dotyczy również Podwykonawcy; f) podjąć wszelkie kroki dla ochrony środowiska na placu budowy w celu uniknięcia szkód lub nadmiernej uciążliwości dla osób i dóbr publicznych lub innych ujemnych skutków, związanych z działaniem wykonawcy, g) realizować roboty na podstawie przekazanej przez zamawiającego dokumentacji projektowej zgodnie ze specyfikacjami technicznymi, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, h) zastosować do realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie materiały posiadające obowiązujące świadectwa stwierdzające przydatność wyrobu do stosowania w budownictwie. Wykonawca ma obowiązek przekazania dokumentów Zamawiającemu, i) dostarczyć do depozytu miejskiego w ZDiTM Szczecinie przy ul. Narzędziowej 37 –materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do ponownego wbudowania, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia właściwego sprzętu ciężkiego w miejscu depozytu, (koparka, ładowarka) do załadunku jak i rozładunku, umożliwiającego złożenie i przechowanie zdeponowanego materiału ( np. kostka, frezy itp.) zgodnie z potrzebami Zamawiającego. Zamawiający w razie braku miejsca na składowanie materiału w Depozycie Miejskim może wskazać inną lokalizację placu składowego; j) w trakcie realizacji zamówienia wykonawca ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania wszelkich odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nie uzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to wykonawca zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia, k) usunąć niezwłocznie ujawnione usterki, l) wykonać na swój koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwości w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, ł) wykonać próby i sprawdzenia przewidziane warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, m) sporządzić dokumentację powykonawczą. Wykonawca w trakcie trwania realizacji przedmiotu umowy zobowiązany jest uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach roboczych w celu omówienia spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy i współpracować z Zamawiającym w zakresie w jakim wymaga tego prawidłowe i terminowe wykonanie umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia kontroli w zakresie postępowania z odpadami w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się informować Zamawiającego o każdej zmianie nr NIP, REGON, telefonu, rachunku bankowego, a także zmianie swojego adresu pod rygorem uznania, że korespondencja wysłana pod dotychczasowy adres została skutecznie doręczona. 6.Klauzule dodatkowe dotyczące technologii wykonywania robót Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do: 1) Bezpośredniego zapoznania się z terenem planowanego zadania, 2) Dostarczenia, zainstalowania i obsługiwania wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pieszych i pojazdów oraz do zabezpieczenia i zapewnienia stałych warunków widoczności tych zapór i znaków w dzień i w nocy, co jest nieodzowne ze względów bezpieczeństwa, 3) Wykonania pomiarów geodezyjnych – wyniesienia projektu w terenie, inwentaryzacji zanikających prac, pomiary powykonawcze łącznie z kompletną mapą powykonawczą, 4) Wykonania dokumentacji powykonawczych. 5) Poniesienia innych kosztów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 6)Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad. Kierownik budowy/robót ma obowiązek stałego nadzoru wykonywanych prac i przebywania na placu budowy podczas wykonywanych robót. 7)Wykonawca musi zapewnić odpowiedni potencjał ludzki do nadzorowania i wykonywania robót objętych zamówieniem a w szczególności: a) kierownika budowy/ kierowników robót posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe, 8) Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót i jakości materiałów. 9) Kierowanie i nadzór nad robotami oraz wykonaniem projektu sprawowany będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących samodzielne funkcje w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego. Zmiana nastąpić może jedynie na osoby posiadające kwalifikacje i doświadczenie odpowiadające kwalifikacjom i doświadczeniu określonemu w SIWZ. 10) Wykonawca zobowiązany jest dołączyć protokoły z pomiarów, badań i sprawdzeń do protokołu. 11) Dopuszcza się do stosowania wyłącznie materiały zgodne z Polskimi Normami lub posiadające certyfikat zgodności z aprobatą techniczną dla przyjętej technologii robót. Wykonawca dostarczy zamawiającemu wszelkie atesty i certyfikaty dla wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń. 7.Organizacja robót. 1) Roboty ziemne i rozbiórkowe należy prowadzić w sposób zabezpieczający istniejące uzbrojenie podziemne oraz istniejące obiekty. Koszty zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia oraz istniejących obiektów przez Wykonawcę nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę ofertową. 2) W pobliżu drzew oraz uzbrojenia podziemnego wykopy należy wykonywać ręcznie. W przypadku kolizji korzeni lub korony drzew z realizowanym zakresem zadania należy dokonać odpowiednich cięć korekcyjnych wraz z dokonaniem zabiegów pielęgnacyjno- zabezpieczających po wykonanych cięciach. Należy również przewidzieć cięcia w koronach wynikające ze zmniejszenia bryły korzeniowej w wyniku przeprowadzonych cięć korekcyjnych. 3) Roboty będące Przedmiotem Umowy należy wykonać zgodnie z warunkami Umowy, SIWZ, dokumentacją projektową, wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej i wymogami poczynionych uzgodnień oraz obowiązującego prawa. 4) Wykonawca zapewni przejezdność wszystkich dróg przebiegających w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeśli nie będzie to możliwe zabezpieczy dojazd do poszczególnych posesji przez cały okres prowadzenia robót budowlanych zgodnie w szczególności z projektem czasowej organizacji ruchu oraz zasadami BHP. 5) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zawiadomić poszczególnych użytkowników infrastruktury podziemnej i nadziemnej o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót oraz potrzebie zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót. Nadzór ze strony użytkowników jest wliczony w cenę ofertową i nie podlega odrębnej zapłacie. 6) Roboty w zakresie zieleni winny być wykonywane przez firmę specjalistyczną w zakresie terenów zielonych. Dodatkowo należy przewidzieć ewentualną docinkę drzewostanu. 7) Wykonawca zobowiązany jest do podawania bieżących ogłoszeń w prasie, radiu i telewizji lokalnej o uciążliwościach związanych z prowadzonymi robotami. Należy również informować o powyższym Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie, okolicznych Mieszkańców oraz Centra Handlowe i Sklepy znajdujące się w sąsiedztwie placu budowy w celu umożliwienia obsługi i dostaw. 8) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania środków ostrożności i zabezpieczenia przed zanieczyszczeniami zbiorników i cieków wodnych przed płynami lub substancjami toksycznymi, natomiast powietrze przed pyłami i gazami oraz możliwością powstania pożaru, przestrzegania przepisów ochrony przeciwpożarowej. 9) Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót; odtworzenia ewentualnych uszkodzonych elementów i przywrócenia ich do stanu z dnia przejęcia placu budowy, w tym do ewentualnej naprawy nawierzchni sąsiadujących jezdni - uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac. 8.Zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia 1)Wykonane roboty związane z realizacją Przedmiotu Umowy będą podlegać odbiorom i przeglądom. 2)Odbiory prac zanikających – w celu stwierdzenia jakości prac wykonanych i podlegających zakryciu. 3)Jeżeli ze względów technologicznych lub organizacyjnych, nieuwzględnionych w harmonogramie realizacji robót, niezbędne jest wydłużenie czasu pracy (ponad czas ustawowy) w dni robocze lub wykonywanie robót w dni ustawowo wolne od pracy, powinno to być uzgodnione z Zamawiającym. 4)Przedstawiciel Zamawiającego lub jego personel może zażądać wykonania dodatkowych pomiarów sprawdzających. Wykonawca poniesie koszty takich pomiarów, jeśli wykażą one, że pomiary zasadnicze były nieprawidłowe. 5)Jeżeli w dokumentacji przetargowej wystąpią nazwy własne należy traktować je jako przykładowe, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane wyroby będą spełniały te same normy, parametry, standardy oraz zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 9.Klauzule dodatkowe 1)Zamawiający na dzień przekazania placu budowy wyznaczy osoby pełniące nadzór inwestorski. 2)Wykonawca najpóźniej w terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy przekaże Zamawiającemu: Programy Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich rodzajów robót, opisujące m.in. przyjętą przez Wykonawcę technologię wykonania robót. PZJ powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość kontroli realizacji przedmiotu zamówienia m.in. poprzez bezzwłoczne przekazywanie Zamawiającemu wszystkich bieżących dokumentów związanych z funkcjonowaniem PZJ oraz gwarantować prawo do akceptacji decyzji naprawy wad i skutków błędów popełnionych przez Wykonawcę. PZJ powinien być zatwierdzony przez Zamawiającego. 3)Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót i za wszelkie materiały i urządzenia używane do robót od daty rozpoczęcia do daty zakończenia robót. 4)Wykonawca uzgodni z Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie: a) Warunki przyjmowania i wydawania materiałów drogowych do depozytu miejskiego w Szczecinie. b) Procedury pozyskiwania materiałów kamiennych i betonowych. W przypadku materiałów drogowych nie nadających się do ponownego użycia np. gruz, należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją. c) Warunki spełnienia wymogów niezbędnych do odbioru ostatecznego robót realizowanych w pasie drogowym. d) Oczyszczenie terenu z wszelkich zalegających tam przeszkód, śmieci wraz z usunięciem i wywiezieniem ich z terenu budowy. 5)Tymczasowe zajęcie terenów, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych wykonawca uzgadnia we własnym zakresie i na swój koszt. 6)Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach zadania robót, wymagające wywozu np. materiał z rozbiórki obiektów budowlanych, gruz, urobek ziemny, materiał z karczowania i wycinki drzew i krzewów itp. będą stanowiły własność Wykonawcy. 7)Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. z późniejszymi zmianami winien prowadzić gospodarkę odpadami zgodnie z ww. ustawą, w tym ilościową i jakościową ewidencję odpadów. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia ma obowiązek w pierwszej kolejności poddania odpadów budowlanych (odpadów betonowych, ziemi, gruzu budowlanego) odzyskowi, a jeżeli z przyczyn technologicznych jest on niemożliwy lub nieuzasadniony z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych, to Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów do unieszkodliwienia. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru końcowego realizowanego zamówienia. 8)W przypadku materiałów nie nadających się do ponownego użycia należy uwzględnić wywóz do firm zajmujących się przeróbką i utylizacją. Koszty z tego tytułu dla wykonawcy nie podlegają odrębnej zapłacie i przyjmuje się, że są włączone w cenę ofertową. 9)Wykonawca musi liczyć się z sytuacją, że przedstawione rodzaje robót i ilości mogą ulec zmianie. Załączone przedmiary mają jedynie charakter pomocniczy. Powyższe jest ryzykiem Wykonawcy i nie będzie stanowiło podstawy do zmiany wynagrodzenia ofertowego. 10)Przyjmuje się, że wykonawca uwzględnił w ofercie cenowej wszystkie okoliczności i warunki wynikające z dokumentacji projektowej, a także uwzględnił utrudnienia czasowe i koszty wynikające z etapowego wykonywania robót np. zabezpieczenia dla ruchu samochodowego i pieszego, nawierzchnie tymczasowe itp. 10.Odbiór końcowy 1) Przedmiotem odbioru końcowego będzie przedmiot zamówienia. 2) Podstawą wykonania przedmiotu zamówienia będzie informacja wysłana do Zamawiającego o zakończeniu robót. 3) Zamawiający wyznaczy termin odbioru końcowego nie później niż w terminie 7 dniu roboczych od potwierdzenia zgłoszenia Wykonawcy gotowości do odbioru końcowego 4) Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie protokołu końcowego odbioru robót. Na dzień odbioru końcowego Wykonawca dostarczy dokumentację powykonawczą zawierającą m.in.: a) Dokumentację projektową z naniesionymi zmianami. b) Recepty i ustalenia technologiczne. c) Karty Obmiaru (oryginały). d) Wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, zgodnie z STWiORB oraz PZJ (Program zapewnienia jakości). e) Atesty, aprobaty i deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów. f) Rysunki (dokumentacje) na wykonanie robót towarzyszących (np. przełożenie linii telefonicznej, energetycznej, gazowej, oświetlenia itp.) oraz protokoły odbioru i przekazania tych robót właścicielom urządzeń. g) Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu. h) Kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. i) Inwentaryzację materiałów drogowych na przekazaniu placu budowy, protokół przekazania materiałów z odzysku na magazyn ZDiTM, protokół likwidacji materiałów niezdatnych do ponownego wbudowania - całość potwierdzona przez przedstawiciela Zamawiającego. j) Inne dokumenty wynikające z technologii robót, dokumentacji i specyfikacji technicznej. 11.Wynagrodzenie i warunki płatności 1) Za wykonanie przedmiotu zamówienia wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. 2) Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z Umową. 12.Rękojmia Wymagany minimalny okres rękojmi (Okres Zgłaszania Wad) zgodnie z obowiązującymi przepisami KC (60 miesięcy). Okres rękojmi rozpoczyna się z dniem zatwierdzenia przez Zamawiającego protokołu odbioru robót „bez uwag”. 13.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, dotyczących prac objętych przedmiotem umowy, niżej wymienionych: 1.Branża drogowa a)Roboty rozbiórkowe b)Roboty ziemne c)Podbudowy d)Nawierzchnie bitumiczne i brukarskie wraz z elementami ulic
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych) terminie do dnia 30.11.2016r., do godziny 08:30 Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach