Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania ulic: Kościuszki - Parkowa w Chorzowie wraz z budową sygnalizacji świetlnej

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 00016624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania ulic: Kościuszki - Parkowa w Chorzowie wraz z budową sygnalizacji świetlnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa skrzyżowania ulic: Kościuszki - Parkowa w Chorzowie wraz z budową sygnalizacji świetlnej” obejmuje charakterystyczne, szacunkowe wielkości: A/ Roboty drogowe zgodnie z załączonym projektem wykonawczym (PW): a) nawierzchnia z betonu asfaltowego, o gr. 8 cm (w-wa wiążąca) o pow. ca – 446,00 m2; b) geosiatka o pow. ca – 340,00 m2; c) nawierzchnia z betonu asfaltowego, o gr. 6 cm (w-wa wiążąca) o pow. ca – 2 189,00 m2; d) nawierzchnia z mieszanki SMA o gr. 5 cm (w-wa ścieralna) o pow. ca – 2 651 m2; e) geowłóknina o pow. ca – 130 m2; f) nawierzchnia z betonu asfaltowego koloru czerwonego o gr. 4 cm o pow. ca 9,00 m2; g) nawierzchnia z kostki granitowej szarej 15/17 cm o pow. ca – 141,00 m2; h) nawierzchnia z kostki granitowej szarej 8/8 cm o pow. ca – 3 m2 (z odzysku); i) nawierzchnia z płyt granitowych 30x30x8 cm o pow. ca – 44,00 m2 (z odzysku) + 4 m2 (nowe); j) nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm o pow. ca – 765,00 m2 (nowe) + 300 m2 (z odzysku); k) nawierzchnia z kostki betonowej koloru czerwonego gr. 8 cm o pow. ca – 61,00 m2; l) nawierzchnia z kostki betonowej koloru żółtego gr. 8 cm o pow. ca – 20,00 m2; m) krawężniki betonowe o wym. 20x30 o długości ca – 377,00 m; n) krawężniki betonowe o wym. 20x22 o długości ca – 61,00 m; o) krawężniki betonowe skośne o wym. 20x22-20x30 o długości ca – 22,00 m; p) obrzeża betonowe 30x8 cm o dł. ca – 168,00 m; q) krawężniki kamienne o wym. 20x25 o długości ca – 27,00 m; r) krawężniki kamienne łukowe o wym. 20x22 o długości ca – 21,00 m; s) krawężniki kamienne o wym. 20x22 o długości ca – 12,00 m; t) krawężniki kamienne o wym. 15x30 o długości ca – 9,00 m; u) krawężniki kamienne łukowe o wym. 15x30 o długości ca – 5,00 m; v) krawężniki kamienne łukowe o wym. 15x22 o długości ca – 4,00 m; w) krawężniki kamienne skośne o wym. 15x22-15x30 o długości ca – 2,00 m; x) obrzeża kamienne 30x8 cm o dł. ca – 32,00 m (z odzysku) + 4,00 m (nowe); y) studzienki ściekowe śr. 500 mm w ilości ca – 8,00 szt. z) rury kanalizacyjne kielichowe PVC-U śr. 200 mm o długości ca – 14,00 m; aa) rury ochronne dwudzielne śr. 110 mm o długości ca – 33,00 m; bb) rury ochronne dwudzielne śr. 160 mm o długości ca – 24,00 m; cc) regulacja urządzeń; dd) oznakowanie pionowe – montaż słupków stalowych w ilości – ca 21 szt. ee) oznakowanie pionowe – montaż drogowych w ilości – ca 32 szt. ff) oznakowanie poziome (grubowarstwowe) o pow. ca – 162 m2; gg) przesadzenie krzewów róż w ilości – ca 270 szt. B/ Budowa oświetlenia. a) rury osłonowe z PVC o śr. do 140 mm o długości ca – 370,00 m; b) rury ochronne z PCW o śr. do 110 mm o długości ca – 20,00 m; c) kabel YAKXs 0,6/1kV 4x35 mm2 SE o dł. ca – 340 m; d) przewód YDYżo 450/750V 3x2,5 mm2 o dł. ca – 155 m; e) oprawy oświetleniowe w ilości ca – 11 kpl. f) słupy oświetleniowe wraz z fundamentami w ilości ca – 10 kpl.; g) demontaż słupa oświetleniowego w ilości ca – 1 szt. C/ Sygnalizacja świetlna. a) kable YKYzo 4x6mm2 o długości ca – 25,00 m; b) fundament prefabrykowany betonowy w ilości ca – 1 szt. c) szafa sterownicza sygnalizacji na gotowym fundamencie w ilości ca – 1 szt. d) kanalizacja kablowa z rur PCW o długości ca – 68 m; e) przewiert rurą RHDPE fi 110 pod jezdniami o długości ca – 86 m; f) studnia SK-1 w ilości ca – 3 szt. g) studnia SKR1 w ilości ca – 3 szt. h) studnia SKO1 w ilości ca – 7 szt. i) wysięgnik sygnalizacji ulicznej w ilości ca – 3 szt. j) maszt stalowy ocynkowany sygnalizacji ulicznej w ilości ca – 6 szt. k) kabel YKSY 30x1,5mm2 o długości ca – 165 m; l) kabel YKSY 7x1mm2 o długości ca – 130 m; m) kabel YLYzo 3x1,0mm2 o długości ca – 150 m; n) przewód wizyjny XzWDXpek-75 1,05/5,0 o długości ca – 150 m; o) kabl teletechniczny XzTKMXpw 7x2x0,8 o długości ca – 125 m; p) kabl Lgyżo 1x25mm2 o długości ca – 151 m; q) latarnia sygnałów ulicznych diodowych LED w ilości ca – 5 szt. r) ekran kontrastowy w ilości ca – 5 szt. s) kamera wraz z obudową ogrzewaną w ilości ca – 3 szt. t) znaki drogowe F11 w ilości ca – 4 kpl. u) latarnia sygnałów ulicznych z bloku słupa MS w ilości ca – 13 szt. v) pętla indukcyjna - przewód Lgs 1,5mm2 o długości ca – 940 m. Operat geodezyjny z naniesieniem na zasoby geodezyjno-kartograficzne miasta dla każdej z branż. Ze względu na realizację na obszarze Chorzowa Inteligentnego Systemu Zarządzania Ruchem (ITS), poniżej zamieszczamy uzupełniające (względem projektu) informacje dotyczące funkcjonalności sterownika sygnalizacji świetlnej, konstrukcji szafy sterowniczej wraz z niezbędnym oprzyrządowaniem, dostosowującym przedmiotowe skrzyżowanie do standardów przyjętych w mieście: a) STEROWNIK SYGNALIZACJI ŚWIETLNEJ Generalnym wymogiem jest, aby skrzyżowanie było sterowane poprzez jeden sterownik sygnalizacji świetlnej, który powinien: • spełniać wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach – Dziennik Ustaw z dnia 23 grudnia 2003 r. nr 220, poz. 2181 „Szczegółowe warunki techniczne dla znaków drogowych pionowych i warunki ich umieszczania na drogach”, • być w pełni kompatybilny z wdrażanym Systemem Sterowania Ruchem, • zapewniać prawidłową pracę w zakresie napięcia zasilającego 230V -15% do +10%, • posiadać gniazdo serwisowe 230V zabezpieczone osobnym bezpiecznikiem, • posiadać pulpit operacyjny umożliwiający wykonanie zmiany parametrów pracy sygnalizacji świetlnej takich jak korekta czasów maksymalnych programu pracy czy kalibracja systemu detekcji, • umożliwiać bezawaryjną pracę w zakresie temperatur -40°C do +60°C, • zapewniać obsługę źródeł światła typu LED, • zapewniać: nadzór grup sygnałowych z pomiarem prądu dla wszystkich sygnałów, czasów międzyzielonych, minimalnych/maksymalnych długości sygnałów zezwalających, sekwencji sygnałów, podłączonej detekcji oraz wyjść i wejść dwustanowych sterownika, nadzorować zegar sterownika oraz wykonywać jego synchronizację z systemem sterowania, • umożliwiać obsługę priorytetu transportu zbiorowego, • posiadać zabezpieczenia przed możliwością zdalnego wgrania nowych parametrów sygnalizacji świetlnych odpowiedzialnych za bezpieczeństwo ruchu na skrzyżowaniu m.in. czasów międzyzielonych, • umożliwiać podłączenie się serwisanta bezpośrednio oraz zdalnie poprzez sieć transmisji danych, • posiadać minimum następujące tryby pracy: stałoczasowy, akomodacyjny, praca, • w systemie sterowania ruchem, • umożliwiać zdalną kalibrację i zmianę ustawień parametrów detektorów, • umożliwiać zdalną kalibrację kontroli napięć zasilania sterownika oraz sygnalizatorów, • umożliwiać zdalną zmianę maksymalnej długości sygnału zezwalającego poszczególnych grup sygnałowych bez potrzeby wgrywania nowego programu i restartowania sterownika, • w każdym trybie pracy, • umożliwiać wymuszenia odpowiedniego planu, który byłby realizowany w przypadku utracenia łączności z Centrum Zarządzania, • umożliwiać bezpośrednie wgranie programu pracy sygnalizacji poprzez dedykowane porty wymiany danych, • przechowywać dane archiwalne w przypadku utracenia łączności z System Sterowania Ruchem – dane gromadzone w pamięci lokalnej, • umożliwiać wykonanie testowania torów grup sygnałowych. b) SZAFA STEROWNICZA W ramach powyższego zadania wykonawca zobowiązany jest posadowienia nowej szafy sterowniczej. Zamawiający wymaga dostarczenia oraz posadowienia szafy, wykonanej z blachy stalowej nierdzewnej lub aluminiowej i malowanej proszkowo lakierem anty graffiti, zamykanej na klucz patentowy uniwersalny dedykowany do tego rozwiązania. Szafa musi zawierać fundament prefabrykowany osadzony na głębokość min. 60 cm zapewniający dostęp do szaf, rur technicznych, osłonowych zabudowanych pod skrzyżowaniami oraz rur z systemu rezerwowego transmisji danych. W szafie musi zostać zainstalowany nowy sterownik sygnalizacji świetlnej wyprodukowany nie wcześniej niż 2 lata przed datą dostarczenia. Szafa musi spełniać min. normę szczelności IP 54 lub równoważną. Szafa musi posiadać zaciski pomiarowe i szyny rozdziału zasilania wraz z zabezpieczeniami różnicowo-prądowymi. Ponadto szafa musi posiadać: • kolor wg RAL 7001 (lub inny zaakceptowany przez Zamawiającego), gruba struktura, półpołysk, szafa malowana proszkowo farbą anty graffiti, • 9-gniazdową listwę zasilającą bez włącznika, • czujniki otwarcia drzwi, • odpowiednią wentylację, • grzałkę z zasilaczem i termostatem, • listwę uziemiającą, • kieszeń na dokumenty A4 na drzwiach komory, • półkę przystosowaną do umieszczenia laptopa, • ewentualne otwory wentylacyjne w dachu i poszyciach zabezpieczone siatkami przeciwko dostawaniu się owadów do wewnątrz szafy, • wymiary przynajmniej: 1200x400x1300 mm [WxDxH]. Szafę należy wyposażyć w system monitorowania i wczesnej sygnalizacji zdarzeń, dla monitorowania stanów w szafach na skrzyżowaniach (otwarcie drzwi i temperatury). Wymagane parametry systemu: • szerokość urządzenia 19”, wysokość 1U, • napięcie zasilania 230 V AC, • zintegrowany moduł monitorowania temperatury wewnątrz szafy, • 1 czujnik do pomiaru temperatury w szafie (zakres minimalny pomiaru: -40 do +60⁰C), • 2 krańcówki do monitorowania stanu położenia drzwi, • min. 3 dowolnie programowalne przekaźniki do monitorowania stanów położenia drzwi i temperatury, • karta sieciowa i zintegrowany Web Server do monitorowania stanów poprzez protokół TCP/IP i SNMP, • rejestracja zdarzeń na karcie np. SD (alarmów, uszkodzeń, przepływu powietrza), • oprogramowanie do odczytu zdarzeń w formie komunikatów tekstowych i w formie graficznej, • zasilanie awaryjne. UWAGI OGÓLNE DOTYCZĄCE REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Zamawiający informuje, iż ilekroć w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, aprobaty, specyfikacje techniczne bądź systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 2. Zadanie dofinansowane jest w ramach „METROPOLITALNEGO FUNDUSZU SOLIDARNOŚCI”. 3. Na Planie Zagospodarowania pokazano do przebudowy oświetlenie uliczne dla całego zakresu skrzyżowania. Zamawiający wykonał w ramach innego zadania wyprzedzająco część oświetlenia ulicznego. Należy zatem wycenić przebudowę oświetlenia zgodnie z przedmiarem robót. 4. Przed rozpoczęciem robót należy przesadzić kolidujące róże nasadzone wzdłuż krawędzi ul. Kościuszki. 5. Podczas prowadzenia prac w pasie drogowym – miejsce prowadzenia robót należy oznakować w sposób zgodny z warunkami określonymi w załącznikach nr 1-4 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznymi dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (zał. do Dz.U. Nr 220, poz. 2181 z dnia 23 grudnia 2003r.). 6. W terminie do tygodnia przed przystąpieniem do realizacji zadania, wykonawca zobowiązany jest do opracowania oraz zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Projekt podlega wcześniejszemu zaopiniowaniu przez Zespół ds. Bezpieczeństwa i Organizacji Ruchu Drogowego. 7. W przypadku nie przedłożenia w terminie zatwierdzonego projektu tymczasowej organizacji ruchu, zamawiający zleci wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu a kosztami obciąży wykonawcę. 8. Wykonawca najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót zgłosi zamawiającemu gotowość do odbioru oznakowania na czas realizacji robót. W przypadku braku pozytywnego odbioru zamawiający zleci uzupełnienie oznakowania a kosztami obciąży wykonawcę. 9. Przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca odpowiada za miejsca prowadzonych robót oraz utrzymanie oznakowania tymczasowego. 10. Koszty wykonania oraz utrzymania oznakowania ponosi wykonawca robót. 11. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o dokumentacje projektowe opracowane przez PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-USŁUGOWE „PROFIL” s.c. Grzegorz Nowakowski, Piotr Przepaśniak, 43-340 Kozy, ul. Tęczowa 62, stanowiące integralną część SIWZ, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i współczesnej wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, norm i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że na terenie objętym projektem występuje uzbrojenie, które nie zostało ujęte na planach sytuacyjnych należy również sprawdzić te miejsca przez wykonanie przekopów kontrolnych. 12. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia dojazdu i dojść do budynków. 13. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca, z którym zawarta będzie umowa zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu celem akceptacji „Harmonogram Robót” (rzeczowo – finansowy). 14. Robota budowlana wynikająca z przedmiotu zamówienia podlega opodatkowaniu podatkiem VAT w wysokości 23%. 15. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę pracowników na podstawie umowy o pracę: - minimum 12 osób, o których mowa w pkt. 7.1.3. lit. b SIWZ tj.: minimum 3 osoby na stanowisko brygadzisty i 9 osób na stanowisko pracowników fizycznych. Zatrudnienie osób, o których mowa powyżej udokumentowane zostanie zanonimizowaną umową o pracę zawartą na okres realizacji zamówienia lub obejmującą okres realizacji zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający może wezwać wykonawcę lub podwykonawcę roboty budowlanej do przedstawienia dokumentu potwierdzającego zatrudnienie osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917). Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte we „wzorze umowy”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100). 1. Wadium może być wniesione: 1.1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 1.3. w gwarancjach bankowych. 1.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. Nr 2018, poz. 110). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowo zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez zamawiającego. 3. Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki zamawiającego do: - przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); - złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; - przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez wykonawcę. 4. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę zaliczane jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy – Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik Nr 1); 2. kosztorysy ofertowe; 3. dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.); 4. wypełnione wzory oświadczeń załączonych do SIWZ (Załączniki Nr 5-7); 5. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 6. w przypadku wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 7. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach