Przetargi.pl
Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 – zjazd do miejscowości Adamowo

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14-240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14-240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 – zjazd do miejscowości Adamowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 - zjazd do miejscowości Adamowo”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: „Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 - zjazd do miejscowości Adamowo” obejmuje: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym (wytyczenie, obsługa w trakcie budowy, pomiar geodezyjny powykonawczy) – 0,21 km, Mechaniczne zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej (grunt zadarniony) (odwóz gruntu kosztem i staraniem wykonawcy) - 185,38 m3, Wykopy ręczne liniowe pod rury osłonowe w gruncie kat. I-IV – 18,80 m3; Rury ochronne (osłonowe) z PE, PCW, PP o śr. nom. 110 mm – 47 mb; Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych z zagęszczeniem – 18,80 m2; 2) KANALIZACJA DESZCZOWA - rurociągi, studnie, wpusty. Wykopy oraz przekopy wykonywane na odkład w gruncie kat.III (odwóz gruntu kosztem i staraniem wykonawcy) – 108,50 m3; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m z pierściem odciążającym i płytą denną – 2 stud.; Studnie rewizyjne z kręgów betonowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie za każde 0.5 m różnicy głęb. Krotność = 3 – 2 [0.5 m] stud.; Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grub.20 cm- 97,00 m2; Studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu z pierścieniem odciążającym - wpust krawężnikowy – 2 szt.; Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 400 mm SN8 – 86,0 m; Kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 160 mm SN8 – przykanaliki – 22 m; Próba szczelności kanałów rurowych o śr. nominalnej 160 -400 mm – 108m; Zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych głębokości do 3.0 m i szerokości 0.8-1.5 m; kat. gr. III-IV dowóz gruntu zagęszczanego – 116,32 m3; Roboty ziemne wykon. koparkami w gr.kat.III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi – dowóz gruntu zagęszczalnego – 124,14 m3; Umocnienie wylotu przykanalika kamieniem na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, ze spoinowaniem 1:2 – 2,5 m2; Ława pod ściek korytkowy skarpowy betonowa z oporem - beton C12/15 – 0,21 m3; Ścieki z prefabrykatów betonowych o grubości 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - ściek korytkowy skarpowy 15x50/38x50cm – 3 m; Wyloty - ścianki czołowe dla rur o śr. 400 cm wraz z zabezpieczeniem kratą – 1 ściank.; Umocnienie skarp przy przepustach kamieniem na podsypce cementowo-piaskowej 1:4, ze spoinowaniem 1:2 – 5,00 m2; Wykopy rowów koparkami na odkład z rozplantowaniem w gruncie kat.III – 34,20 m3; Podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 498,77m2; Podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 475,52 m2; Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej – 464,67 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 464,67 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca AC16W (0/11) - grubość po zagęszcz. 4 cm (100kg/m2) – 464,67 m2; Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 460,02 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 463,92 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna asfaltowa - AC11S (0/11) - grubość po zagęszcz.4 cm (100kg/m2) – 460,02 m2; 3) JEZDNIA - Roboty podstawowe, podbudowy i nawierzchnie. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm (odwóz gruntu z korytowania kosztem i staraniem wykonawcy) 508,52 m2; Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 508,52 m2; Ława pod krawężniki betonowa z oporem beton C12/15 – 23,48 m3; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 199,50 m; Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - krawężnik ułożony na płask (najazd zatoki autobusowej) – 58,50 m; Krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 15x22 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 – 35,50 m; Wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi – grubość warstwy po zag. 20 cm- 498,77m2; 4) CHODNIK Z KOSTKI BETONOWEJ Roboty podstawowe, w-wy odsączające, krawężniki, podbudowy betonowe, nawierzchnie z kostki betonowej. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm (odwóz gruntu z korytowania kosztem i staraniem wykonawcy) – 458,15 m2; Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV – 465,15 m2; Wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi – grubość warstwy po zag. 25 cm -402,75 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 402,75 m2; Ława pod obrzeża betonowa z oporem - beton C12/15 – 10,11 m3; Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 258,80 m; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - kolor szary – 60,75 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - kolor szary – 342,00 m2; 5) ZJAZDY - indywidualne i publiczne - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm – 108,97m2; Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi – grubość warstwy po zag. 20 cm -106,59 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm – 106,59 m2; Podbudowa z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm – 103,02 m2; Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej nieulepszonej – 63,81 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 62,86 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa wiążąca AC16W (0/11) - grubość po zagęszcz. 4 cm (100kg/m2) – 62,86 m2; Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum) – 62,86 m2; Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 62,86 m2; Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych – warstwa ścieralna asfaltowa - AC11S (0/11) - grubość po zagęszcz.4 cm (100kg/m2) – 62,86 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 100% kolor czerwony – 39,21 m2; 6) ZATOKA AUTOBUSOWA - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie. Mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 30 cm – 90 m2; Wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi – grubość warstwy po zag. 30 cm- 105,40 m2; Podbudowa betonowa z dylatacją - grubość warstwy po zagęszczeniu 24 cm - beton C16/20 – 105,40 m2; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 - 100% kolor czerwony – 105,40 m2. 7) POBOCZE - formowanie, profilowanie, zagęszczanie. Mechaniczne wykonanie poboczy z kruszywa łamanego (niesort) 0/31,5 mm przy krawędzi jezdni i zjazdów szer. 35 cm - grubości po zagęszczeniu 15 cm – 54 m2; 8) ROBOTY UZUPEŁNIAJĄCE I WYKOŃCZENIOWE - oznakowanie pionowe, plantowanie, porządkowanie terenu. Regulacja podłączenia zjazdu z drogą do posesji kruszywem łamanym 0/31,5 stabilizowanym mechanicznie gr.15 cm – 25,00 m2; Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego kat.IIII. Porządkowanie terenu wokół. – 700 m2; Humusowanie skarp nasypów, wykopów z obsianiem trawą. – 700 m2; Słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm – 5 szt.; Przymocowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2 – 5 szt.; Ustawienie lub przestawienie znaków - przestawienie tablic D-15 i D- 43 w ciągu DW521 -2 szt.; Mechaniczne malowanie linii na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych farbą chlorokauczukową -31,89 ,m2; Zakup i montaż wiaty przystankowej. 3. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45233120-6. 4. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, lub podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 - wypełniając wzór nr 4b do SIWZ jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców. 5. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, ustaleń ze SIWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, zapewni pełną obsługę geodezyjną oraz minimum 50 miesięczny okres gwarancji. 7. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: roboty przygotowawcze, kanalizacja deszczowa, roboty podstawowe, warstwy odsączające, krawężniki, obrzeża, podbudowy z betonu, nawierzchnie z kostki, w ramach zadania „Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 - zjazd do miejscowości Adamowo”. 8. Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 10. W Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący następujące roboty: roboty przygotowawcze, kanalizacja deszczowa, roboty podstawowe, warstwy odsączające, krawężniki, obrzeża, podbudowy z betonu, nawierzchnie z kostki, roboty kablowe, montaż i stawianie słupów oświetleniowych. Roboty pomiarowe, montaż szafy sterującej oświetleniem w ramach zadania „Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 - zjazd do miejscowości Adamowo” w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.) 11. W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 12. Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 13. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania 14. Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 15. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). 16. Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 17. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 19. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 20. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) w terminie przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Suszu Nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z adnotacją - Wadium na „Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 521 – zjazd do miejscowości Adamowo” – RLZP.I.271.21.2020 - o uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) składania ofert. 2) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) Gwarancji bankowej 4) Gwarancji ubezpieczeniowej 5) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. W zależności od wybranej formy wadium (ust.2 pkt 2-5) - zaleca się kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołączyć do oferty, a oryginał złożyć w siedzibie Zamawiającego w kasie zamawiającego pok. 109 (Pn, wt., czw., piąt. 7.00 - 14.00, śr. 8.00-14.00) 4. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): 1) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Susz reprezentowaną przez Burmistrza Susza, 2) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ), 3) określać termin ważności (wynikający z SIWZ), 4) określać przedmiot gwarancji (wynikający z SIWZ), 5) musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp tj. być gwarancją nie odwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w następujących okolicznościach: a) gdy wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; (art. 46 ust.5 ustawy pzp) 6) być gwarancją nie odwoływalną, płatną na każde żądanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w przypadku gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie (art.46 ust.4a ustawy pzp). 7) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium musi obejmować cały okres związania z ofertą. 7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium wniesionym we właściwej formie, terminie i kwocie zostanie wykluczony z przedmiotowego postępowania. 8. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia; 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 9. Utrata wadium: 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa, w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wymagane jest złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, stanowiące wzór nr 2 formularza oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zdolnościach technicznych i zawodowych lub i sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega na zasadach określonych w art. 22a, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy - wg wzoru 4b – wykonawca składa to oświadczenie, jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców; b) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty. Kopię pełnomocnictwa „za zgodność z oryginałem” poświadcza udzielający pełnomocnictwa do udziału w postępowaniu bądź notariusz; c) Jeżeli wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów składa: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach