Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2019-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych ul. Ślósarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomyślu - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych przebudową skrzyżowania dróg gminnych ul. 3 stycznia, ul. Ślósarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomyślu. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: • rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi, • rozbiórka istniejącej nawierzchni chodników i zjazdów zkostki brukowej betonowej, • rozbiórka istniejących krawężników betonowych oraz obrzeży betonowych, • profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża, • wykończenie części nadziemnej – cokół budynku, • wykonanie nawierzchni drogi z betonu asfaltowego, • wykonanie nawierzchni wyspy i pierścienia ronda z kostki kamiennej, • wykonanie nawierzchni chodników i zjazdów z kostki brukowej betonowej ułożonej na podsypce cementowo- piaskowej, • ułożenie krawężnika kamiennego oraz betonowego na podsypce cementowo-piaskowej, • ułożenie obrzeża betonowego na podsypce cementowo-piaskowej, na ławie betonowej z oporem, • wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, • wykonanie oświetlenia ulicznego, • wykonanie odwodnienia, • usunięcie kolizji elektroenergetycznych, gazowych, wodociągowych, telekomunikacyjnych. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ, w Projekcie Budowlanym – załącznik nr 7 do SWIZ, w Przedmiarach robót – załącznik nr 8 do SWIZ, Specyfikacji Technicznj Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) – załącznik nr 9 do SWIZ oraz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 21 000,00 zł 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 11.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych ul. 3 stycznia, ul. Ślósarskiego i ul. Janusa w Nowym Tomyślu”- II POSTĘPOWANIE. 11.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który w wyznaczonym terminie nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.5. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 SIWZ.9.1.1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 9.1.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 9.1.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi – Rataje Os. Park Rataje, gm. Chodzież
Dodano: 2024-04-19 - „Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P”
Dodano: 2024-04-11 - "Auguścin – przebudowa drogi gminnej nr G129327P"
Dodano: 2024-04-09 - Przebudowa ulicy Zaułek w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-08 - Budowa i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych wraz z kanalizacją sanitarną na terenie gminy Doruchów
Dodano: 2024-04-05 - Budowa ciągu pieszo-jezdnego w m. Powodowo
Dodano: 2024-04-04 - „Budowa drogi gminnej nr 325116P (ul. Leśna) w miejscowości Palędzie w Gminie Dopiewo.”
Dodano: 2024-04-03 - „Budowa drogi gminnej nr 791173P w miejscowości Gorzyce Wielkie ul. Topolowa i w miejscowości Topola Mała ul. Leśna”, Gmina Ostrów Wielkopolski woj. wielkopolskie
Dodano: 2024-04-02 - „Przebudowa drogi powiatowej nr 3584P – Parzęczewo – Puszczykowo – Kotusz – granica powiatu – etap II”
Dodano: 2024-04-02 - Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
Dodano: 2024-03-29