Przetargi.pl
Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Sienkiewicza, Kołłątaja, Zdunowska w Krotoszynie - etap II

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 63-700 Krotoszyn, ul. Rawicka 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7254233 w. 20 , fax. 062 7228000
  • Data zamieszczenia: 2012-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie
    ul. Rawicka 41 41
    63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7254233 w. 20, fax. 062 7228000
    REGON: 25046865000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Sienkiewicza, Kołłątaja, Zdunowska w Krotoszynie - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci wodociągowej z przyłączami w ul.Zdunowskiej (na odcinku od ul. Staszica do ul. Kołłątaja), w ul. Kołłątaja oraz w ul.Sienkiewicza (od ul. Kołłątaja do skrzyżowania z ul. Piastowską Kobylińską) w ramach zadania: Przebudowa sieci wodociągowej w ulicach Sienkiewicza, Kołłątaja,Zdunowska w  Krotoszynie. Przedmiotowa ulica jest drogą krajową. 1) Zakres rzeczowy inwestycji: a) sieć wodociągowa: - sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 PN10 ? 160 mm - 857 mb. - sieć wodociągowa z rur PE100 SDR17 PN10 ? 90 mm - 15 mb. Razem: 872 mb. w tym: wykonanie rurociągu metodą przewiertu sterowanego na długości 152 mb łączna długość przyłączy wodociągowych wynosi 191 m z tego: przyłączy wykonanych metodą przewiertów o długości łącznej 125 m trójnik równoprzelewowy PETS ? 160/160 mm - 2 szt redukcja PE TS ?160/90 mm - 2 szt tuleja kołnierzowa PE TS ? 90 mm z kołnierzem i uszczelką - 12 szt zasuwa żeliwna kołnierzowa długa ? 80 mm z obudową i skrzynką - 7 szt trójnik redukcyjny PE ? 160/90 mm - 5 szt kolano żeliwne stopowe ? 80 mm - 4 szt hydrant ppoż. podziemny DN80 - 4 szt kolano PR TS ? 160 mm < 150 - 9 szt trójnik redukcyjny PE TS ? 160/110 mm - 1 szt tuleja kołnierzowa PE TS ? 110 mm z kołnierzem i uszczelką - 2 szt zasuwa żeliwna kołnierzowa typu E ? 100 mm z obudową i skrzynką - 1 szt tuleja kołnierzowa PE TS ? 160 mm z kołnierzem i uszczelką - 2 szt zasuwa żeliwna kołnierzowa typu E ? 150 mm z obudową i skrzynką - 4 szt śruby, nakrętki, podkładki do armatury ze stali nierdzewnej Wymagania dotyczące rur PE: rury PE100 SDR17 PN10 trójwarstwowe. Wymagania dotyczące zasuw: wnętrze kadłuba ma mieć prosty przepływ bez przewężeń i bez gniazda w miejscu zamknięcia, równoprzelotowa średnica otworu ma być równa średnicy nominalnej. Ciśnienie 1,6 Mpa. Korpus, pokrywa i klin z żeliwa sferoidalnego. Klasa żeliwa oznakowana na korpusie. Klin całkowicie pokryty gumą, wymagana wymienna nakrętka trzpienia wykonana z mosiądzu. Powleczenie klina (guma EPDM lub NBR) dopuszczone do kontaktu z wodą pitną - atest higieniczny PZH Warszawa. Wrzeciono wykonane ze stali nierdzewnej z walcowanym gwintem. Wymagane oringowe uszczelnienie trzpienia z możliwością wymiany oringów pod ciśnieniem. Wymagania dotyczące hydrantów podziemnych: kolumna hydrantu monolityczna wykonana z żeliwa sferoidalnego. b) przyłącza wodociągowe: - przyłącza z rur PE TS ? 40 - 163 m, -przyłacza z rur PE TS ? 63 - 28 m - ilość przyłączy - 23 szt., - łączna długość przyłączy- 191 mb., - nawiertki 160/40 mm- 19 szt. - nawiertki 160/63 mm- 4 szt. Wymagania dotyczące nawiertek: korpus, głowica, obejma wykonane z żeliwa sferoidalnego. Nóż ze stali nierdzewnej. Ciśnienie robocze 1,6 Mpa. Pełna wykładzina gumowa na całym obwodzie obejmy. Suchy gwint w uszczelnieniu trzpienia. Nawiercanie pod ciśnieniem. Wszystkie elementy zabezpieczone przed korozją. c) zakres robót do wykonania - oznakowanie robót, - dostawa materiałów na własny koszt z atestami i wymaganymi aprobatami technicznymi, - wykonanie prac przygotowawczych, w tym rozbiórki istniejącej nawierzchni jezdni, krawężników, chodników, przekopy próbne oraz podwieszenie instalacji obcych, - wykonanie wykopów wraz z umocnieniem ścian wykopu i jego odwodnieniem, - wykonanie studni pod przewierty sterowane, - przygotowanie podłoża pod przewody i armaturę sieci, przyłączy, - ułożenie przewodów wodociągowych metodą zgrzewania z wydrukiem parametrów zgrzewania, ułożenie przyłączy wodociągowych, - zasypanie i zagęszczenie wykopu i studni pod przewierty z demontażem umocnień ścian wykopu i studni wraz z wymianą gruntu, - zagęszczenie wykopów i studni potwierdzić badaniami laboratoryjnymi placówek posiadającymi uprawnienia - koncesjonowanych (współczynniki zagęszczenia -odpowiedni dla przedmiotowej drogi krajowej), - odtworzenie nawierzchni jezdni, krawężników, chodników i trawników, - wywóz nadmiaru ziemi na wysypisko odpadów, - wykonać przełączenie nowo wybudowanej sieci wodociągowej oraz przyłączy według odrębnego harmonogramu pod nadzorem Zakładu Wodociągów i Kanalizacji, - czas przełączania sieci wodociągowej nie może trwać dłużej niż 8 godz.( czas amknięcia zasuw wodociągowych). d) zasuwy, hydranty, nawiertki o wyżej określonych standardach należy kalkulować sporządzając kosztorys ofertowy (niezależnie od oznaczeń i symboli przyjętych w kosztorysie dołączonym do SIWZ oraz w ST). 2)Wykonawca zbowiązany jest do wykonania i poniesienia kosztów: - wszystkich robót zawartych w pkt 1, - zasilania w energię elektryczną i wodę placu budowy, - wody w ilości niezbędnej do płukania i przeprowadzenia prób szczelności, przełączenia sieci przyłaczy wodociągowych, - utrzymania i zabezpieczenia zaplecza i placu budowy, - uporządkowania placu budowy po zakończeniu prac, - projektu organizacji ruchu drogowego, - organizacji ruchu i oznakowania, - opłaty za zajęcie pasa drogowego, - opłaty za umieszczenie urządzeń obcych w pasie drogowym, - przygotowanie BIOZ, - przeprowadzenia płukania z dezynfekcją wraz z wynikami laboratoryjnymi, - przeprowadzenia próby szczelności, - obsługi geodezyjnej i wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - przeprowadzenie pomiarów i badań wymaganych w specyfikacji technicznej, - kosztów wykonania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, oraz ich uzgodnień z GDDiA w Poznaniu, - kosztów zapewnienia nadzoru archeologicznego, - przekazania w eksploatację wraz z dokumentami odbiorowymi dla PGKiM, 2. Całość robót należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 11) oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12). Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy (w skład wchodzą: formularz cenowy nr 1, przedmiar robót, kosztorys ofertowy w układzie zgodnym z przedmiarem robót, tabela elementów scalonych, zestawienie robocizny, materiałów i sprzętu) - (załącznik nr 10). 3. Roboty związane z wykonaniem w/w zamówienia muszą być wykonane zgodnie z niniejszą specyfikacją. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z Ustawą - Prawo Budowlane (Dz..U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), sztuką budowlaną, przepisami branżowymi i wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane i urządzenia posiadające stosowne atesty i aprobaty techniczne. 4. Zaoferowana przez Wykonawcę cena winna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zadania. 5. Przerwa w dostawie wody pitnej w trakcie przełączania rurociągów nie może być dłuższa niż 8 godz. (czas zamknięcia zasuw). 6. Przebudowa przedmiotowej sieci wodociągowej związana jest z równoczesną budową sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej . Roboty należy zsynchronizować z inwestorem budowy sieci kanalizacyjnych. 7. Zamawiający żąda przedstawienia harmonogramu rzeczowo - finansowego na prowadzenie robót, uzgodnionego i podpisanego przez inwestora budowy sieci kanalizacyjnych, do akceptacji przez Zamawiającego, w terminie 7 dni po podpisaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium celem zabezpieczenia oferty przez cały czas związania ofertą w wysokości 14.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1). w pieniądzu; 2). w poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo - Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3). w gwarancjach bankowych; 4). w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5). w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach