Przetargi.pl
Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Szpitala Murcki sp. z.o.o. w Katowicach

Szpital Murcki Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 40-749 Katowice, ul. A. Sokołowskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 556 163 , fax. 322 556 337
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Murcki Sp. z o.o.
    ul. A. Sokołowskiego 2
    40-749 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 556 163, fax. 322 556 337
    REGON: 27640223300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmurcki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci wodociągowej na terenie Szpitala Murcki sp. z.o.o. w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie istniejącej sieci wodociągowej wraz z przyłączami oraz budową nowego przyłącza do projektowanego pawilonu medycznego. Sieć wykonana zostanie z rur polietylenowych do wody PE100 RCSDR11 PN16 i posadowiona w wykopach otwartych wąskoprzestrzennych, umocnionych. Na przyłączach doprowadzonych do budynków szpitalnych oraz odgałęzieniach sieci zaprojektowano zasuwy odcinające ze skrzynkami ulicznymi do zasuw. Na terenie sieci zaprojektowano montaż 4 hydrantów p.poż odcinanych zasuwami kołnierzowymi Dn80 mm. Na terenie Szpitala zostanie utrzymane dwustronne zasilanie sieci oraz miejsca włączenia do miejskiej sieci wodociągowej. 2) Zakres rzeczowy obejmuje: a) zabudowę L=637 mb sieci wodociągowej o średnicy zewn. 160 mm, b) montaż n=8 przyłączy wodociągowych, c) podłączenie n=4 hydrantów ppoż. 3)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna będąca załącznikiem nr 8-10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy z Wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł. ( słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3) Wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego winno zabezpieczać ofertę na okres związania ofertą. 4) Wadium może zostać wniesione w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz.U. 2018r., poz. 110,650,1000 i 1669 z późniejszymi zmianami). 5) Wadium wnoszone w formie pieniężnej, należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego : ING Bank Śląski O/Katowice Nr konta 25 1050 1214 1000 0022 1371 6489. Z treści przelewu winno wynikać, że wpłata dotyczy wadium i jakiego dotyczy zamówienia. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty. 6) W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie zamawiającego: Sekretariat Szpitala MURCKI sp. z.o.o. i uzyskać potwierdzenie jego wniesienia (np. potwierdzenia na kopii, daty i godziny wniesienia). 7) W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż w pieniądzu z treści dokumentu musi wynikać: a) nazwa zamówienia, kwota wadium, nazwa i adres Zamawiającego i wnoszącego wadium – Wykonawcy, b) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji), bez konieczności jego uzasadniania, zawierające oświadczenie, że zaistniała co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych. c) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, d) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 8) Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do terminu składania ofert na zasadach określonych w SIWZ lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10) Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust.1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta musi zawierać w zakresie: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 b) Oświadczenia o których mowa w pkt. 15.2 – załączniki nr 2 i 6 lub nr 12 do SIWZ c) Pełnomocnictwo, jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika, należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. d) Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. e) Wszystkie dokumenty składane z ofertą, oprócz pełnomocnictw, oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia oraz oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów musi być złożone w formie oryginału. f) Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia. g) Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w celu zawarcia umowy: a) Kopie stosownych uprawnień budowlanych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli wobec wskazanej osoby powstaje taki obowiązek b) Harmonogram rzeczowo-finansowy, który poza terminami rozpoczęcia i zakończenia robót będzie uwzględniał terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych etapów. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi uzyskać zatwierdzenie Zamawiającego i Inwestora Zastępczego. c) Umocowanie do podpisania umowy jeżeli takie umocowanie nie wynika z treści złożonej oferty. d) zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto. e) Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową w układzie zgodnym z przedmiarem robót ( L.p. oraz pozycja katalogu z przedmiaru) należy wskazać nazwy materiałów, urządzeń i montowanego sprzętu. f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa konsorcjum. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie, są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu stosowne porozumienie (umowę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach