Przetargi.pl
Przebudowa sieci trakcyjnej w 3 lokalizacjach na terenie Miasta Łodzi -2

Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg

  • Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
  • Data zamieszczenia: 2015-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
    ul. Piotrkowska 175 175
    90-447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
    REGON: 47317005200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sieci trakcyjnej w 3 lokalizacjach na terenie Miasta Łodzi -2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i przebudowa sieci trakcyjnej w 3 lokalizacjach na terenie miasta Łodzi: - ul. Zgierska 54 wraz z remontem elewacji budynków w miejscach likwidowanych podwieszeń - ul. Zielona 48 - skrzyżowanie ulic Kilińskiego i Orlej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Tomie III SIWZ pn. Program Funkcjonalno-Użytkowy. 2. Odpowiednio do rodzaju robót występujących w niniejszym zamówieniu Wykonawca, na koszt własny, zobowiązany będzie do: a) zapewnienia obsługi laboratoryjnej dla wykonywania badań przewidzianych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym b) zapewnienia obsługi geodezyjnej przez geodetę (wytyczenie punktów głównych, obsługę w trakcie realizacji, inwentaryzację powykonawczą z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz z docelową organizacją ruchu; dokumentacja powykonawcza winna zostać sporządzona w wersji elektronicznej w formie edytowalnej, możliwej do edycji przez Miejski Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Łodzi) c) wykonania i przedstawienia do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu tymczasowej organizacji ruchu, co najmniej 14 dni wcześniej i mieć go zatwierdzonego najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót oraz utrzymania w trakcie realizacji zadania tymczasowej organizacji ruchu na czas robót. Projekt tymczasowej organizacji ruchu powinien uwzględniać docelowe wjazdy gospodarcze. W przypadku funkcjonowania komunikacji publicznej nieodłącznym elementem projektu tymczasowej organizacji ruchu jest projekt tymczasowej organizacji ruchu dla komunikacji publicznej, który dodatkowo należy uzgodnić z MPK. Ponadto elementem tymczasowej organizacji ruchu będzie oznakowanie informacyjne w postaci tablic informujących o utrudnieniach w ruchu i proponowanych objazdach. Ilość (min. 2) i lokalizację tablic określi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Tablice umieścić należy min. 5 dni przed wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu i zgłosić fakt zamontowania do Zamawiającego. Wzór tablicy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za szkody spowodowane niewłaściwym zamontowaniem tablic. Koszty związane z zapewnieniem prawidłowej tymczasowej organizacji ruchu w czasie trwania robót ujęte są w wynagrodzeniu Wykonawcy. d) wykonania tablic informacyjnych z informacjami o terminach rozpoczęcia i zakończenia prac (razem min 4), z napisami Łódź buduje. Tablice białe należy umieścić na 5 dni przed rozpoczęciem robót, tablice żółte należy ustawić w momencie rozpoczęcia robót. Wymiary tablic 1200x900 mm. e) realizowania prac na podstawie wykonanego przez wykonawcę i zatwierdzonego przez ZDiT projektu tymczasowej organizacji ruchu, f) przedstawiania do zatwierdzenia Zamawiającemu wszelkich niezbędnych, posiadających odpowiednie uzgodnienia, projektów technologicznych robót towarzyszących wymaganych przepisami PFU g) zabezpieczenia Robót przed skutkami warunków atmosferycznych, za wyjątkiem działania Siły Wyższej, h) zabezpieczania i chronienia swojego mienia na własny koszt, i) utrzymania w czystości dróg publicznych i prywatnych, chodników, krawężników itp. dojazd do Terenu Budowy winien być pozbawiony resztek materiałów, błota i gruzu, j) wykonania oznakowania tymczasowego zgodnie z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu oraz utrzymania go przez cały okres realizacji zamówienia, a także do jego demontażu po zakończeniu robót, k) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu bezpieczeństwa, l) zapewnienia stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu robót oraz utrzymania w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, m) wykonywania wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót oraz wynikających z dostępu do miejsca robót, n) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, o) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, nocnych, w sobotę, niedziele i święta. Zamawiający przewiduje pracę w godzinach nocnych oraz w soboty i niedziele p) przewiezienia materiałów z rozbiórki pozostających własnością Zamawiającego, które Inspektor ZDiT wskaże jako nadające się do ponownego wbudowania (tj. destrukt asfaltowy, krawężniki, płyty chodnikowe) w miejsce składowania wskazane przez Inspektora, r) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania odpadów określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz zapisami PFU s) wywiezienia złomu stalowego i kolorowego z rozbiórki do punktu skupu, którego wybór poprzedzony będzie konkursem ofert przeprowadzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego, dokonania rozliczenia ilości złomu i przedstawienia najkorzystniejszej ceny skupu oraz dostarczenia odpowiedniego dokumentu pozwalającego na wystawienie faktury przez Zamawiającego, a następnie wpłacenie pieniędzy ze sprzedaży złomu do ZDiT. Powyższy konkurs będzie przeprowadzony między co najmniej dwoma punktami skupu z terenu Miasta Łodzi wybranymi przez Wykonawcę. t) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane, u) wykonania inwentaryzacji powykonawczej wraz z mapą numeryczną w ilości trzech egzemplarzy (w wersji papierowej i na płycie CD) i przekazania zamawiającemu, v) Zawiadomienia poszczególnych gestorów sieci o rozpoczęciu robót budowlanych, w) Nagrania i dostarczenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia przekazania terenu budowy na taśmie video lub płycie CD/DVD stanu nawierzchni, na odcinkach poza pasem robót drogowych, przed rozpoczęciem robót, x) wykonania dokumentacji projektowej na przebudowę sieci trakcyjnej wraz z uzgodnieniami, y) przygotowania, złożenia kompletnych wniosków o uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych (np.: decyzja na roboty przy zabytku, decyzja o pozwoleniu na budowę umożliwiających realizację prac) oraz ich uzyskania oraz dokonania niezbędnych zgłoszeń. 3. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści PFU zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się, więc zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w PFU za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się na kwotę: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku formach ustalonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej /Ustawą/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach