Przetargi.pl
przebudowa sieci kanalizacji i remont stropu zewnętrznego

Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. Gładkie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc „Odrodzenie” im. Klary Jelskiej w Zakopanem
    ul. Gładkie 1
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 015 045, , fax. 182 014 632
    REGON: 29517100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalodrodzenie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    przebudowa sieci kanalizacji i remont stropu zewnętrznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu i przebudowy zewnętrznych sieci kanalizacji sanitarnej i burzowej oraz przyłącza wodociągowego, a także remont stropu zewnętrznego nad pomieszczeniem piwnicy wraz z izolacją przeciwwilgociową i wykonaniem klap oddymiających wraz z instalacją na istniejących klatkach wewnętrznych w Szpitalu Specjalistycznym Chorób Płuc „Odrodzenie” w Zakopanem. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1.Remont i przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej: a) roboty ziemne - wykopy pod demontaż starych elementów sieci oraz montaż nowych. b) zabezpieczenie ścian wykopu c) rozbiórka istniejących elementów sieci kanalizacji sanitarnej (rurociąg i studnie) d) ułożenie nowego rurociągu na podsypce piaskowej e) montaż studni betonowych fi 1000mm f) montaż pokryw i włazów na studniach g) zasypanie z ubiciem warstwowo rurociągu h) doprowadzenie terenu do stanu zastanego przed inwestycją i) wykonanie protokolarnych prób szczelności wraz z odbiorem przedstawiciela spółki SEWIK Całość robót zgodnie z dokumentacją projektową zatwierdzoną przez spółkę SEWIK i załączoną do niniejszego postępowania. Uwaga: ze względu na potrzebę funkcjonowania rurociągu podczas robót Wykonawca musi zapewnić na czas robót nieprzerwane działanie sieci. 2.2 Remont i przebudowa sieci kanalizacji burzowej: a) roboty ziemne - wykopy pod demontaż starych elementów sieci oraz montaż nowych. b) zabezpieczenie ścian wykopu c) rozbiórka istniejących elementów sieci kanalizacji burzowej (rurociąg i studnie) d) ułożenie nowego rurociągu na podsypce piaskowej e) montaż studni PE i betonowych f) montaż pokryw i włazów na studniach. g) montaż wpustów ulicznych i rynnowych oraz odwodnienia liniowego (prefabrykowanych z kratką żeliwną) h) zasypanie z ubiciem warstwowo rurociągu i) doprowadzenie terenu do stanu zastanego przed inwestycją j) wykonanie protokolarnych prób szczelności wraz z odbiorem przedstawiciela Zamawiającego Całość robót zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do niniejszego postępowania. Uwaga: ze względu na potrzebę funkcjonowania rurociągu w trakcie opadów deszczu, podczas robót Wykonawca musi zapewnić na czas robót nieprzerwane działanie sieci. 2.3.Remont i przebudowa przyłącza wodociągowego: a) roboty ziemne - wykopy pod demontaż starych elementów sieci oraz montaż nowych. b) zabezpieczenie ścian wykopu c) rozbiórka istniejących elementów przyłącza (rurociąg, zasuwy, itp.) d) ułożenie nowego rurociągu na podsypce piaskowej e) montaż zasuw f) montaż obudów zasuw g) zasypanie z ubiciem warstwowo rurociągu h) doprowadzenie terenu do stanu zastanego przed inwestycją i) wykonanie protokolarnych prób szczelności wraz z odbiorem przedstawiciela Zamawiającego Całość robót zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do niniejszego postępowania. Uwaga: ze względu, że jest to jedyne zaopatrzenie szpitala w wodę dopuszcza się zamknięcie przyłącza wyłącznie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 2.4. Remont stropu zewnętrznego nad pomieszczeniem piwnicy wraz z izolacją przeciwwilgociową. a) rozebranie warstw nawierzchni i podbudowy parkingu b) rozbiórka betonowej płyty wraz legarami stalowymi i słupami z cegły pełnej wraz z wywozem c) wykonanie nowych słupów żelbetowych d) wykonanie nowej płyty stropowej e) wykonanie warstwy izolacyjnej z papy termozgrzewalnej podwójnie f) wykonanie warstwy cieplnej z płyt styrodur g) wykonanie warstw podbudowy pod nawierzchnię z kostki brukowej betonowej Całość robót zgodnie z dokumentacją projektową załączoną do niniejszego postępowania. Stalowe elementy z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. 2.5. Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych - 2 szt. a) demontaż istniejących klap pożarowych b) powiększenie otworu w dachu celem montażu większych klap c) zamontowanie klap oddymiających - 2szt wraz z obróbkami blacharskimi d) zamontowanie okablowania e) zamontowanie czujek dymu f) zamontowanie przycisków alarmowych g) wykonanie prób i odbiorów zadziałania instalacji Po zakończeniu wszystkich robót Wykonawca wykona i dostarczy Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawcza. Aktualnie prowadzone są roboty budowlane przy rozbudowie i przebudowie budynku szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu obejmujące swym zakresem również obszar objęty niniejszym postępowaniem. Wyłoniony Wykonawca robót, zobowiązany będzie do uzgodnienia i przedstawienia do akceptacji harmonogram robót Generalnemu Wykonawcy przebudowy i rozbudowy budynku szpitala. Uwaga: Koszty zużycia mediów w okresie realizacji zamówienia ponosić będzie Wykonawca na zasadach zawartych w projekcie umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji obejmujący: dokumentację projektową w tym przedmiary robót i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót 5. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane prace w tym na zastosowane materiały/elementy/urządzenia objęte przedmiotem zamówienia i dostarczone przez Wykonawcę. Okres gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 6. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w siwz, w szczególności w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz posiadające cechy, parametry, nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia, z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W sytuacji gdy Wykonawca zamierza zastosować równoważne materiały, produkty, urządzenia niż podane w dokumentacji projektowej winien dołączyć do oferty wykaz zawierający materiały zawarte w dokumentacji oraz podać ich równoważniki (nazwy materiałów zaproponowanych w ofercie) wraz z załączeniem charakterystyk oraz dokumentów potwierdzających równoważność zaproponowanych materiałów. 7. Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia przekazania wykonawcy terenu robót do dnia odbioru końcowego pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia tj. czynności ogólnobudowlane, obejmujące wykonanie instalacji sanitarnych, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917) zatrudnieni byli przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy przede wszystkim pracowników ogólnobudowlanych, instalatorów i operatorów sprzętu budowlanego, wykonujących prace na placu budowy przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Tym samym Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum: 3 pracowników ogólnobudowlanych, 2 instalatorów sanitarnych, 1 operatora sprzętu budowlanego (koparki, koparko-ładowarki itp.) na warunkach określonych powyżej. 8.W terminie 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu pisemny wykaz pracowników Wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w ust. 7, ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać oraz informacjami dotyczącymi zawartych z nimi umów o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45223000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w PKO BANK POLSKI S.A. nr 24 1020 3453 0000 8802 0141 8961. Wadium winno znajdować się na koncie zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 12.06.2019 r. godz. 9.30. Wskazanym jest kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie powyższej operacji dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału , najpóźniej w terminie składania ofert tj. 12.06.2019 r. godz. 9.30 w siedzibie zamawiającego w Sekretariacie (pok. nr 03 niski parter budynku). UWAGA! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. Wadium wniesione przez jednego z wykonawców wspólnych uznaje się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które należy złożyć wraz z ofertą: -oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika; -wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji); - kosztorys(y) ofertowy(e) w formie uproszczonej, sporządzone w oparciu o dołączoną do siwz dokumentację techniczną ( w tym: przedmiary robót)– który będzie stanowił podstawę rozliczenia; - dowód wniesienia wadium; -zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 9.7 lit a) lit. d) siwz – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, wzór zobowiązania stanowi zał. nr 7 do siwz -oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do siwz .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach