Przetargi.pl
„Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. A. Asnyka i ul. Kolejowej w Nowogrodźcu „– Etap III B i Etap IV

Gmina Nowogrodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-730 Nowogrodziec, Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 380 660, , fax. 757 316 416
  • Data zamieszczenia: 2020-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogrodziec
    Rynek 1
    59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie
    tel. 757 380 660, , fax. 757 316 416
    REGON: 23082158100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. A. Asnyka i ul. Kolejowej w Nowogrodźcu „– Etap III B i Etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia określają: a) projekt budowlany, b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c) przedmiar robót. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sieci kanalizacji deszczowej przy ul. A. Asnyka i ul. Kolejowej w Nowogrodźcu – Etap III B i Etap IV, polegająca na przebudowie istniejącej sieci kanalizacyjnej na rury PP - B 500 i 800 mm wraz z budową zbiornika retencyjnego 420 m3 na trasie kanalizacji. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) roboty ziemne, b) roboty pomiarowe, c) roboty montażowe. Wykonawca odpowiada za: • wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, warunkami technicznymi, Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej, • zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż. • wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR załączoną do SIWZ w zakresie objętym Przedmiarem robót Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych, 2) w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji – naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, 3) umożliwienie dojazdu do posesji, przy których będą prowadzone roboty budowlane, 4) w razie konieczności budowa dróg technicznych /dojazdowych oraz ich likwidacja bez dodatkowego wynagrodzenia, 5) w przypadku wysokiego poziomu wody gruntowej należy wykonać odwodnienie dna wykopu na czas wykonania robót bez dodatkowego wynagrodzenia, 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp., 7) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów, 8) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, protokołu z wykonania próby szczelności zbiornika, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie, 9) dostarczenie Zamawiającemu protokołu potwierdzającego prawidłowe wykonanie montażu i uszczelnienia zbiornika , podpisanego przez producenta zbiornika – przed wykonaniem próby szczelności. Szczegółowy zakres robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót, STWiOR oraz projekt budowlany – w załączeniu. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano – Montażowych. Użyte materiały i urządzenia winny być zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego i posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym, że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp.Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 14 grudnia 2012r. o odpadach oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska. Wszelkie koszty związane z zagospodarowaniem odpadów ich wywozem i utylizacją ponosi Wykonawca.Gdziekolwiek w dokumentach przywołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania przywołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy przywołane normy i przepisy są krajowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż przywołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. Różnice pomiędzy powołanymi normami a ich proponowanymi zamiennikami muszą być dokładnie opisane przez Wykonawcę i przedłożone Zamawiającemu do zatwierdzenia. Informacje zawarte w odpowiedziach udzielanych przez Zamawiającego na pytania składane przez Wykonawców są wiążące i powinny zostać uwzględnione w cenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wykonawca dołącza: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3, 4 do SIWZ; 2) jeżeli Wykonawca przy realizacji zadania będzie korzystał z zasobów podmiotów trzecich, składa wraz z ofertą - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów przy realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; 3) jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty. Wszyscy Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, składają Zamawiającemu oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach