Urząd Gminy Głusk ogłasza przetarg
- Adres: 20-380 Lublin, ul. Głuska 140
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 7518760 , fax. 081 7518650
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Głusk
ul. Głuska 140 140
20-380 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 7518760, fax. 081 7518650 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA SIECI DRÓG POLANÓWKA - PRAWIEDNIKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pod nazwą Przebudowa sieci dróg Polanówka- Prawiedniki i swoim zakresem obejmuje roboty budowlane związane z przebudową następujących odcinków dróg w granicach istniejących pasów drogowych i budowę oświetlenia drogowego : przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107115 L w miejscowości Prawiedniki, gm.Głusk km roboczy 0+010,90 do km 2+260,06 na długości 2 249,16 mb; przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107116 L w miejscowości Prawiedniki i Kolonia Prawiedniki, gm. Głusk, km roboczy 0+009,00 do km 1+410,35 na długości 1 401,35 mb; przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107124 L położonej w miejscowości Polanówka, gmina Strzyżewice, km roboczy 1+410,35 do km 1+732,65, na długości 322,3 mb; przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107124 L (dawna 007124 L) w miejscowości Polanówka , gm. Strzyżewice od km 1+100 do km 3+600 , na długości 2 500 mb; przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107114 L w miejscowości Prawiedniki gm. Głusk, od km 0+000 do km 0+200, na długości 200 mb; przebudowa odcinka drogi gminnej nr 107114 L (dawna 2234020) w miejscowości Prawiedniki, gm. Głusk od km 0+200 do km 2+315,23 , na długości 2 115,23mb; budowa oświetlenia drogowego przy drodze gminnej nr 107114 L w miejscowości Prawiedniki, gm. Głusk na długości 753 m, na słupach aluminiowych z oprawami sodowymi i lampą o mocy 70 W w ilości 19 sztuk. Roboty powyższe obejmują wykonanie: prac geodezyjnych tj.roboty pomiarowe i inwentaryzację wszystkich odcinków; robót przygotowawczych i ziemnych; robót rozbiórkowych; krawężników i obrzeży; ścieków z prefabrykatów; odwodnienia; chodnika z kostki brukowej; podbudowy; robót nawierzchniowych; zjazdów; robót wykończeniowych; zbiorników odparowujących; oznakowanie pionowe; montaż szafki oświetleniowej; montaż kabla oświetleniowego; montaż słupów i opraw oświetleniowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 68 000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1 Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt 1-4 oraz art. 26 ust. 2b ustawy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie; - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych zasobów na okres wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy 5.3 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz będą ubezpieczeni przez cały okres realizacji zamówienia. 5.4 Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 latach przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zadań odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.5 Zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonym projekcie umowy. 5.6 Udzielą gwarancji na 60 miesięcy i rękojmi na 36 miesięcy. 5.7 Do oferty załączą oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt.6 SIWZ. 5.8 Wpłacą wadium zgodnie z postanowieniami pkt 8 SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty, wyszczególnionych w pkt. 6. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium spełnia / nie spełnia. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i pkt 6.1, 6.3, 6.4 niniejszej specyfikacji należy złożyć : 6.1 Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ ; 6.2 Wykaz zatrudnionych osób, odpowiedzialnych za realizację zamówienia, w tym kierownika budowy z uprawnieniami branżowymi, zgodnymi z przedmiotem zamówienia - wzór formularza stanowi załącznik nr 3; 6.3Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji zawodowych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie osoby lub osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi, będącymi przedmiotem zamówienia - kserokopie uprawnień i zaświadczenia o przynależności do Izby Samorządu Zawodowego - w branży drogowej elektrycznej; 6.4 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia jednostek sprzętowo-transportowych, jakimi dysponuje Wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik nr 4, a w szczególności: -wytwórnia mas bitumicznych - minimalna ilość -1 szt; - rozkładarka /układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczonego o szer.roboczej min.5,0 m z elektronicznym sterowaniem równości układanych warstw - min.1 szt; -walce stalowe gładkie min.10ton-min.-2szt; -walce ogumione min.10 ton - min.2 szt. -skrapiarka - min .1 szt. -szczotka mechaniczna - min.1 szt. -samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym lub termosami do przewozu mieszanek betonu asfaltowego - min.4 samochody -równiarki - min.2 szt -zagęszczarki płytowe- min.1 szt Dodatkowo Wykonawca udokumentuje, że posiada lub ma dostęp do laboratorium wyposażonego w sprzęt do badań kontrolnych. 6.5 Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( dla robót drogowych i elektrycznych) z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania ( według załącznika nr 5 ) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót; 6.6 Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub posiadania zdolności kredytowej odpowiedniej do wartości zadania; 6.7 Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełnienia warunku określonego w pkt 6.2 SIWZ należy złożyć: 6.8 . Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 6.9 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 6.10 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 6.11 Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; 6.12 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez każdego z tych wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ulic na osiedlu Warszawska w Międzyrzecu Podlaskim
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi powiatowej nr 1316 L dr. kraj.2-Maciejowice-Trzebieszów-Wierzejki km 4+525 - 5+300
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa i odbudowa dróg gminnych.
Dodano: 2016-07-26 - Budowa i przebudowa drogi gminnej nr 111501L Tyszowce- Mikulin
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 104548L w m. Helenów
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 104545L w m. Olchowiec
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej nr 104538L w m. Wólka Tarnowska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie odbudowy drogi gminnej nr 108106L od km 0+000÷0+891 w miejscowości Las Dębowy zniszczonej przez powódź w roku 2014r.
Dodano: 2016-07-20 - Odbudowa drogi gminnej Nr 108329L od km 5+113 do km 5+978 w miejscowości Marianówka zniszczonej w wyniku gwałtownego spływu wód opadowych w 2015 roku.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja drogi gminnej 111364L Tuczapy - gr. gminy Tyszowce - w miejscowości Tuczapy odcinek długości 645 mb - szerokość 4mb
Dodano: 2016-07-15