Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II ogłasza przetarg
- Adres: 22-400 Zamość, Aleje Jana Pawła II 10
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6773333 , fax. 084 6386669
- Data zamieszczenia: 2010-01-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki im. Papieża Jana Pawła II
Aleje Jana Pawła II 10 10
22-400 Zamość, woj. lubelskie
tel. 084 6773333, fax. 084 6386669
REGON: 00605013400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zam.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa odczynników dla Pracowni Bakteriologii wraz z dzierżawą aparatu do posiewu krwi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa odczynników dla Pracowni Bakteriologii wraz z dzierżawą aparatu do posiewu krwi - 14 zadań asortymentowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336962007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia . 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Potwierdzeniem spełnienia tych warunków będzie oświadczenie złożone w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r z późniejszymi zmianami w związku z art. 44. - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Zamawiający wymaga następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (informacja musi dotyczyć wszystkich wymienionych w dokumencie potwierdzającym status prawny wykonawcy członków władz) - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zam.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników i krwinek wzorcowych do wykonywania badań immunohematologicznych oraz płynów infuzyjnych
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i kontrolnych do wykonywania badań koagulologicznych, wraz z dzierżawą rezerwowego automatycznego analizatora koagulologicznego oraz dostawa zestawów do ilościowego oznaczania przeciwciał antykardiolipinowych i anty- B2glikoproteina I
Dodano: 2016-07-21 - ZADANIE I:DOSTAWA KUWET, KRWI KONTROLNEJ, AKCESORIÓW DO CZYSZCZENIA I KONSERWACJI ANALIZATORÓW POZIOMU HEMOGLOBINY HemoCue Hb 201 DM ORAZ HEMOLIZY HemoCue Low Hb, ZADANIE II: DOSTAWA KUWET, KRWI/SUROWICY KONTROLNEJ, AKCESORIÓW DO CZYSZCZENIA I KONSERWACJI GLUKOMETRU HEMOCUE GLUCOSE 201+
Dodano: 2016-04-25 - dostawę odczynników koagulologicznych, podłóż do hodowli tlenowej i beztlenowej, elektroforezy białek, testów do oznaczania parametrów moczu wraz z dzierżawą analizatorów oraz odczynników i akcesoriów do chromatografu gazowego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej
Dodano: 2016-04-12 - Dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą aparatu.
Dodano: 2016-03-03 - dostawa odczynników hematologicznych oraz odczynników do oznaczania parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2015-11-24 - dostawa odczynników biochemicznych i immunochemicznych wraz z dzierżawą zintegrowanego systemu do badań biochemicznych i immunochemicznych i dzierżawą dwóch analizatorów pomocniczych oraz dostawa odczynników do metody Elisa wraz z dzierżawą czytnika
Dodano: 2015-07-06 - dostawa odczynników kompatybilnych z aparatem Vidas wraz z dzierżawą skanera oraz odczynników do metody Elisa wraz z dzierżawą czytnika
Dodano: 2015-06-25 - Dostawa mat. zuż. do aparatu Rapidpoint 405, kapilar, naczyń j. uż. z masy papierowej, cewników Foleya, rękawic Rtg, wkł. i złączy do podaw. kontrastu, igieł Chiba, zest. do kaniulacji dużych naczyń, kaniul dotętniczych, przyrz. do podawania nitrogliceryny, przyrz. do nakłucia jamy opłucnej, zest. do biopsji wątroby, zest. do transfuzji pooperacyjnej, wkł. do ssaków próżniowych, wkł. do ssaków elektrycznych... w podziale na 22 części. Sprawa ZP.3520/14/15
Dodano: 2015-05-15 - Dostawa odczynników do Pracowni Serologii Transfuzjologicznej z Bankiem Krwi wraz z najmem m. in. wirówko - czytnika, narzędzi do sal zabiegowych w poradniach w podziale na 6 części, sprawa ZP.3520/12/15
Dodano: 2015-03-19