Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim ogłasza przetarg
- Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, ul. Rynek 8
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 393 80 01 , fax. 032 393 80 02
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Miasteczku Śląskim
ul. Rynek 8 8
42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
tel. 032 393 80 01, fax. 032 393 80 02
REGON: 27246381200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasteczko-slaskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sieci cieplnej w rejonie ul. Srebrnej w Miasteczku Śląskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wykonania na terenie Gminy Miasteczko Śląskie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa sieci cieplnej w rejonie ul. Srebrnej w Miasteczku Śląskim. 2. Zamówienie obejmuje następujący zakres: a/ Remont - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Wykonawca musi dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności: - konstrukcyjno - budowlanej lub - instalacyjno - inżynieryjnej. Ponadto wymaga się dla osób wykonujących prace spawalnicze kwalifikacji zgodnie z EN 287-1, uprawniające do stosowania danych technik spawania w odpowiednich grupach materiałów i zakresu średnic i pozycji spawania. Osoby te muszą posiadać aktualne świadectwo egzaminu spawacza na złącza rurowe (T) jedną z następujących metod spawania wg PN-EN 287-1+A1: 111, 114, 121, 131, 135, 137, 141 (spawy na sieci ciepłowniczej) oraz 311 (spawy w pomieszczeniach węzłów cieplnych). Osoby obsługujące mechaniczne urządzenia do spawania powinny mieć kwalifikacje zgodnie z EN 1418. 2.2. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Przez robotę budowlaną odpowiadającą rodzajem i wartością Zamawiający rozumie robotę budowlaną polegającą na remoncie, przebudowie lub budowie sieci cieplnej o wartości minimum 1.000.000,00 zł (brutto). 2.3. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.500.000,00 zł. 2.4. Wykonawca winien posiadać zabezpieczenie finansowe zapewniające wykonanie zamówienia w wysokości 1.000.000,00 zł. W przypadku gdy w dokumencie wystawionym przez bank lub spółdzielczą kasę oszczędnościową-kredytową wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa określona zostanie liczbą np. siedmiocyfrową, Zamawiający uzna, iż jest to najmniejsza możliwa liczba - w tym przypadku 1.000.000 zł. UWAGA! Jeśli Wykonawcy przedstawią w swych ofertach wymagane wartości finansowe w innych walutach niż określone w SIWZ, to będą one przeliczone wg średniego kursu PLN Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu publicznym dla niniejszego postępowania. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełniania albo nie spełniania, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający powyższych warunków zostaną przez Zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie VI SIWZ, od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - ZAŁĄCZNIK NR 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia konieczne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w wymaganej specjalności, a także aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - wzór ZAŁĄCZNIK NR 2 do formularza oferty. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, składa pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - wg wzoru ZAŁĄCZNIKA NR 2 do formularza oferty. 1.5. Wykaz wykonanych robót budowlanych (oświadczenie) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane roboty zostały wykonane należycie - wzór ZAŁĄCZNIK NR 3 do formularza oferty. 1.6. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 1.7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie wymaganej kwoty lub zdolności kredytowej do wymaganej wartości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8. Kosztorys ofertowy uproszczony.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.miasteczko-slaskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa stacji transformatorowych wraz z rozdzielniami SN oraz instalacjami-etap I przebudowy instalacji zaśnieżania tras narciarskich w COS- OPO w Szczyrku
Dodano: 2016-07-27 - Demontaż, dostarczenie i montaż rurociągu stalowego wody obiegowej ? 406/12,5 na estakadzie z odmulnika DORR na ZPMW dla SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Dolnej z odwodnieniem w miejscowości Jaworznik - Gmina Żarki oraz budowa drogi do Kępiny - Wysoka Lelowska Gmina Żarki
Dodano: 2016-07-12 - Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni P11 w Świerklanach, z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - część 1.
Dodano: 2016-06-30 - Remont zagospodarowania terenu wokół Urzędu Gminy Mstów
Dodano: 2016-06-13 - Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn
Dodano: 2016-04-14 - Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni P11 w Świerklanach, z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - część 1
Dodano: 2016-04-13 - Budowa nowych punktów świetlnych wraz z wykonaniem dokumentacji
Dodano: 2016-04-04 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną tłocznią na potrzeby osiedla Osada-Czułów w rejonie ulicy Katowickiej w Tychach
Dodano: 2016-03-07 - Budowa kanalizacji technicznej kablowej dla sieci szerokopasmowej oraz przebudowa i zabezpieczenie kabli niskich i średnich napięć na zadaniu: Budowa Obwodnicy Północnej - od ul. Obrońców Poczty Gdańskiej przez ul. Chełmońskiego do ul. Drabika
Dodano: 2016-03-02