Gmina Olsztyn ogłasza przetarg
- Adres: 42-256 Olsztyn, Pl. Józefa Piłsudskiego 10
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 34 328 50 76 , fax. 34 328 50 57
- Data zamieszczenia: 2016-04-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
Pl. Józefa Piłsudskiego 10 10
42-256 Olsztyn, woj. śląskie
tel. 34 328 50 76, fax. 34 328 50 57
REGON: 00054718700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn-jurajski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2.1.Przedmiotem zamówienia jest: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Olsztyn 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Remont nawierzchni drogi w Bukownie - ul. Malownicza Dane ogólne: Działki nr: D-59, D-7 k.m. 7. Długość: 1310 m. Szerokość: 4,5 m. Przeznaczenie w planie: 4 KD-DG (L) Opis z planu: teren dróg gminnych - lokalnych Zakres robót: -mechaniczne ścięcie poboczy - grubości do 10 cm, szerokość 1 m. -wycinka i karczowania krzaków - na szerokość do 2 m od krawędzi jezdni. -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni. -ułożenie warstwy wyrównawczej - średnio 2 cm. -skropienie nawierzchni asfaltem - międzywarstwowe. -ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu - grubość 4 cm. -wykonanie poboczy z frezu asfaltowego. -powierzchniowe utrwalenie poboczy asfaltem - na łukach drogi. -oznakowanie poziome (grubowarstwowe) P-7c krawędziowe. -montaż punktowych elementów odblaskowych - na łuku drogi. b)Remont nawierzchni drogi Krasawa D-101 Dane ogólne: Działki nr: D-101 k.m. 3. Długość: 570 m. Szerokość: 4,0 m. Przeznaczenie w planie: 3 KD-DG (L) Opis z planu: teren dróg gminnych - lokalnych Zakres robót: -mechaniczne ścięcie poboczy - grubości do 10 cm, szerokość 1 m. -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni. -ułożenie warstwy wyrównawczej - średnio 2 cm. -skropienie nawierzchni asfaltem - międzywarstwowe. -ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu - grubość 4 cm. -wykonanie poboczy z frezu asfaltowego. -oznakowanie poziome (grubowarstwowe) P-7c krawędziowe - odcinek od drogi powiatowej do końca zabudowy. c)Remont nawierzchni drogi w Zrębicach - ul. Widokowa Dane ogólne: Działki nr: D-910 k.m. 9. Długość: 890 m. Szerokość: 4,0 m. Przeznaczenie w planie: 6 KD-DG (L) Opis z planu: teren dróg gminnych - lokalnych Zakres robót: -mechaniczne ścięcie poboczy - grubości do 10 cm, szerokość 1 m. -mechaniczne oczyszczenie nawierzchni. -ułożenie warstwy wyrównawczej - średnio 2 cm. -skropienie nawierzchni asfaltem - międzywarstwowe. -ułożenie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu - grubość 4 cm. -wykonanie poboczy z frezu asfaltowego. -oznakowanie poziome (grubowarstwowe) P-7c krawędziowe +p13. 2.3.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ: Dokumentacja, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ jako zbiór Dokumentacja oraz Wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ. 2.4.Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną. 2.5.Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej przyszłego placu budowy celem zdobycia wszelkich danych i informacji niezbędnych do należytego wykonania zamówienia i prawidłowego obliczenia ceny oferty. 2.6.Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane co najmniej 60 miesięcy gwarancji i rękojmi, natomiast na materiały - zgodnie z gwarancją ich producenta, liczonej w obydwu przypadkach począwszy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego bez usterek i wad. Maksymalny termin gwarancji i rękojmi - 72 miesięcy. 2.7.Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. 2.8.Wykonawcy, którzy zdecydują o zastosowaniu innych równoważnych materiałów i urządzeń w zakresie j. w. zobowiązani są do dołączenia do oferty dokumentów zawierających parametry oferowanych materiałów lub urządzeń. 2.9.Nazwy podane w dokumentacji technicznej podawane są jedynie tytułem przykładu w celu sprecyzowania opisanych parametrów technicznych i jakościowych zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452310005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 8.1.Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) 8.2.Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a, oraz art. 46 ust. 5 ustawy pzp. 8.3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: PKO BP II Oddział w Częstochowie nr 05 1020 1664 0000 3902 0028 4620. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych formach należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Biuro Obsługi Interesanta, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8.4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego zaksięguje przelew na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8.5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 8.6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 - 4 pzp. z zastrzeżeniem ust. 4a Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.7. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji i rękojmi
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa stacji transformatorowych wraz z rozdzielniami SN oraz instalacjami-etap I przebudowy instalacji zaśnieżania tras narciarskich w COS- OPO w Szczyrku
Dodano: 2016-07-27 - Demontaż, dostarczenie i montaż rurociągu stalowego wody obiegowej ? 406/12,5 na estakadzie z odmulnika DORR na ZPMW dla SRK S.A. Oddział KWK Makoszowy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Dolnej z odwodnieniem w miejscowości Jaworznik - Gmina Żarki oraz budowa drogi do Kępiny - Wysoka Lelowska Gmina Żarki
Dodano: 2016-07-12 - Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni P11 w Świerklanach, z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - część 1.
Dodano: 2016-06-30 - Remont zagospodarowania terenu wokół Urzędu Gminy Mstów
Dodano: 2016-06-13 - Skanalizowanie części terenu gminy w zakresie zlewni P11 w Świerklanach, z odprowadzeniem ścieków do Oczyszczalni w Świerklanach - część 1
Dodano: 2016-04-13 - Budowa nowych punktów świetlnych wraz z wykonaniem dokumentacji
Dodano: 2016-04-04 - Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z lokalną tłocznią na potrzeby osiedla Osada-Czułów w rejonie ulicy Katowickiej w Tychach
Dodano: 2016-03-07 - Budowa kanalizacji technicznej kablowej dla sieci szerokopasmowej oraz przebudowa i zabezpieczenie kabli niskich i średnich napięć na zadaniu: Budowa Obwodnicy Północnej - od ul. Obrońców Poczty Gdańskiej przez ul. Chełmońskiego do ul. Drabika
Dodano: 2016-03-02 - Budowa i przebudowa dróg gminnych w Żarkach
Dodano: 2016-02-15