Przetargi.pl
Przebudowa ścieżki przyrodniczo-leśnej Rachowice na terenie Nadleśnictwa Rudziniec

PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44160 Rudziniec, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 300 81 50 , fax. 32 300 81 60
  • Data zamieszczenia: 2017-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Rudziniec
    ul. Leśna 7
    44160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 32 300 81 50, fax. 32 300 81 60
    REGON: 27253652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_rudziniec
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ścieżki przyrodniczo-leśnej Rachowice na terenie Nadleśnictwa Rudziniec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa ścieżki przyrodniczo-leśnej Rachowice”. Inwestycja będzie realizowana na działkach nr 99/9, 99/5, 99/4, 102/3 w obrębie ewidencyjnym Rachowice, gmina Sośnicowice, powiat Gliwicki. Zasięg oddziaływania będzie mieścił się w granicach działek inwestycji. Inwestycja nie wymaga pozwolenia na budowę zgodnie z art. 29 ust. 2 pkt. 1 Prawa Budowlanego (Dz.U.1994, Nr 89 poz. 414 Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. z póz.zm.) Teren objęty opracowaniem znajduje się w kompleksie leśnym leśnictwa Ostropa w obrębie lasów grądowych i łęgowych. Ścieżka edukacyjna powstała w latach 2002-2004 i liczy 1 km długości. Na trasie znajdują się drewniane kładki piesze, balustrady, schody oraz tablice informacyjne. Ścieżka stanowi miejsce prowadzenia edukacji przyrodniczo-leśnej dla okolicznych szkół i przedszkoli. Stanowi również teren rekreacyjny dla mieszkańców Gliwic i innych śląskich miast. Obecnie ze względu na zły stan techniczny urządzeń, ścieżka została zamknięta. Dla przeprowadzenia inwestycji tj. wykonania remontu elementów drewnianych ścieżki edukacyjnej, przewidziano przeprowadzenie następujących prac: - rozbiórka elementów drewnianych: kładek, schodów, barierek i tablic z ich wywozem na miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 2 km), - wywóz istniejących ławek i stołów w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ok. 2 km), - wykonanie robót ziemnych – wykop pod fundamenty, wykop pod ubezpieczenie potoku Sierakowickiego, - wykonanie ław i ścian fundamentowych żelbetowych na przygotowanym, zagęszczonym gruncie i wylewce betonowej, - wykonanie i montaż elementów konstrukcji drewnianych kładek, barierek, schodów, punktów widokowych nr 1 i 2 oraz tablic informacyjnych, UWAGA: Konstrukcje drewniane winne być przed wbudowaniem impregnowane metodą ciśnieniowo-próżniową. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Zał. Nr 2 do SIWZ. Dokumentacja projektowa stanowiąca opis zamówienia zawiera: a) projekt wykonawczy, b) przedmiar robót, c) STWiOR. UWAGA: Wymienione opracowania stanowią integralną część SIWZ a wszystkie wskazane w nich poprzez zamieszczenie znaków towarowych patentów lub pochodzenia, materiały (wyroby) i urządzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy, w odniesieniu do materiałów (wyrobów) i urządzeń wskazanych z nazwy, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (wyrobów) i urządzeń równoważnych, tj. o jakości nie gorszej niż opisanych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych. Ponadto, Zamawiający, w przypadku gdy w przedmiotowych opracowaniach zostały wskazane normy, aprobaty techniczne, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, za wyjątkiem Polskich Norm przenoszących normy europejskie oraz norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w kwocie 6 000,00 należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, przelewem na rachunek Zamawiającego: BS Gliwice 23 8457 0008 0056 9392 0003. z dopiskiem „Wadium – Przebudowa ścieżki przyrodniczo-leśnej Rachowice na terenie Nadleśnictwa Rudziniec”. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póz.zm.), 2. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Nadleśnictwie Rudziniec 44-160 Rudziniec ul. Leśna 7 - kasa. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 3. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ww. pkt. 2, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie: b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie opisu tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem – załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3) Oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty a także pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w pkt. 3 i 4 (załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ). składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 6) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych innych podmiotów o których mowa w rozdziale VIII ust. 5 SIWZ, Wykonawca w celu wykazania braku podstaw istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnianie przez te podmioty warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na te zasoby tych podmiotów, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 3 i 4 (załącznik nr 3 i 4 do SIWZ). 7) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. W terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, na stronie internetowej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu: - oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków w postępowaniu lub jego części może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, z zastrzeżeniem, że udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego zał. Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach