Przetargi.pl
Przebudowa sanitariatów w PG nr 3 przy ul. Czarnoleskiej - II etap

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2015-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sanitariatów w PG nr 3 przy ul. Czarnoleskiej - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sanitariatów w budynku PG nr 3 przy ul. Czarnoleskiej w Radomiu (II etap). Przebudowa prowadzona będzie w jednym pionie w segmencie D tj.: parter; I piętro; II piętro; (w-c dziewcząt; w-c chłopców; w-c dla niepełnosprawnych; pomieszczenia dla personelu); piwnice (pom. gosp.); Powierzchnia użytkowa pomieszczeń w których będą prowadzone roboty budowlane wynosi ok. 132 m2. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) w ramach instalacji wod-kan.: - wymianę pionów i poziomów; montaż nowej armatury /umywalki dostarczone przez inwestora - 19 szt./, wyposażenia, kratek i niezbędnych zaworów odcinających; b) w ramach c.o. : - wymianę pionów i poziomów, oraz grzejników na płytowe wraz z zaworami odcinającymi piony i poszczególne grzejniki; c) w ramach inst. elektr.: - wymianę instalacji na nową wraz z oprawami oświetleniowymi, gniazdkami i włączniki; d) w ramach rob. bud.: - dostosowanie ścianek i pow. pom. - kabin do obowiązujących przepisów, wymianę płytek podłogowych i ściennych, kratek went.; szpachlowanie tynków i ich malowanie; wymianę stolarki drzwiowej wewn.; udrożnienie pionów went. e) roboty dachowe - w związku z zaciekiem przy pionach went. - kominach i włazie na dach. Uwaga I: Wszystkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy (w tym również pełne wyposażenie w łazienkach dla osób niepełnosprawnych) zapewnia na swój koszt i ryzyko Wykonawca, z zastrzeżeniem, iż umywalki w pozostałych łazienkach dostarcza Zamawiający, a Wykonawca ponosi tylko koszt ich montażu. Uwaga II: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną oraz przedmiarem robót. 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy 2) uporządkowanie terenu po budowie 3) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 4.500,00 (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100) złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach