Gmina Szreńsk ogłasza przetarg
- Adres: 06-550 Szreńsk, plac Kanoniczny 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-23 653 40 38 , fax. 0-23 653 40 38
- Data zamieszczenia: 2016-07-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szreńsk
plac Kanoniczny 10 10
06-550 Szreńsk, woj. mazowieckie
tel. 0-23 653 40 38, fax. 0-23 653 40 38
REGON: 13037846200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przychód - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przychód. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ : załącznik nr 14 - projekt budowlany , załącznik nr 15 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Zakres robót obejmuje przygotowanie terenu pod budowę, fundamentowanie drogi, roboty w zakresie nawierzchni dróg, instalowanie znaków drogowych. Podane w SIWZ, w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w załącznikach znaki towarowe materiałów, urządzeń, patenty lub ich pochodzenie są wyłącznie przykładowymi nazewnictwami, nie wiążącymi oferenta. Zapisy te należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia lub sprzętu ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne (materiały, urządzenia, sprzęt) będą posiadały parametry techniczne i funkcjonalne nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem robót oraz zgromadził wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i podpisania umowy o udzielenie zamówienia publicznego. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją projektową. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcom pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z dokumentacją projektową. Nie wniesienie zastrzeżeń przez Wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez Wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Prace należy prowadzić w sposób umożliwiający mieszkańcom w.w miejscowości dojazd do posesji. W razie zaistnienia potrzeby całkowitego lub częściowego zamknięcia ruchu należy skutecznie poinformować wszystkich mieszkańców o tym fakcie z 24 godzinnym wyprzedzeniem. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru. Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją techniczną, obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji. Za bezpieczeństwo na przedmiotowej drodze od chwili przekazania placu budowy aż do dnia podpisania protokołu odbioru robót odpowiedzialny będzie Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 000,00 zł.(słownie zł.: trzy tysiące). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Raciąż Oddział Szreńsk Nr 98 8233 1014 0000 0244 2011 0012; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać na rachunek bankowy Zamawiającego Banku Spółdzielczego w Raciążu Oddział Szreńsk, Nr: 98 8233 1014 0000 0244 2011 0012, z zapisem w tytule przelewu Wadium w postępowaniu na: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Przychód 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert tj. 18.07.2016 r. do godz. 11.00 kwota wniesionego wadium będzie na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szrensk.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- przebudowa nawierzchni ulicy Magnolii w Pruszkowie
Dodano: 2016-05-19 - Przebudowa dróg w miejscowości Kłonowiec Koracz
Dodano: 2016-04-13 - Budowa drogi gminnej - ulicy Granicznej w miejscowości Maków
Dodano: 2016-04-12 - Przebudowa ulicy Szkolnej w Skaryszewie
Dodano: 2016-04-12 - Budowa drogi gminnej - ulicy Spornej w miejscowości Maków
Dodano: 2016-04-12 - Przebudowa nawierzchni ulicy Działkowej w Pruszkowie
Dodano: 2016-02-26 - Modernizacja z rozbudową i nadbudową budynku biurowo-administracyjnego przy ul. 10 Lutego 63 w Siedlcach na potrzeby Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Stoku Lackim - Etap I - dobudowanie klatki schodowej, wymiana dachu, rozebranie posadzek, odbicie glazury i terakoty, wybudowanie ścianek działowych, uzupełnienia tynków wewnętrznych, usunięcie starych powłok farby, wykonanie doświetlaczy, układanie przewodów instalacji elektrycznej i komputerowej.
Dodano: 2015-09-28 - Przebudowa nawierzchni ulicy Obrońców Pokoju od ul. Kościuszki do ul. Przemysłowej, Oraz budowa: a/ kanalizacji sanitarnej w ulicy Obrońców Pokoju od ul. Kościuszki do ul. Przemysłowej b/ kanalizacji deszczowej w ulicy Obrońców Pokoju od ul. Kościuszki do ul. Przemysłowej
Dodano: 2015-08-12 - Przebudowa drogi gminnej nr 5 relacji Dobrosielice Zalesie do drogi krajowej nr 10
Dodano: 2015-07-04 - Przebudowa nawierzchni ulicy Jaśminowej, Morelowej, Porzeczkowej w Pruszkowie.
Dodano: 2015-05-25