Przetargi.pl
PRZEBUDOWA SALI ŚLUBÓW W BUDYNKU RATUSZA MIEJSKIEGO W DĘBICY

Gmina Miasta Dębicy ogłasza przetarg

  • Adres: 39200 Dębica, ul. Ratuszowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146 838 100 , fax. 146 838 161
  • Data zamieszczenia: 2017-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Dębicy
    ul. Ratuszowa 2
    39200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146 838 100, fax. 146 838 161
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA SALI ŚLUBÓW W BUDYNKU RATUSZA MIEJSKIEGO W DĘBICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przebudowa sali ślubów w budynku Ratusza Miejskiego w Dębicy polegająca na: wyburzeniu jednej ścianki działowej o pow. 17,21m2 oraz wybudowaniu nowej ścianki z płyt g-k. Wykonanie drzwi wewnętrznych w nowej ścianie, likwidacji jednego ze słupów drewnianych podtrzymujących dach (znajdującego się w wyburzanej ścianie) poprzez jego skrócenie do poziomu sufitu podwieszonego, wsparcie skróconego słupa na nowej stalowej konstrukcji opartej na ścianach nośnych budynku. Malowanie pomieszczeń, wymiana wykładziny na płytki ceramiczne, przebudowa instalacji elektrycznej oświetlenia i instalacji nagłośnienia. Dostawa i montaż kompletnej instalacji klimatyzacji wraz z wszelkimi niezbędnymi pracami budowlanymi temu towarzyszącymi: przebicia, obudowy, malowania, odprowadzenia skroplin, uruchomienie, rozruch instalacji, próby, pomiary oraz szkolenie personelu. 2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy UPzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w Części II i III SIWZ – WU i OPZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 10.11 IDW. d) Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w Tomie II SIWZ – WU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach