Zespół Szkół w Prusicach ogłasza przetarg
- Adres: 55-110 Prusice, Ul. Żmigrodzka 43
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 312 62 11 , fax. 71 312 62 11
- Data zamieszczenia: 2013-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Prusicach
Ul. Żmigrodzka 43 43
55-110 Prusice, woj. dolnośląskie
tel. 71 312 62 11, fax. 71 312 62 11
REGON: 02011193600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prusice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym oraz przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania szatni na salę do ćwiczeń w budynku Zespołu Szkół w Prusicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest realizacja zgodnie ze złożoną ofertą, SIWZ i umową, zadania obejmującego roboty budowlane i aranżację wnętrz w ramach inwestycji pn. Przebudowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno-higienicznym oraz przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania szatni na salę do ćwiczeń w budynku Zespołu Szkół w Prusicach na działce ewidencyjnej nr 225 AM-1, obręb Prusice. 2. Z zakresu niniejszej umowy wyłączona jest dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń stanowiących wyposażenie siłowni oraz wyposażenie salek fitness wymienione i opisane w pkt. 4.5.5 oraz pkt. 4.5.6. Projektu wykonawczego. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja projektowa w tym przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. W przypadku rozbieżności w zapisach poszczególnych elementów dokumentacji projektowej pierwszeństwo będą miały zapisy projektu budowlanego i wykonawczego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2. ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Prusice nr 27 9583 1019 0200 1300 2002 0005 Bank Spółdzielczy w Obornikach Śląskich O/ Prusice, przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w przypadku przelewu bankowego uważa się datę i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego. Niewniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4) Wymaga się, aby w gwarancji wadialnej zawarte były informacje, na podstawie, których możliwe byłoby zidentyfikowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5) Określa się wysokość wadium na równowartość kwoty 25 000,00 PLN. 6) Okoliczność wniesienia wadium powinna być weryfikowalna dla Zamawiającego, tj. wgląd w/w rachunek bankowy bądź zapoznanie się z właściwym dokumentem w ofercie Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.prusice.pl zakładka zamówienia publiczne/gminne jednostki organizacyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ (2-GI)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ
Dodano: 2016-07-12 - Remont części pomieszczeń piwnic i parteru w budynku przy ul. 1 Maja 16 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-07 - Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja ogólnodostępnej sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i szatniowo - sanitarnym, Budynek Obornickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, (obiekt sali gimnastycznej o wymiarach 22 m x 37 m, małej sali gimnastycznej o wymiarach 13 m x 13 m, ciężarowni oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego)
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-13 - Remont pomieszczeń na potrzeby bazy mobilizacyjnej w budynku nr 1 kompleks 2998 w Żaganiu
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie prac budowlanych, wod-kan-c.o i elektrycznych w lokalu mieszkalnym przy ul. Słonecznej 27/ 4 w Zachowicach i lokalu mieszkalnym przy ul. Glinianej 14/2 w Stradowie.
Dodano: 2016-06-01