Przetargi.pl
Dostawa i montaż wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic, w podziale na niżej wymienione części: Część I - wyposażenie wymienione w załącznikach od 7A do 7G Część II - wyposażenie wymienione w załączniku 7H

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
  • Data zamieszczenia: 2013-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic, w podziale na niżej wymienione części: Część I - wyposażenie wymienione w załącznikach od 7A do 7G Część II - wyposażenie wymienione w załączniku 7H
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (jeżeli dotyczy) wyposażenia Publicznego Przedszkola w Jędrzychowicach oraz Gminnego Żłobka w Jędrzychowicach (Jędrzychowice 74) w ramach projektu pn. Krasnoludki - przedszkola bez granic. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 7A-7G do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr 7 A - zestawienie wyposażenia Parter nr 7 B - zestawienie wyposażenia Piętro nr 7 C - zestawienie wyposażenia Poddasze nr 7 D - zestawienie wyposażenia Pralnia nr 7 E - zestawienie wyposażenia Kuchnia nr 7 F - zestawienie wyposażenia Pomoce dydaktyczne nr 7 G - zestawienie wyposażenia Garaż/Wiata terenowa nr 7 H - zestawienie wyposażenia Wewnętrzny plac zabaw 1. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na DWIE niżej wymienione CZĘŚCI: CZĘŚĆ 1 Dostawa wyposażenia wymienionego w załącznikach nr 7A; 7B; 7C; 7D; 7E; 7F; 7G CZĘŚĆ 2 Dostawa wyposażenia wymienionego w załączniku nr 7H. 2. Specyfikacja dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych może wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Zamawiający stwierdza, iż dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 3. Dodatkowe uwagi: 3.1. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych - przedszkole, oraz żłobka. 3.2. Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.3. Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje (jeżeli wymagane) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.4. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 3.6. Dostarczone wyposażenie Wykonawca musi wyraźnie oznakować za pomocą czytelnych naklejek bądź nadrukowanych znaków graficznych, umieszczonych w widocznym miejscu. Oznakowanie dotyczy tylko produktów, których gabaryty (wielkość), materiał wykonania lub zastosowanie pozwoli na umieszczenie oznakowania. Wzory naklejek i nadruków określa załącznik do wzoru Umowy. Oznaczanie wyposażenia winno być wykonane na folii samoprzylepnej. Znaki graficzne powinny być czytelne, wyraźne i trwałe, odporne na ścieranie. 3.7. Przedmiot zamówienia objęty będzie 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 3.8. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń i dokonać ewentualnej weryfikacji ustawienia oraz wymiarów. 4. Zamawiający informuje, że dostawa wyposażenia będzie odbywać się do budynku, w którym odbywają się prace budowlane i podczas dostaw wyposażenia prace budowlane będą jeszcze wykonywane. Za wyposażenie pozostawione na placu budowy odpowiadać materialnie będzie Wykonawca robót budowlanych (które zostanie przekazane protokolarnie) i sukcesywnie będzie udostępniał pomieszczenia w celu dostawy wyposażenia. W przypadku gdy Wykonawca dostawy wyposażenia zgłosi gotowość do dostawy a pomieszczenia nie zostaną udostępnione przez Wykonawcę robót budowlanych, Zamawiający wskaże inne pomieszczenia do zmagazynowania wyposażenia oraz odbierze to wyposażenie we wskazanych pomieszczeniach. Docelowe rozmieszczenie wyposażenia nastąpi wówczas po 31.07.2013r. (po zakończeniu robót budowlanych) bądź w późniejszym terminie bez wpływu na termin zakończenia realizacji dostawy. Po protokolarnym przekazaniu obiektu Zamawiającemu, Wykonawca robót budowlanych nie będzie odpowiadał za ewentualne kradzieże dostarczonego wyposażenia. Wykonawca robót budowlanych tym samym zwolniony zostanie z odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia obiektu spowodowane przez dostawcę wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: DLA CZĘŚCI I - w kwocie 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych). DLA CZĘŚCI II - w kwocie 500,00 złotych (słownie: pięćset złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.zgorzelec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach