Przetargi.pl
Przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 9 przy ul. Sandomierskiej.

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Jana Kilińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 620 471 , fax. 483 620 532
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 620 471, fax. 483 620 532
    REGON: 67022345100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 9 przy ul. Sandomierskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 9 przy ul. Sandomierskiej w Radomiu. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych podłogi i instalacji c.o. oraz elektrycznej. 2) Montaż nowej podłogi sportowej – systemowej o konstrukcji drewnianej, wentylowanej na legarach z nawierzchnią z paneli dwuwarstwowych o minimalnej grubości gr. 12,6 mm., w których wykończenie stanowi warstwa litego drewna z dębu o minimalnej gr. 3,6 mm w gatunku 1, a warstwa spodnia ze sklejki z drewna liściastego. Zakres obejmuje wykonanie podłogi sportowej- na konstrukcji legarowej, ze ślepą podłogą- oba elementy z desek iglastych. Zamawiający dopuszcza systemy równoważne, zawierające panel warstwowy o gr. min. 12,6 mm i grubości systemu (wszystkich warstw) max. 110 mm. System podłogi spełniający min. parametry wynikające z normy PN- EN 14904:2009. 3) Wymianę stolarki drzwiowej wewn. do sali gimnastycznej na z PCV dwuskrzydłowe – 2 szt. oraz jednoskrzydłowych na antresoli i wykonanie przegrody; 4) Malowanie tynków ścian i sufitów farbami emulsyjnymi; 5) Malowanie konstrukcji dźwigarów stalowych, kratowej dachu farbami przeciwpożarowymi i antykorozyjnymi; 6) Wymianę sprzętu sportowego; 7) Wymianę instalacji c.o. i wentylacji mechanicznej; 8) Wymianę instalacji elektrycznej wraz z podłączeniem i montażem: tablic rozdzielczych; opraw oświetleniowych typu LED i osprzętem elektrycznym. 9) Wymianę rynny dachowej i pasów rynnowych wraz z częściową naprawą pokrycia z papy termozgrzewalnej od północnej strony sali gimnastycznej. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem placówki w zakresie harmonogramu realizowanych robót (roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki poza terenem objętym pracami). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy; - uporządkowanie terenu po budowie, - likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty dot. montażu podłogi sportowej w sali gimnastycznej, roboty malarskie, roboty dot. instalacji c.o., elektrycznych i wentylacyjnych oraz roboty rozbiórkowe, były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach