Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
- Data zamieszczenia: 2020-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 44 36 252, , fax. 224436254
REGON: 01525966300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja dwóch sal gimnastycznych w VI Liceum Ogólnokształcącym przy ul. Wiktorskiej 30/32 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n.: „Termomodernizacja budynku VI Liceum Ogólnokształcącego im. T. Reytana przy ul. Wiktorskiej 30/32” w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zakres modernizacji sali gimnastycznej wraz z zapleczem w VI Liceum Ogólnokształcącym im. T. Reytana przy ul. Wiktorskiej 30/32” – I etap, sala B (zachodnia): • modernizacja zachodniej sali gimnastycznej B w zakresie budowlanym - zakres zgodny z załączoną dokumentacją • modernizacja instalacji elektrycznej zachodniej sali gimnastycznej B - zakres zgodny z załączoną dokumentacją • modernizacja instalacji c.o. oraz montaż wentylacji z funkcją odzysku ciepła zachodniej sali gimnastycznej B - zakres zgodny z załączoną dokumentacją II. Zakres modernizacji sali gimnastycznej wraz z zapleczem w VI Liceum Ogólnokształcącym im. T. Reytana przy ul. Wiktorskiej 30/32” – II etap, sala A (wschodnia): • wymiana podłogi we wschodniej sali gimnastycznej A w zakresie budowlanym - zakres zgodny z załączoną dokumentacją (roboty rozbiórkowe podłogi sportowej sali gimnastycznej A, wykonanie nowej podłogi sportowej • montaż wentylacji z funkcją odzysku ciepła wschodniej sali gimnastycznej A - zakres zgodny z załączoną dokumentacją (roboty rozbiórkowe polegające na wykonaniu otworów w połaci dachu, montaż i uszczelnienie 2 jednostek wyciągowo-nawiewnych z funkcją rekuperacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 40000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument/-y należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Podmiotu udostępniającego zasoby - w przypadku składania oferty pisemnie. 6. Informacja o części zamówienia, którą wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ) Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku składania oferty pisemnie. 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). Dokument należy złożyć: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza – w przypadku składania oferty elektronicznie; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy albo w notarialnie potwierdzonej kopii – w przypadku składania oferty pisemnie. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.)) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca. Dokument/-y należy złożyć w jednej z poniższych form: • w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy; • w oryginale w formie pisemnej podpisanym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 4 przy ul. Wyścigowa 49
Dodano: 2021-02-24 - Przebudowa sali gimnastycznej w PSP nr 4 przy ul. Wyścigowa 49
Dodano: 2020-12-18 - Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej w Goławinie
Dodano: 2020-12-01 - „BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SOCHACZEWIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”
Dodano: 2020-10-01 - „BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W SOCHACZEWIE WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ”
Dodano: 2020-08-28 - Modernizacja hali gimnastycznej ZPO w Nowym Miszewie
Dodano: 2020-08-07 - Przebudowa podłogi w Szkole Podstawowej w Zaborowie
Dodano: 2019-11-21 - Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Sannikach
Dodano: 2019-10-03 - Modernizacja i remont obiektów sportowych w I Liceum Ogólnokształcącym im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Garwolinie.
Dodano: 2019-05-22 - Przebudowa sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych im. Hubala al. Grzecznarowskiego 2.
Dodano: 2019-01-14