Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń z zamontowaniem wyposażenia wbudowanego na stałe wraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku Stacji Badawczo Dydaktycznej w Radomierzu oraz wykonanie remontu pomieszczeń służbowych obsługi Stacji

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń z zamontowaniem wyposażenia wbudowanego na stałe wraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku Stacji Badawczo Dydaktycznej w Radomierzu oraz wykonanie remontu pomieszczeń służbowych obsługi Stacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń z zamontowaniem wyposażenia wbudowanego na stałe wraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie budynku Stacji Badawczo Dydaktycznej w Radomierzu oraz wykonanie remontu pomieszczeń służbowych obsługi Stacji, które należy wykonać zgodnie z SIWZ, w szczególności na podstawie: • Decyzji nr 245/2019 - pozwolenie na budowę z 06.05.2019r., • Projektu budowlanego „PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU STACJI BADAWCZO- DYDAKTYCZNEJ”, stanowiącego załącznik do decyzji nr 245/2019, • Projektów wykonawczych (branże: budowlana, sanitarna, elektryczna), • Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (branże: budowlana, sanitarna, elektryczna), • Opisu przedmiotu zamówienia pn. „Remont pomieszczeń służbowych obsługi Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu”, • Pomocniczych Przedmiarów Robót, stanowiących jedynie opis pomocniczy mających przybliżyć zakres robót, ale nie stanowiących podstawy kosztorysowania wartości zamówienia, • Tabeli Zbiorczego Zestawienia Robót-Cen, • Tabeli zbiorczego zestawienia cen wyposażenia wbudowanego na stałe. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: 1) Zakres robót przygotowawczych dla przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń: • zabezpieczenie i oznakowanie placu budowy • przygotowanie placu na materiały budowlane • przygotowanie zaplecza socjalnego dla pracowników budowy 2) Zakres robót dot. przebudowy, rozbudowy i zmiany sposobu użytkowania pomieszczeń: a) roboty ogólnobudowlane • demontaż elementów wyposażenia wnętrz • wykonanie rozbiórki posadzek na parterze, piętrze i warstw posadzkowych • rozbiórka stropu nad I piętrem wraz z pracami zabezpieczającymi (podparcie słupów więźby) • wykopy pod fundament rozbudowy • wykonanie fundamentów rozbudowy z izolacjami • wykonanie ścian murowanych rozbudowy wraz z wykonaniem docieplenia • wykonanie ścianek działowych w budynku • wykonanie schodów żelbetowych oraz stropów poszczególnych kondygnacji • osadzenie nadproży stalowych nad projektowanymi otworami w ścianach konstrukcyjnych • wykucie nowych otworów w ścianach konstrukcyjnych • wykonanie izolacji pionowej ścian istniejących oraz wtórnej izolacji poziomej (iniekcja) dla ścian zewnętrznych i wewnętrznych • przemurowania w ścianach istniejących, • wykonanie nowego stropu nad I piętrem wraz z ociepleniem • rozbiórka fragmentu więźby dachowej w miejscu rozbudowy, wzmocnienie i impregnacja więźby • wykonanie nowej więźby nad rozbudową wraz z pokryciem dachówką, obróbkami i odwodnieniem • wykonanie nowych warstw posadzkowych w pomieszczeniach nowych i istniejących wskazanych w projekcie • wykonanie uzupełnień i naprawy tynków istniejących oraz nowych tynków na ścianach i stropach • wykonanie sufitów, zabudów i obudów w tym ppoż. • osadzenie nowej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana części stolarki drzwiowej na I piętrze • prace wykończenie ścian, sufitów i posadzek w tym okładziny i malatury • wykonanie ogrodzenia z bramą wjazdowa i furtkami • wykonanie chodnika przy budynku, opaski żwirowej, tarasu z trejażem • utwardzenie dojazdu i placu manewrowego • wymiana zawilgoconych tynków na elewacji, naprawa i malowanie części elewacji, • wykonanie okładzin cokołu • uporządkowanie terenu po budowie • wykonanie dokumentacji powykonawczej • wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wszystkich robót b) Instalacje elektryczne: • zasilanie zewnętrzne, w tym linie WLZ, • demontaż istniejących elementów instalacji elektrycznych • przebudowa i budowa rozdzielnic elektrycznych, • instalacja oświetlenia podstawowego i awaryjnego, • oświetlenie terenu zewnętrznego, • instalacje terenu zewnętrznego, • instalacja gniazd wtykowych 230V i 400V, w tym instalacja gniazd wtykowych ogólna i technologiczna (w tym dla urządzeń sanitarnych), • instalacja odgromowa, • instalacja wyrównania potencjału, • system przyzywowy dla niepełnosprawnych, • instalacja oddymiania, • montaż instalacji przycisku wyłącznika p.poż. c) Instalacje sanitarne: • instalacja wodno-kanalizacyjna • instalacja wentylacji mechanicznej • instalacja ogrzewania. • Instalacja wody i kanalizacji wewnętrznej • Instalacja kanalizacji sanitarnej wewnętrzna: • Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrzna: d) Instalacje teletechniczne: • instalacja LAN • instalacja CCTV 3) Dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia montowanego na stałe. 4) Przeglądy dwóch central wentylacyjnych w okresie udzielonej gwarancji obejmujące wykonywanie wszystkich czynności wymaganych przez producentów urządzeń (zgodnie z wymogami dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) z wyłączeniem wymiany filtrów) i wykonawcę systemu wentylacji dla utrzymania gwarancji i sprawności technicznej 5) Zakres robót remontu pomieszczeń służbowych obsługi Stacji Badawczo-Dydaktycznej w Radomierzu: a) Robót ogólnobudowlanych • zeskrobanie i zmycie starej farby • rozebranie podsufitek z płyt pilśniowych/kasetonów • rozbiórka ścianek działowych w pomieszczeniach 007-009, 012-014 • rozebranie wykładziny ściennej z płytek i skucie tynków na ścianach • rozbiórka posadzek z płytek, paneli, lastryka, rozebranie podłóg drewnianych z legarami, podkładów betonowych z pogłębieniem pod nowe warstwy posadzkowe • rozebranie obicia ścian z boazerii oraz z płyt gk - pas wysokości 1,0 m powyżej posadzki • usunięcie budynku gruzu i ziemi, wywiezienie materiałów rozbiórkowych z kosztem utylizacji • pogłębienie i ułożenie nowych warstw posadzkowych z izolacją przeciwwodną z papy i termiczną ze styropianu • ułożenie posadzki z płytek typu gress z cokolikami i z paneli podłogowych na podkładzie z listwami przyściennymi • wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej (iniekcji) w murze z cegły • odgrzybianie powierzchni ścian • ułożenie wielowarstwowych tynków renowacyjnych z wykonaniem szpachlówki • wykonanie uszczelnienia pomieszczenia płynną folią uszczelniającą z ułożeniem taśmy uszczelniającej • licowanie ścian płytkami na klej • przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby na stropach • odtworzenie zabudowy z gk przy posadzce • okładziny stropów płytami krzemianowo - wapniowymi gr. 10 mm na ruszcie metalowym • gruntowanie podłoży i dwukrotne malowanie farbami dyspersyjno – krzemianowymi • wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na drzwi płycinowe z ościeżnicą stalową i kompletem okuć, tulejami wentylacyjnymi b) instalacji elektrycznej • demontaż istniejącej instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnią mieszkaniową, • układanie przewodów instalacji elektrycznej, • montaż gniazd elektrycznych, • montaż łączników oświetleniowych, • montaż rozdzielnicy mieszkaniowej, • montaż zabezpieczeń w rozdzielnicy, • montaż opraw w pomieszczeniach • pomiary elektryczne. c) Instalacja sanitarna wymiana instalacji wod.-kan. do kuchni i łazienki. Łazienka: - demontaż i utylizacja wszystkich starych urządzeń sanitarnych - wycięcie starej instalacji wod.-kan. - wykonanie nowej instalacji wod.-kan. - montaż WC na stelażu - montaż umywalki i baterią stojącą - montaż brodzika z kabiną prysznicową oraz baterią z prysznicem - demontaż (w celu odnowienia ścian) i ponowny montaż grzejnika (wymiana grzejnika). Kuchnia: - demontaż i utylizacja zlewu - wycięcie starej instalacji wod.-kan. - wykonanie nowej instalacji wod.-kan. (kanalizacja podłączyć do łazienki) - montaż nowego zlewu wraz z szafka i baterią zlewozmywakową - montaż drugiego zlewu na piętrze z szafką i baterią zlewozmywakową Ogrzewanie: - W pokoju montaż grzejnika VK22x400x1000 z termostatem - wykonanie próby ciśnieniowej oraz płukanie instalacji. 6) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i innych uzgodnień i decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości: 37.000,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: Wadium przetargowe R0AP0000.271.6.2020. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu nie może być wnoszone gotówką do kasy banku lub kasy zamawiającego. Wadium wniesione w ten sposób skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a ) pieniężnej –dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz –oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie umieszczonej w kopercie zwierającej ofertę, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający informacje oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert oraz części zamówienia jaką Wykonawca zamierza pow. podwykonawcy b) Tabela zbiorczego zestawienia robót-cen sporządzona zgodnie z dokumentem pn. „Sposób obliczenia ceny ofertowej” (wg załącznika nr 7 do SIWZ), c) Tabela zbiorcza wyposażenia montowanego na stałe (wg załącznika nr 8 do SIWZ). Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1, 7.2, 7.3. (wg. załącznika nr 2 i 2a do SIWZ), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), e) kopię dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach