Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury „Scena to dziwna” w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną

Centrum Kultury "Scena to dziwna" ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Roosevelta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 424 07 72 , fax. 61 424 07 72
  • Data zamieszczenia: 2020-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury "Scena to dziwna"
    ul. Roosevelta 42
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 424 07 72, fax. 61 424 07 72
    REGON: 30116188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scenatodziwna.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury „Scena to dziwna” w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie, rozbudowie i remoncie budynku Centrum Kultury Centrum Kultury „Scena to dziwna” w Gnieźnie, przy ul. Roosevelta 42, wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą i infrastrukturą techniczną, zgodnie z zatwierdzonym w dniu 13 stycznia 2017 r., (AB.6740.7.604.m.Gn.2017) projektem budowlanym. 2. Zakres prac obejmuje, w szczególności: a) Roboty przygotowawcze, rozbiórkowe b) Roboty ziemne c) Kształtowanie terenów zielonych d) Roboty betonowe e) Zbrojenie konstrukcji f) Roboty murarskie g) Prace związane z montażem konstrukcji stalowych h) Obróbki blacharskie i) Pokrycia dachowe j) Chodniki z kostki betonowej k) Termoizolacja ścian l) Hydroizolacje m) Instalacje wod-kan, co, elektryczne oraz niskoprądowe n) Roboty tynkarskie o) Instalowanie stolarki i ślusarki p) Pokrywanie podłóg i ścian q) Roboty wykończeniowe z płyt gipsowych r) Roboty malarskie 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: a) Projekt budowlany i wykonawczy– załącznik nr 11do Siwz b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Budowlanych – załącznik nr 9 do Siwz c) Przedmiar robót – załącznik nr 10 do Siwz d) Inwentaryzacja powykonawcza – załącznik nr 12 do Siwz e) Rysunki (inwentaryzacyjne) – załącznik nr 13 do Siwz f) Prace do wykonania w pierwszym okresie rozliczeniowym: tj. w terminie 60 dni od przejęcia placu budowy przez Wykonawcę - załącznik nr 14 do Siwz. 4. Przedmiary robót powinny być odczytywane łącznie ze wszystkimi innymi częściami dokumentacji projektowej. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem a projektami należy przyjmować, że wiążącymi są ilości i warunki wykonania robót wynikające z projektów. Wykonawcy są zobowiązani do wykonania pełnego zakresu robót budowlanych określonych w dokumentacji. 5. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. 6.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, zastosowanie ma określenie „lub równoważne”, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować inne przedmioty niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, pod warunkiem, że użyte materiały, o ile są inne, posiadały parametry jakościowe, techniczne i eksploatacyjne nie gorsze niż określone w wymienionych dokumentach. Ewentualne użycie w opisie przedmiotu zamówienia określeń i nazw własnych ma jedynie charakter przykładowy i służy określeniu pożądanego standardu i jakości przeznaczonych do wbudowania materiałów. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. W przypadku, gdy wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów równoważnych, uznaje się, iż kalkulacja obejmuje materiały wskazane w dokumentacji przetargowej. 7. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, na wezwanie Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot „lub równoważne”. 8.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. 9. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. 9.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040, ze zm.) wykonujące w szczególności następujące rodzaje prac:prace fizyczne związane z robotami budowlanymi (przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, betonowe, murarskie blacharsko-dekarskie, izolacyjne, instalacyjne (elektryczne, c.o., sanitarne), tynkarskie, montażowe, ślusarskie, wykończeniowe, malarskie).W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, dostawców materiałów budowlanych. 9.2. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca, w terminie 7 dni od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu „wykaz osób”, które wykonywać będą czynności określone w pkt 9.1, wraz z oświadczeniem, że osoby te są zatrudnione na umowę o pracę. Wykaz zawiera: a) liczbę pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, b) rodzaj wykonywanych przez nich czynności, c) okres, w którym planowane jest wykonywanie pracy przez tych pracowników, d) wymiary etatów, na których zatrudnieni są pracownicy. Dane w wykazie powinny być na bieżąco, nie później niż w terminie 3 dni od zaistnienia stosownych okoliczności, aktualizowane przez Wykonawcę, Podwykonawcę i przedkładane Zamawiającemu na piśmie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 9.3. W trakcie realizacji przedmiotu Umowy na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu weryfikacji złożonego wykazu i oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.2 powyżej; Wykonawca zobowiązany jest wówczas do uzyskania pisemnych zgód pracowników na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych: a) oświadczenie Wykonawcy, o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres trwania Umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie budowlanym, obejmujące między innymi: 1) spowodowanie śmierci lub uszkodzenia ciała (zawinione jak i niezawinione), 2) roszczenia osób trzecich związane z realizacją Umowy (szkody osobowe, rzeczowe). Suma ubezpieczenia na jedno i wszystkie zdarzenia nie może być niższa niż wartość łącznego wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 Umowy. W terminie 7 dni od dnia podpisania Umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej wraz z dowodem opłacenia składki. 11. Zamawiający nie później niż w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy przekaże teren budowy. 12. Rozliczenia i płatności: Rozliczenie i realizacja płatności nastąpi zgodnie z umową. 13. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu oraz uzyskania akceptacji Zamawiającego w terminie 7dni od dniazawarcia umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.Wykonawca jest zobowiązany ująć w harmonogramie rzeczowo-finansowym prace, które powinny być wykonane w pierwszym okresie rozliczeniowym, o którym jest mowa w § 7 ust. 3 litera a) umowy. 14. Wykonawca udzieli gwarancji za wady na wykonane roboty budowlanei zainstalowane urządzenia na okres minimum 60miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. Przedłużenie okresu gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenie wizji lokalnej terenu budowy. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonania zamówienia nie jest obowiązkowe.Termin dokonania wizji miejsca wykonywania robót, Wykonawca winien wcześniej uzgodnić z osobą uprawnioną do porozumiewania się w zakresie merytorycznym. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej, zostaną poinformowanie-mailem, a także informacja o wyznaczonym terminie wizji zostanie umieszczona na stronie internetowej Zamawiającego. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych odpowiedzi na zadane pytania do treści SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie złotych polskich: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 67 1020 4115 0000 9902 0190 9134 z dopiskiem „Wadium – nr sprawy CK.212.1.2020” 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego, (godzina i minuta, np. jeżeli termin składania ofert upływa o godz.9:30, a wadium wpłynie o godz. 9:32, Zamawiający uzna, że nie wpłynęło w terminie). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w siedzibie Centrum Kultury „Scena to dziwna” ul. Wrzesińska 2, 62-200 Gniezno, najpóźniej w terminie składania ofert, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy prawo zamówień publicznych. 7. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji konieczne jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5ustawy Pzp. 8. W przypadku, gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 9. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący - załącznik nr 1 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. 2) podpisany kosztorys ofertowy w formie kosztorysu szczegółowego wraz z tabelą elementów scalonych, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów- załącznik nr 7 do SIWZ(jeżeli dotyczy), 4) stosowne pełnomocnictwa - przypadku składania oferty wspólnej - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie, - pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej w formie pisemnej, określające rodzaj i zakres czynności, które może realizować pełnomocnik, 5) dowód wpłaty wadium, 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg. załącznika nr 4 do SIWZ (UWAGA – oświadczenia nie należy załączać do oferty. Aby było skuteczne, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach