Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Kartuzach. Etap I i Etap II

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2019-04-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Szkoły Podstawowej nr 2 w Kartuzach. Etap I i Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Etap I i Etap II zadania pn. „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa szkoły podstawowej nr 2 im. Mikołaja Kopernika w Kartuzach na działkach 7/4 obr. Ewid. 2, 1/40, 1/41, 1/42, 1/43 obr. Ewid. 5”. 2. Zamierzenie inwestycyjne podzielono na cztery niezależne etapy. Każdy z nich stanowić będzie niezależny funkcjonalnie element do czasu połączenia ich w jedną spójną całość. Etap III i IV nie są objęte przedmiotem niniejszego zamówienia. 3. Opis zakresu objętego Etapem I: 1) W ramach inwestycji przewiduje się: a) budowę wolnostojącej kotłowni gazowej opalanej gazem ziemny, bezpośrednio w sąsiedztwie istniejącego przyłącza gazowego, b) przebudowę istniejącej sali gimnastycznej oraz drogi pożarowej, c) wymianę rodzaju ocieplenia ściany wschodniej istniejącej szkoły ( REI 120) wraz z wymianą drzwi zewnętrznych do EI 60. d) wykonanie odpowiednich elementów instalacji C.O. oraz całej kanalizacji deszczowej wg branży sanitarnej. 2) Program użytkowy: W obiekcie przewiduje się realizacje dwóch pomieszczeń. W pomieszczeniu kotłowni projektuje się realizacje przeniesionych z istniejącej kotłowni kotłów o łącznej mocy 235kW oraz nowo-projektowanego kotła o mocy 327kW. Ponadto ww. budynku przewiduje się pomieszczenie przeznaczone na potrzeby magazynowania sprzętu do obsługi terenów zielonych towarzyszących szkole. Oba pomieszczenia dostępne z zewnątrz bezpośrednio z terenu. 4. Opis zakresu objętego Etapem II: 1) W ramach inwestycji przewiduje się: a) rozbiórkę istniejących elementów budynku w kolizji z projektowanych zespołem obiektów. b) przebudowę i nadbudowę części istniejącej sali gimnastycznej i wykorzystanie jej do funkcjonowania szkoły podczas realizacji inwestycji. Część ta stanowić będzie bezpośrednią kontynuację funkcji szkolnej prowadzonej dotychczas na terenie inwestycji, w budynku istniejącym nie objętym opracowaniem. Lokalizacja zakłada wykorzystanie istniejącego łącznika parterowego i dobudowanie do niego trzykondygnacyjnego obiektu ze stropodachem pełnym, niepodpiwniczonego w osi północ południe, będącej kontynuacją osi istniejącego łącznika. 2) Program użytkowy: Projekt przewiduje przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącej sali gimnastycznej. Do komunikacji przewidziany został korytarz łączący istniejący łącznik z projektowaną salą sportową ( Etap III i Etap IV). Z korytarza przewiduje się wejścia do dwóch sal lekcyjnych w tym jednej specjalistycznej (fizyka, chemia, matematyka) wyposażonych w dygestoria, zlew oraz stół doświadczalny z wyciągami powietrza dedykowanymi każdej z poszczególnych sal. Każda z sal wyposażona została w zaplecze magazynowe. Ponadto przewiduje się również lokalizacje sanitariatów damskiego i męskiego. Opisany układ jest powtarzalny dla każdej z trzech projektowanych kondygnacji. Z korytarza projektuje się wejście do świetlicy cichej z zapleczem magazynowym. Przebudowywana aula wyposażona zostanie w dwa wyjścia – jedno bezpośrednio na hol łącznika istniejącego, drugie natomiast na projektowany korytarz. Na potrzeby funkcjonowania sali zaprojektowano dwa magazyny ( sprzętu sportowego oraz odzieży zespołu regionalnego). Komunikacja pionowa odbywać się będzie poprzez napowietrzaną i oddymiana klatkę schodową realizowaną na Etapie II. W części późniejszej, projektowanej jako Etap III, komunikacja wspomagana będzie poprzez projektowaną windę i drugą klatkę schodową. Zespoły sanitariatów wspomagane będą przez istniejące sanitariaty w części szkoły nie objętej opracowaniem oraz nowoprojektowane zespoły sanitarne Etapu III i IV. Na parterze w pomieszczeniu pod schodami projektuje się tymczasowy ( na potrzeby etapu II) węzeł c.o. oraz przyłącze wody bytowej i hydrantowej. Na pierwszym piętrze zaprojektowano świetlicę. Pozostały układ funkcjonalny jest paralelny z układem pomieszczeń parteru. Pomniejszony o światło auli, która jest projektowana na wysokość dwóch kondygnacji. Na drugim piętrze przewiduje się oprócz powtarzalnego układu sal lekcyjnych z zespołem magazynowym oraz węzłami sanitariatów, realizację zespołu administracji szkoły. W ramach części biurowej projektuje się sekretariat, komunikację połączoną z aneksem socjalnym i dwoma węzłami sanitarnymi na potrzeby pracowników. Z komunikacji projektuje się wejścia do pomieszczeń: archiwum, pokoju intendenta, pokoju dyrektora placówki, pokoju pierwszego zastępcy, pokoju drugiego zastępcy. Ponadto na drugim piętrze projektuje się gabinet lekarski wielofunkcyjny. W ramach świadczonych przezeń usług nie przewiduje się poważnych zabiegów medycznych tj: wymagających specjalistycznych urządzeń. W projekcie zakłada się świadczenie taki usług jak: logopedia, psychologia, fluoryzacja, zajęcia z higienistą/ką. W gabinecie projektuje się węzeł sanitarny dla pracownika oraz magazyn. 5. Teren objęty przedmiotową inwestycją nie znajduje się pod ochroną konserwatorską. 6. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących kategorii robót: 1) roboty przygotowawcze, 2) wycinkę drzew, 3) roboty rozbiórkowe kolidujących elementów zagospodarowania terenu oraz istniejącego budynku z salą sportową, 4) budowę wolnostojącego budynku kotłowni gazowej z masztem wraz z wewnętrznymi instalacjami: gazową, c.o., elektryczną , wodociągową i kanalizacji sanitarnej, 5) wymianę ocieplenia ściany wschodniej istniejącego budynku szkoły wraz z wymianą drzwi, 6) wykonanie zagospodarowania terenu wraz z ułożeniem nawierzchni ciągów jezdnych (droga pożarowa), pieszych i miejsc postojowych, nawierzchni trawiastych, budowę wiaty śmietnikowej, 7) budowę kanalizacji deszczowej grawitacyjnej i tłocznej z przepompownią odprowadzającej wodę z dachów i terenów utwardzonych, 8) budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej, a także przełożenie części istniejącej, 9) budowę sieci wodociągowej p.poż wraz z tymczasowym przyłączem do przebudowywanego i nadbudowywanego budynku (Etap II), 10) budowę sieci cieplnej wraz z tymczasowym przyłączem do przebudowywanego i nadbudowywanego budynku (Etap II), 11) budowę infrastruktury technicznej zasilającej oświetlenie terenu oraz przepompownie ścieków, 12) przebudowę i nadbudowę budynku części istniejącej sali gimnastycznej wraz z wykonaniem wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych, sanitarnych: wody zimnej, wody ciepłej, cyrkulacji c.w.u, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego do projektowanej centrali wentylacyjnej, 13) roboty wykończeniowe. 7. Wszystkie roboty należy realizować zgodnie z załączonymi uzgodnieniami i pod nadzorem administratorów mediów. Należy poinformować ich z odpowiednim wyprzedzeniem, zgodnie z wymogami załączonych do dokumentacji technicznej uzgodnień. Przed realizacją robót należy uzgodnić z administratorami sposób ich realizacji. Roboty w sąsiedztwie istniejących kabli należy wykonywać ręcznie i z należytą starannością. 8. Na czas realizacji robót – konieczne jest opracowanie czasowej organizacji ruchu. 9. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z dyrekcją szkoły w zakresie ustalenia terminów, sposobów i zakresu prowadzenia robót budowlanych. 10. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia na własny koszt wymaganych w projekcie wykonawczym i STWIOR opracowań związanych z realizacją inwestycji. 11. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie w zakresie realizowanych etapów, wydanego przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Kartuzach. 12. Zamawiający nie zabezpiecza placu budowy. Za plac budowy w okresie realizacji przedmiotu umowy odpowiada Wykonawca. 13. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty podmiot zainteresowany dokonał wizji lokalnej w terenie. 14. Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z załączonymi do SIWZ dokumentami, obowiązującymi przepisami prawa i normami budowlanymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za standard wykonanych robót, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie budowy, metody użyte przy budowie oraz za ich zgodność z dokumentacją projektową, STWiORB i poleceniami Inspektora nadzoru. 15. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej wraz decyzją pozwolenia na budowę dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy do obliczania ceny oferty. Podstawą wyceny jest projekt budowlany i projekt wykonawczy, na podstawie którego należy sporządzić cenę ryczałtową ostateczną przyjętą do przetargu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 40.000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach