Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektów zlokalizowanych w Piw-nicznej-Zdroju na działce nr 2331/20, na potrzeby przedszkola oraz żłobka Numer projektu: RPMP.11.01.02-12-0886/17 Działanie 11 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM )

Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33350 Piwniczna-Zdrój, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 4464043 , fax. 0-18 4464186
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piwniczna-Zdrój
    ul. Rynek 20
    33350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 0-18 4464043, fax. 0-18 4464186
    REGON: 53078400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektów zlokalizowanych w Piw-nicznej-Zdroju na działce nr 2331/20, na potrzeby przedszkola oraz żłobka Numer projektu: RPMP.11.01.02-12-0886/17 Działanie 11 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM )
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektów zlokalizowanych w Piwnicznej-Zdroju na działce nr 2331/20, na potrzeby przedszkola oraz żłobka 1.2. Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z projektem budowlanym pn. „PRZEBUDOWA, ROZBUDOWA i NADBUDOWA ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA NA POTRZEBY PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO ORAZ ŻŁOBKA Z INSTALACJAMI WEWNĘTRZNYMI tj: wod.-kan., c.o. wraz z pompą ciepła, elektryczną, wewnętrzną instalacją gazu LPG, wentylacji, klimatyzacji, instalacją fotowoltaiczną oraz solarną, Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ tj: przebudowa istn. sieci wodociągowej, przebudowa istn. sieci kanalizacji sanitarnej, kanalizacja deszczowa wraz z szczelnymi zbiornikami, wewnętrzna linia gazu LPG wraz z dwoma podziemnymi zbiornikami gazu LPG, zalicznikowe linie kablowe, oświetlenie zewnętrzne, likwidacja części istn. elementów uzbrojenia terenu ORAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU DZIAŁKI tj: przebudowa istniejącego wewnętrznego wraz z budową nowego wewnętrznego układu komunikacyjnego, dojścia, miejsca postojowe, schody zewnętrzne, skarpy terenowe, place zabaw dla dzieci, fontanna, miejsce na odpadki stałe, ogrodzenie WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU GOSPODARCZEGO ORAZ Z ROZBIÓRKĄ CZĘŚCI ISTNIEJĄCYCH BUDYNKÓW na działce nr 2331/20, 2331/19, 2331/23” sporządzonym przez Pracownie Projektową SP PROJEKT Sławomir Podraza i zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 312/2017 z dn. 15 marca 2017r. przez Starostę Nowosądeckiego. 1.3 Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały musza być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa. 1.3.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych w projekcie budowlanym należy każ-dorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego . 1.4 Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokład-nego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umowa ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. 1.5. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towa-rowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt rów-noważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zapropo-nowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne. 1.6.Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trze-cich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia. 1.7 Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających poruszanie osobom niepełnosprawnym ze względu na swoje przeznaczenie oraz integracyjny charakter – w obiekcie przedszkola został zapewniony dostęp dla osób niepełnosprawnych do wszystkich funkcji projektowanego budynku. Na parkingu zewnętrznym w pobliżu wejścia głównego wydzielono miejsca postojowe dla osoby niepełnosprawnej. Projekt przewiduje niwelację różnic poziomów we wszystkich pomieszczeniach w projektowanym budynku. Dostęp na poziom parteru – bezpośrednio z terenu. Przewidziano dopuszczalne spadki (do 5%) na powierzchni utwardzonej, nie projektuje się żadnych stopni, uskoków, które mogłyby utrudnić dostęp z placu do budynku. Wejście do budynku odbywać się będzie szerokimi drzwiami dwuskrzydłowymi. Wszystkie główne skrzydła drzwi dwuskrzydłowych zaprojektowanych w budynku są o szerokości min. 90cm. Nie zastosowano progów w drzwiach które mogły by utrudniać ruch na wózku inwalidzkim. Budynek wyposażony jest w dźwig osobowy przystosowany jest do przewozu osób niepełnosprawnych. Obsługuje on wszystkie kondygnacje budynku. Do klatek schodowych zapewniono swobodny dostęp osobom niepełnosprawnym. 1. 8 Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwyko-nawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wy-konanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r- Kodeks Pracy ( Dz.U z 2018r poz. 108 z poż.zm). Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji 2.0. kod CPV 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45214100-1 Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45410000-4 Tynkowanie 45420000-7 Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45333000-0 Roboty instalacyjne gazowe 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten 45313000-4 - Instalowanie wind i ruchomych schodów 45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne 45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego 45317000-2 Inne instalacje elektryczne 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 - roboty w zakresie burzenia obiektów budowlanych i roboty ziemne, 45112000-5 - roboty w zakresie usuwania gleby, 45122700-2 - roboty w zakresie kształtowania terenu, 45112723-9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45432112 -2 – kładzenie nawierzchni – nawierzchnie z granulatu gumowego SBR i EPDM 45342000 - 6 - wznoszenie ogrodzeń 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium; 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: kwota wadium: 200 000,00zł ( słownie; dwieście tysięcy złotych 00/100) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Piwnicznej-Zdroju, BS Piwniczna, nr: 62 8813 0004 2001 0000 7100 0001, z adnotacją wadium – Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa obiektów zlokalizowanych w Piwnicznej-Zdroju na działce nr 2331/20, na potrzeby przedszkola oraz żłobka Numer projektu: RPMP.11.01.02-12-0886/17 Działanie 11 Rewitalizacja miast Poddziałanie 11.1.2 Rewitalizacja miast średnich i małych Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zo-bowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz.978 i 1240) w terminie do 07.11.2018r Sposób przekazania: oryginał dołączony do oferty; 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym; 5. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego; 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę; 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie; 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specy-fikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela; 9. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium, Wyko-nawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu; 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza; 11. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium nie-zwłocznie po zawarciu umowy; 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych , oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowania oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania : Wykonawcy winni przedłożyć z ofertą następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy zawierający również oświadczenie w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO- wypełniony i podpisany przez wykonawcę - Załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zwane dalej- oświadczeniem - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia –załącznik nr 2 a) w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzają-cych brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wy-pełnienie pozostałych, nie wymaganych Działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty. 3. oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. W przypadku zastrzeżenia informacji przez wykonawcę zobowiązany jest on wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy ). 4.pełnomocnictwo ( jeżeli dotyczy). 5.zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamó-wienia (art.22a ust.2 ustawy Prawo zamówień Publicznych) – jeżeli dotyczy - dołączamy do oferty 6.Inne dokumenty zgodnie z SIWZ 7. W terminie 3 dni od dnia zamieszenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art.86 ust.5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2018r poz. 798 z póż.zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody potwier-dzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Powyższe należy złożyć wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce za-mieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa ; 1) w pkt B.1), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce za-mieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert; E.2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa E. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpo-wiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt. E.1 E.3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzie-lenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. F. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (kon-sorcjum / spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki: F.1) Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2) Stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każ-dego z wykonawców występujących wspólnie – należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. F.3) Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem F.4 Wykonawcy o których mowa w pkt. F.1) składają wspólnie ofertę przy czym a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w Dz.VI pkt.C I D powinny zostać złożone w taki sposób aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniają łącznie ( tzn. dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu) b) oświadczenia lub dokumenty wskazane w Dz.VI.pkt. A pkt.2 w zakresie przesłanek wykluczenia z postępo-wania i Dz.VI pkt. B składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. F.5 W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie, przed przystąpienie do zawar-cia umowy o zamówienie publiczne, przedłużona zostanie umowa regulująca współpracę wykonawców wystę-pujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach