Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku Przedszkola Publicznego nr 15 w Tarnowie

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, Adama Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
  • Data zamieszczenia: 2020-04-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa
    Adama Mickiewicza 2
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 68 82 400, , fax. 14 68 82 545
    REGON: 85166132300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/umtarnow

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku Przedszkola Publicznego nr 15 w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie i nadbudowie wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku Przedszkola Publicznego nr 15, zlokalizowanego na działkach nr: 34/8, 34/3 oraz części 39/11, obręb 79 przy ul. Krzyskiej 108 w Tarnowie wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną. Zakres robót do wykonania zamówienia obejmuje m.in.: 1) Roboty budowlane rozbiórkowe, wyburzeniowe i demontażowe, w tym między innymi: a) rozbiórkę istniejącego wiatrołapu wejściowego, b) rozbiórkę części klatki schodowej pomiędzy parterem, a piętrem, c) poszerzenie istniejących otworów i przebić w tym : wyburzenia starych ścian, d) demontaż istniejącego wyposażenia, instalacji, oświetlenia, urządzeń sanitarnych, osprzętu instalacji, grzejników, kanałów, szachtu i windy kuchennej, drzwi, posadzek i innych elementów (dotyczy również instalacji solarnej) – w istniejącym budynku, e) zabezpieczenie stropu drewnianego pomiędzy piętrem a poddaszem, f) uzupełnienie fragmentów stropów, g) demontaż elementów zagospodarowania terenu na działce nr 34/8 (w ogrodzie) oraz ich wywóz i utylizacja, h) demontaż infrastruktury podziemnej, 2) Przebudowę istniejącego budynku przedszkola, 3) Rozbudowę przedszkola o nową część z przewiązką, 4) Wykonanie robót konstrukcyjnych (ściany, schody, stropy, dach), 5) Wykonanie pokrycia dachu z blachy płaskiej aluminiowej, 6) Wykonanie stropodachu zielonego na części parterowej budynku, 7) Wykonanie izolacji i docieplenia fundamentów oraz ścian fundamentów, izolacji podposadzkowych, 8) Murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych, 9) Montaż stolarki okiennej i drzwiowej – wewnętrznej i zewnętrznej, 10) Dostosowanie urządzeń sanitarnych dla potrzeb dzieci, 11) Dostosowanie sanitariatów dla osób niepełnosprawnych, 12) Dostawę i montaż windy osobowej, 13) Roboty wykończeniowe wewnętrzne m.in.: wykonanie podłóg i posadzek, okładzin, tynków, sufitów podwieszanych, malowanie ścian, balustrad, 14) Roboty w zakresie infrastruktury technicznej obejmuje m.in. wykonanie: a) Instalacji wod.-kan., b) Instalacji hydrantowej, c) Instalacji c.o., d) Instalacji gazowej, e) Instalacji solarnej, f) Instalacji klimatyzacji i wentylacji, g) Instalacji elektrycznej, h) Instalacji ppoż., i) Instalacji odgromowej, j) Instalacji oddymiania, k) Instalacji teletechnicznej, 15) Roboty wykończeniowe zewnętrzne: a) wykonanie elewacji ,okładzin ścian, b) malowanie elewacji budynku istniejącego, c) wykonanie tarasów, zadaszeń, d) montaż orynnowania, obróbek blacharskich, e) wykonanie balustrad zewnętrznych, f) montaż daszku systemowego, 16) Zagospodarowanie terenu: a) przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, b) przebudowa sieci kanalizacji opadowej i drenażu, c) budowa hydrantu zewnętrznego, d) budowa podziemnego zbiornika na wodę opadową, e) przebudowa przyłącza wodociągowego, f) budowa przyłącza elektrycznego, g) wykonanie nawierzchni utwardzonych, h) wykonanie ogrodzenia, i) montaż gotowych elementów małej architektury (m.in. ławki, kosze, stojaki na rowery), j) przygotowanie terenu i wykonanie nawierzchni pod plac zabaw, k) prace w zakresie zieleni, w tym: wykonanie wycinki drzew i wykonanie nasadzeń. UWAGA! Zamówienie nie dotyczy dostawy i montażu urządzeń zabawowych na placu zabaw oraz dostawy i montażu rolet i mebli. Powyższe zostaną zamówione odrębnym postępowaniem przetargowym. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera „Opis przedmiotu zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. Stosownie do art. 29 ust. 5 ustawy Pzp przedmiot zamówienia w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych został opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Bank Handlowy w Warszawie o/Rzeszów, nr rachunku 76 1030 1250 0000 0000 8800 0099, z zaznaczeniem na dowodzie wpłaty: „Wadium – Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku Przedszkola Publicznego nr 15”. 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ponadto wraz z ofertą, sporządzoną wg załącznika nr 2 do SIWZ, Wykonawca składa: a) Wadium lub potwierdzenie wniesienia wadium; b) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza - dotyczy również spółki cywilnej (ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo); c) Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 2.Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w rozdz. V niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w rozdz. VI SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w sekcji III.3) i sekcji III.7) pkt 2 oraz w sekcji III.4) pkt 1 należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w sekcji III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; •w sekcji III.7) pkt 1. Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach