Przetargi.pl
Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu Ludowego w Załężu III etap

Gmina Osiek Jasielski ogłasza przetarg

  • Adres: 38-223 Osiek Jasielski, Osiek Jasielski
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 420 005 , fax. (013) 442 00 05
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osiek Jasielski
    Osiek Jasielski 112
    38-223 Osiek Jasielski, woj. podkarpackie
    tel. 134 420 005, fax. (013) 442 00 05
    REGON: 370440360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiekjasielski.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu Ludowego w Załężu III etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane będące kontynuacją realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Domu Ludowego w Załężu. 2. Zakres robót budowlanych w ramach III etapu obejmuje: - wykonanie posadzki (podkładów pod posadzki), w tym: skucie starej, zebranie warstwy ziemi, zagęszczenie, podkład z piasku, podkład betonowy zbrojony prętami stalowymi; - wykonanie ścianek działowych pełnych z cegieł budowlanych pełnych gr. ½ i ¼ - montaż okna z luksferów ciepłych - stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna aluminiowa. W latach wcześniejszych, w ramach I i II etapu inwestycji zrealizowany został zakres prac obejmujący min: roboty w zakresie fundamentów (stopy fundamentowe wewnątrz budynku z uwzględnieniem rozbiórki części istniejących fundamentów, fundamenty pod częścią dobudowaną, izolacja fundamentów), roboty rozbiórkowe (wykonanie wszystkich koniecznych rozbiórek: dachu, ścian, schodów, stolarki i przebić w istniejącym budynku), roboty w zakresie budowy do stanu surowego otwartego budynku (ściany nadziemia, nadproża, kominy, schody wewnętrzne i zewnętrzne, stropy, dach-konstrukcja i pokrycie wraz ze stolarką okienną), montaż stolarki zewnętrznej okiennej i drzwiowej PCV. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź na wszystkie części zamówienia. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Załączniki nr 7 i 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, które zawierają: - dokumentacja projektowa (załącznik nr 7 do SIWZ), - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 do SIWZ) 5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. Roboty te nie spowodują zmiany wynagrodzenia za przedmiot umowy. 6. Strony przewidują także możliwość rezygnacji z wykonywania części (elementów) przedmiotu zamówienia przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami, wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty takie nazywane są „robotami zaniechanymi”. Roboty takie muszą być zatwierdzone przez Zamawiającego w porozumieniu z projektantem. W przypadku odstąpienia od całego elementu robót nastąpi odliczenie wartości tego elementu, od ogólnej wartości przedmiotu umowy. W przypadku odstąpienia od części robót z danego elementu obliczenie niewykonanej części tego elementu nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego, przygotowanego przez Wykonawcę, a zatwierdzonego przez Inspektora nadzoru i Zamawiającego. Kosztorysy te opracowane będą na podstawie odpowiednich KNR-ów lub KNNR-ów w oparciu o następujące założenia: a. ceny jednostkowe robót zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych szczegółowych złożonych przez Wykonawcę, a ilości wykonanych robót z książki obmiarów; b. w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o w/w zapisy, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SECOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ na etapie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) dokument składa każdy z wykonawców. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zgodnie z ustawą z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów przez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust 4 pkt.1 SIWZ., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach