Przetargi.pl
Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 – ETAP II”.

Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58500 Jelenia Góra, ul. Mickiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 67 12 830 , fax. 756 471 745
  • Data zamieszczenia: 2018-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze
    ul. Mickiewicza 21
    58500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 67 12 830, fax. 756 471 745
    REGON: 32516200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 – ETAP II”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Przebudowa, remont i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Bankowa 18 – ETAP II”. Zakres robót budowlanych objętych niniejszym opracowaniem projektowym został określony na podstawie wytycznych inwestora oraz oględzin i oceny stanu technicznego budynku. Na zakres opracowania miała znaczący wpływ wykonana ekspertyza techniczna dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej i udzielone przez komendanta PSP odstępstwo. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część niniejszej specyfikacji oraz załączniki do niniejszej SIWZ. - Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez biuro projektowe Zakład Budowlany Czadrów - Ciejak z siedzibą 58-405 Krzeszów, ul. Czadrów 121, składającej się z projektu budowlanego elementami wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi i przedmiarem robót. - Roboty realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Prezydent Miasta Jelenia Góra, Nr 111/2017 z dnia 30.03.2017 r., znak A-B.6740.93.2017. 2. Charakterystyka robót budowlanych: Zamierzenie remontowe – przedmiot zamówienia: PIWNICE - wymiana części posadzki i okładzin stopni schodowych z płytek ceramicznych w części komunikacyjnej (korytarz) - wymiana zawilgoconych tynków na ścianach archiwum na tynki renowacyjne - naprawa miejscowa tynków wewnętrznych w piwnicy z lokalnym przetarciem - miejscowa wymiana pionu kanalizacyjnego w części piwnicznej wraz z obudową płytą GKI z rewizją (01) - wykonanie części tynków WTA malowanie tynków ścian i sufitów farbami emulsyjnymi korytarz i pomieszczenie archiwum (01) PARTER - wykonanie betonowych schodów w holu (przesunięcie) - wymiana posadzki w holu wraz z okładzinami schodów głównych i bocznych do poziomu I piętra z płyt kamiennych - wymiana obustronnych pochwytów i barier przy schodach głównych na pochwyt z drewna twardego - montaż (wymiana) parapetu w oknie nad wejściem głównym z kamienia - zdarcie starej farby i przetarcie tynków ścian i sufitów w holu i pomieszczeniach socjalno-sanitarnych i biurowych przy holu - malowanie tynków ścian i sufitów (kolory jasne pastelowe w uzgodnieniu z zamawiającym) - wymiana istniejących korytek (listew) instalacyjnych PCV na ścianach holu - wymiana oświetlenia - doprowadzenie zasilania w posadzce do miejsca kontroli dostępu - montaż elektrozamka na karty (15szt) oraz w drzwiach zewnętrznych do windy wraz z podłączeniem i konfiguracją systemu. I PIĘTRO - przebudowa pomieszczeń wydziału Ksiąg Wieczystych poprzez usunięcie i budowę ścianek działowych, przebudowę schodów z montażem balustrady, uzupełnieniem i przetarciem tynków, wymianą posadzek, malowaniem pomieszczeń, adaptacją pomieszczeń sanitarnych z wyposażeniem - odnowienie sufitu podwieszanego kasetonowego na korytarzu poprzez miejscową wymianą uszkodzonych płyt dekoracyjnych i malowanie wszystkich płyt dekoracyjnych - wymiana drzwi dwuskrzydłowych, drewnianych, dźwiękoszczelnych wraz z listwami maskującymi i okładzinami ościeży do sal. (kolorystyka dostosowana do wymienionej stolarki poddasza) montaż 1 szt. zamek szyfrowy - klamka - odnowienie pomieszczeń sal poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, wykonanie gładzi gipsowych, wymianę posadzek z wykładziny pcv i malowanie - odnowienie pomieszczeń komunikacji (korytarz) poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie tynków i malowanie - montaż opraw oświetleniowych w salach, oświetlenie awaryjne. II PIĘTRO - odnowienie sufitu podwieszanego kasetonowego na korytarzu poprzez miejscową wymianą uszkodzonych płyt dekoracyjnych i malowanie wszystkich płyt dekoracyjnych - wymiana sufitu podwieszanego kasetonowego w pomieszczeniu przy klatce schodowej (sala rozpraw 201) - wykucie otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych z osadzeniem i montażem drzwi przesuwnych (pomieszczenia biurowe 203, 204, 205) - wymiana drzwi dwuskrzydłowych, drewnianych, dźwiękoszczelnych wraz z listwami maskującymi i okładzinami ościeży do sal, - odnowienie pomieszczeń sądowych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, wykonanie gładzi gipsowych, wymianę posadzek z wykładziny pcv i malowanie (209, 210) - odnowienie pomieszczeń komunikacji (korytarz) i pomieszczeń sanitarnych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie tynków i malowanie - montaż opraw oświetleniowych w salach sądowych i przełożenie istniejącej instalacji elektrycznej i strukturalnej, oświetlenie awaryjne - odnowienie tynków zewnętrznych tarasu (miejscowo wymiana), przetarcie i malowanie tynków, oczyszczenie i malowanie kraty zewnętrznej drzwiowej - wybicie – likwidacja ściany między pomieszczeniami (pom.209 i 210) PODDASZE - odnowienie sufitu podwieszanego na korytarzu wraz z miejscową wymianą szpachlowanie i malowanie całości - montaż ścianki oszklonej z drzwiami oszklonymi w korytarzu wraz z zamkiem (dostęp na kartę) - rozbiórka ścianki działowej, naprawa ściany po rozbiórce (uzupełnienie tynków), uzupełnienie sufitu podwieszanego i lokalne przeniesienie istniejącej instalacji elektrycznej i strukturalnej - odnowienie pomieszczeń sądowych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, wykonanie gładzi gipsowych, wymianę posadzek z wykładziny pcv i malowanie - odnowienie pomieszczeń komunikacji (korytarz) i pomieszczeń sanitarnych poprzez zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie tynków i malowanie - montaż urządzeń i wyposażenia kuchennego przeniesionych z pomieszczenia w parterze - montaż opraw oświetleniowych, oświetlenie awaryjne KLATKI SCHODOWE - odnowienie klatek schodowych, biegów, stopni schodowych balustrad, zeskrobanie starej farby ze ścian i sufitów, przetarcie, gładzie gipsowe, malowanie ścian, okładziny stopni schodowych z wykładziny pcv, oczyszczenie i lakierowanie elementów drewnianych farbami ogniochronnymi, obudowa spodu biegów płytami ogniochronnymi zgodnie z zaleceniami ekspertyzy INSTALACJE ELEKTRYCZNE I STRUKTURALNE - uzupełnienie i wymiana instalacji elektrycznej, opraw oświetleniowych, instalacji telewizji dozorowej, instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji antywłamaniowej wg opisu w projekcie budowlanym - remont i wymiana tablic rozdzielczych piętrowych i głównych - remont układu monitoringu oraz p.poż :demontaż czujek pożarowych i instalacji w pomieszczeniach objętych remont - wykonanie dodatkowych instalacji ze względu na zmianę rozmieszczenia czujek. - Ponowny montaż, podłączenie i uruchomienie czujek po skończeniu prac budowlanych. - Zamontowanie modułu wyjść programowalnych do centrali pożarowej - Wpięcie systemu kontroli dostępu drzwi oraz windy . - Zaprogramowanie centrali pożarowej do sterowania drzwi i windy ,wprowadzenie opisów czujek związanych ze zmianą przeznaczenia pomieszczeń. - Sprawdzenie poprawności działania systemu. - Naniesienie zmian w dokumentacji systemu sygnalizacji ppoż. - Wykonanie dodatkowej instalacji dla kamer do systemu telewizji dozorowej w związku ze zmianą ruchu osobowego w budynku . Zmontowanie dodatkowych kamer w ciągach komunikacyjnych windy. - Wymiana zewnętrznych kamer na urządzenia z możliwością maskowania stref . Wymiana rejestratora i dysku . Wymiana monitorów. - Zmiana konfiguracji podłączenia kamer w istniejących rejestratorach. - Kamery zewnętrzne 5 mpx ,strefy prywatności ,odmglenie 4 szt - Kamery wewnętrzne 5 mpx wandaloodporne 2.8 mm- 3 szt - Kamery wewnętrzne 2 mpx wandaloodporne 2.8 mm- 7 szt - Rejestrator 16 k multisystem z dyskiem 6 TB – 1 szt - Monitory komputerowe 27'' 3 szt - Remont i wykonanie niezbędnych instalacji podłączeń przepięć w systemie, montaż i zamiana kamer i rejestratora - Zabezpieczenie urządzeń rejestrujących ,montaż szafy, przepięcie okablowania - Odbiór prac przez zarządcę systemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium na rzecz Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze; ul. Mickiewicza 21; 58-500 Jelenia Góra; NIP 611-11-19-658; REGON 000325162 w wysokości 30.000,00 zł, (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert; 2)Oferty wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone (art. 89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp); 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądza; b) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancji bankowych; d) gwarancji ubezpieczeniowych; e) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem (wyłącza się możliwość wniesienia wadium w gotówce) na rachunek bankowy zamawiającego w Banku w BGK Warszawa: - nr rachunku dla podmiotów krajowych: 34 1130 1017 0021 1001 7590 0004, - dla podmiotów zagranicznych: kod swift: GOSKPLPW nr iban: PL 34 1130 1017 0021 1001 7590 0004, Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium; Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu; 5) Wadium w postaci dokumentu, należy złożyć w formie oryginału: a) przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji - pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze; ul. Mickiewicza 21; 58-500 Jelenia Góra z dopiskiem dotyczy postepowania przetargowego nr OG/ZP-15/2018 b) przypadku doręczenia osobistego, oryginał poręczenia lub gwarancji należy zdeponować: w Oddziale Finansowym Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze ul. Mickiewicza 21., w pok. Nr 68 z dopiskiem dotyczy postepowania przetargowego nr OG/ZP-15/2018 6) Zamawiający nie wyraża zgody na wnoszenie ani na uzupełnienie wadium po terminie składania ofert. Gwarancja zapłaty wadium winna spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze żądanie w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz powinna podlegać prawu polskiemu i być realizowana w Polsce oraz musi być ważna przez cały okres związania ofertą, określony w SIWZ, tj. przez okres nie krótszy niż 30 dni. 7) Zamawiający nie wyraża zgody, aby żądanie zapłaty musiało być przekazane za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta gwarancji lub jakiegokolwiek innego banku; 8) W przypadku wadium wnoszonego przez wykonawców występujących wspólnie ( np. spółka cywilna, konsorcjum) w postaci gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej zaleca się, aby z treści gwarancji wynikało, że dotyczy ona wszystkich tych wykonawców występujących wspólnie; 9) Zwrot wadium: a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp); b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z ofertą winien przedłożyć zobowiązanie podmiotów na zasobach których, będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument zobowiązania innych podmiotów winien potwierdzać, iż wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz, że stosunek łączący wykonawcę z innymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów w szczególności musi określać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu dot. doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w pkt III.3. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; Wraz z ofertą należy złożyć: 1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 2) Pełnomocnictwo, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy; 3) Dowód wniesienia wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia; 4) kosztorysy ofertowe

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach