Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 606 000 , fax. 713 606 497
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
ul. Pretficza 11
50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 713 606 000, fax. 713 606 497
REGON: 17756002600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa przyległego do Sali Obsługi Klienta korytarza w budynku ZUS O/Wrocław przy ul. Pretficza 11. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy wykonania , w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, przebudowy i remontu części korytarza i części pomieszczeń bezpośrednio sąsiadujących z wykonywanym otworem łączącym obydwie części korytarza przy SOK 60 i 80 oraz obejmuje: rozbiórkę pomieszczenia toalety nr 66A zlokalizowanej na zamknięciu korytarza od strony SOK nr 60, rozbiórkę części ściany zamykającej pomieszczenie nr 68 i 51 od strony SOK nr 80 i wykonanie nowych jako przedłużenie ścian korytarza, przebudowę pomieszczenia nr 68 z szafą krosowniczą, przeniesienie stanowiska pracowników ochrony obiektu ze skrzydła od ul. Pretficza do pomieszczenia nr 70 w skrzydle od ul. Energetycznej, wykonanie przejścia (przebicie otworu) w ścianie dzielącej korytarza z pozostawieniem szafki instalacyjnej (wnęki ściennej), modyfikacje stref kontroli dostępu w obrębie klatki schodowej „B” wynikającej z dokonanych zmian funkcjonalnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia - przed upływem terminu składania ofert - wadium w wysokości 6 200,00 zł (słownie: sześć tysięcy dwieście złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Złożone wadium musi zabezpieczać ofertę w terminie związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 35 1020 5590 0000 0502 9400 7010 z dopiskiem: „WADIUM, znak sprawy: 470000/271/5/2019-ZAP”. 5. Wadium w formie pieniężnej musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 6. Wadium w pozostałych dopuszczalnych formach niepieniężnych (oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium) należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 435, w oddzielnej kopercie niż oferta. 7. Dokument wadium wnoszonego w formie niepieniężnej musi zawierać w swej treści w szczególności: 1) wskazanie gwaranta lub poręczyciela, 2) wskazanie Zamawiającego - ZUS Oddział we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław - jako uprawnionego z gwarancji lub poręczenia (beneficjenta), 3) określenie przedmiotu przetargu, 4) kwotę zobowiązania - kwotę wadium, 5) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia obejmujący okres związania ofertą, łącznie z datą składania ofert, 6) zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub 5 uPzp w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie Zamawiającego. 8. Od Wykonawcy nie wymaga się dołączania do oferty kopii (kserokopii) dowodu wniesienia wadium. 9. Nie wniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy, także na przedłużony okres związania ofertą, skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 uPzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy, b) pisemne zobowiązanie innego(ych) podmiot(ów) do udostepnienia Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do części IV SIWZ, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, d) pełnomocnictwo Wykonawców występujących wspólnie, e) informacje o przynależności do grupy kapitałowej, f) dokumenty wskazane w pkt III.4) niniejszego ogłoszenia - w odniesieniu do podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej przy Zespole Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu - Laskowicach
Dodano: 2024-02-21 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Lubina - część 2.
Dodano: 2023-11-08 - Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie miasta Lubina - Część 2 - ulica Wrocławska i Tulipanowa.
Dodano: 2023-09-01 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach-Zdroju
Dodano: 2023-08-11 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2023-04-13 - Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach
Dodano: 2023-03-14 - Modernizacja ulicy Zdrojowej w Dusznikach - Zdroju
Dodano: 2023-03-10 - Budowa Strefy Aktywności w Dusznikach – Zdroju
Dodano: 2023-03-07 - „Dostępna Gmina Kłodzko" dostosowanie budynku UG w celu zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (PFRON)
Dodano: 2023-02-01 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w gminie Kłodzko II etap – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. St. Wł. Reymonta w Kłodzku
Dodano: 2022-09-13