Przetargi.pl
Przebudowa przestrzeni publicznej – Ogródek Jordanowski wraz z budową siłowni plenerowej w Leżajsku

Miasto Leżajsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37300 Leżajsk, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 2427333 , fax. 17 2427333
  • Data zamieszczenia: 2018-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leżajsk
    ul. Rynek 1
    37300 Leżajsk, woj. podkarpackie
    tel. 17 2427333, fax. 17 2427333
    REGON: 69058170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastolezajsk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przestrzeni publicznej – Ogródek Jordanowski wraz z budową siłowni plenerowej w Leżajsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę z instalacją urządzeń zabawowych na dwóch placach zabaw na terenie Ogródka Jordanowskiego w Leżajsku oraz dostawę z instalacją urządzeń siłowni plenerowej na terenie Ogródka Jordanowskiego w Leżajsku, realizowanych w ramach zadania inwestycyjnego „Przebudowa przestrzeni publicznej – Ogródek Jordanowski wraz z budową siłowni plenerowej w Leżajsku”. Ww. instalacje stanowią roboty budowlane. Zamówienie składa się z dwóch części p.n.: Część 1 – Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na dwóch placach zabaw na terenie Ogródka Jordanowskiego w Leżajsku; Część 2 Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej na terenie Ogródka Jordanowskiego w Leżajsku. Zakres zadania: 1) Część 1- Dostawa i montaż urządzeń zabawowych na dwóch placach zabaw na terenie Ogródka Jordanowskiego w Leżajsku: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch placów zabaw na terenie Ogródka Jordanowskiego, dostawę i montaż urządzeń zabawowych: plac zabaw nr I o powierzchni 446 m2: zestaw zabawowy w formie statku – 1 szt, ciuchcia metalowa – 1 szt, wagonik zamknięty etalowy – 1 szt, huśtawka na dwóch sprężynach, podwójna, typu kiwak w formie skutera śnieżnego – 1 szt, huśtawka na przegubach podwójna typu kiwak w formie tuby – 1 szt, huśtawka podwójna dla małych dzieci, - 1 szt, huśtawka podwójna wahadłowa – 1 szt, huśtawka typu Bocianie Gniazdo – 1 szt, RM.271.1.9.2018 Strona 2 z 22 Uwaga: wykreślony Zestaw zabawowy w formie statku (na str. 2 w opisie technicznym w pliku: opisOgrodekplacezabaw należy wykonać wg specyfikacji zawartej dla urządzenia z numerem 1 w pliku urzadzeniazabawoweOgrodek pod nazwą: STATEK BAHAMY. plac zabaw nr II o powierzchni 553 m2: zjazd na linie 20 m – 1 kpl., karuzela talerzowa (oznaczona w dokumentacji -jako „tajfun”) – 1 szt, ścianka wspinaczkowa czteroramienna – 1 szt, huśtawka wagowa ważka – 1 szt, słupki sprawnościowe – 1 kpl., hamak - 1 kpl, huśtawka dla osób niepełnosprawnych – 1 szt. Wszystkie urządzenia przewidziane do montażu na obu placach zabaw charakteryzują się parametrem HIC ≤ 1,5 m. Oba place zabaw ograniczone będą obrzeżami betonowymi o wysokości 30 cm i grubości 8 cm. Na obu placach zabaw będzie wykonana „wylewana” nawierzchnia bezpieczna, bezspoinowa (na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie miału) z EPDM (górna warstwa) i SBR (dolna warstwa) o odpowiadającej HIC min. = 1,5 m (rozwiązanie systemowe). Uwaga: opisów dotyczących nawierzchni bezpiecznych w pliku urzadzeniazabawoweOgrodek nie należy uwzględniać w zakresie niniejszego zamówienia - nie mają one zastosowania. Zakres rzeczowy obejmuje ułożenie rur ochronnych z PP w ilości 25 m (rury ochronne pod przyszłe kable ziemne usytuowane pod nawierzchniami poliuretanowymi). Zadanie będzie realizowane na podstawie projektu budowlano –wykonawczego dla części zakresu robót objętych projektem. Place zabaw w odniesieniu do urządzeń oraz nawierzchni muszą spełniać wymagania zgodnie z obowiązującymi normami - tj. odpowiednio: PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177. Dla realizacji zamówienia wymagany jest kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami w zakresie konstrukcyjno-budowlanym. Dopuszcza się kwalifikacje równoważne do przedstawionych powyżej zdobyte w innych państwach – zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U z 2017 r. poz.1332 z późn. zm.). 2) Część 2 Dostawa i montaż urządzeń siłowni plenerowej na terenie Ogródka Jordanowskiego w Leżajsku: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie siłowni plenerowej wraz ze strefą relaksu w oparciu o dokumentację projektową. Siłownia o nawierzchni z kostki betonowej wyposażona jest w sześć pylonów, do których przymocowane są po dwa urządzenia zgodnie z opisem funkcji jak poniżej i zgodnie z załączoną dokumentacją: a) urządzenie typu ”piechur” (wzmacnia mięśnie nóg i pasa biodrowego, uelastycznia i rozciąga ścięgna kończyn dolnych, zwiększa ruchomość stawów kolanowych i biodrowych, korzystnie wpływa na układ krążenia, serce i płuca - stopień trudności: średni) – urządzenie typu „orbitrek eliptyczny” (poprawa muskulatury nóg i rąk, ogólna poprawa kondycji fizycznej i wydolności organizmu, korzystnie wpływa na układ krążenia i oddechowy, redukuje tkankę tłuszczową), b) urządzenie typu „wyciskanie w pozycji siedzącej” (krzesełko do podnoszenia masy ciała -służące do ćwiczeń klatki piersiowej, wzmacnia mięśnie ramion, klatki piersiowej, pleców i obręczy barkowej, poprawia ogólną kondycję fizyczną- stopień trudności średni) – urządzenie typu ”siedzący przywodziciel nóg” (poprawa muskulatury nóg, mięśnia czworogłowego uda, dwugłowego łydki oraz mięśnia pośladkowego wielkiego, praca w obrębie stawu biodrowego), c) urządzenie typu „rower” (poprawa ruchomości stawów kończyn dolnych, wzmocnienie mięśni nóg, ogólna poprawa kondycji fizycznej, utrata wagi, zwiększenie wydolności organizmu - szczególnie wskazane dla osób starszych, które nie mogą czynnie jeździć na rowerze) – urządzenie typu „wahadło” (wzmacnia muskulaturę pasa biodrowego, kończyn dolnych i górnych, korzystnie wpływa na układ sercowo-naczyniowy, oddechowy i trawienny, poprawia krążenie, wskazane dla osób z bólami odcinka krzyżowego i bólami nóg - stopień trudności: łatwy), d) urządzenie typu „twister” (budowanie i wzmacnianie mięśni talii i brzucha, poprawia ruchomość stawów biodrowych ogólną wydajność organizmu, odpowiednie dla osób z bólami pleców odcinka krzyżowo-lędźwiowego) – urządzenie typu „trenażer bicepsa” (wzmacnia mięśnie ramion, klatki piersiowej, obręczy barkowej - stopień trudności: średni), e) urządzenie typu „motyl klasyczny” (wzmocnienie mięśni rąk, mięśni obręczy barkowej, mięśni klatki piersiowej oraz grzbietu) – urządzenie typu „motyl w rewersie” (funkcje identyczne jak dla „motyla klasycznego”), f) urządzenie typu „prasa nożna” (poprawa muskulatury nóg, mięśnia czworogłowego uda, dwugłowego łydki oraz mięśni brzucha - stopień trudności: łatwy) - urządzenie typu „wioślarz” (budowa muskulatury obręczy barkowej, grzbietu, ramion i nóg, poprawia ogólną kondycję organizmu, uelastycznia odcinek lędźwiowy kręgosłupa - stopień trudności: łatwy). Montaż urządzeń obejmuje również wykonanie fundamentów wykonywanych na miejscu lub dostawę i ustawienie fundamentów prefabrykowanych. Strefę relaksu stanowi przyległy do siłowni pas utwardzonego terenu wraz z dojściem (z kostki brukowej) wyposażony w zamontowane na stałe ławki oraz stojak na rowery. Zakres zamówienia nie obejmuje dwóch urządzeń do gry edukacyjnej (2 stoły z siedziskami) wskazanych w opisie technicznym dokumentacji zgłoszenia budowy siłowni, natomiast obejmuje dostawę i montaż stojaka na rowery – 1 szt, ławek – 4 szt. (z wyłączeniem nasadzeń roślin iglastych wskazanych ww. opisie w zakresie prac towarzyszących). W zakres zamówienia wchodzi ułożenie rur ochronnych z PP – 12 m (rury ochronne pod przyszłe kable ziemne usytuowane pod nawierzchnią z kostki). Łączna nawierzchnia z kostki betonowej (o gr. 6 cm) wynosi – 220,34 m2. Zamawiana siłownia plenerowa musi spełniać wymagania bezpieczeństwa wg normy PN-EN 16630:2015-06. Dodatkowo zamówienie zawiera dostawę i montaż krat ochronnych na istniejące drzewa – 4 szt, (drzewa oznaczone na zielono w obszarze siłowni plenerowej w planie sytuacyjnym). Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania dostaw określa dokumentacja projektowa zawierająca opis zakresu rzeczowego oraz formularze cenowe zawierające przedmiary robót - stanowiące Załączniki nr 2.1 i 2.2 do SIWZ. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych podmioty biorące udział postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązane są do ich przestrzegania. W szczególności Zamawiający będący operatorem przetwarzania danych osobowych Wykonawcy, Podwykonawców, czy podmiotów udostępniających zasoby - przekazuje im dotyczące informacje zawarte w klauzuli informacyjnej stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ. Klauzula ta jest dostępna jest również na stronie internetowej zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/11368/wiadomosc/423268/klauzula_informacyjna_dot_przetwarzania_danych_osobowych_na_pods Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania oraz do zapewnienia przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych przez ewentualnych Podwykonawców, czy przez podmioty udostępniające zasoby w przypadku powołania się na nie przez Wykonawcę. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem oprócz wykonania dostaw także wszystkie niezbędne działania i związane z instalacją stanowiącą roboty budowlane w zakresie wykonania tego zamówienia, zagospodarowanie placów budowy, zabezpieczenie terenu w okresie prowadzenia prac, zapewnienie bezpieczeństwa osób i mienia w związku z prowadzeniem prac, zapewnienie warunków wymaganych przepisami BHP dotyczących placu budowy oraz zaplecza technicznego i socjalnego, zapewnienia bezpiecznego dojazdu i dojścia do istniejących budynków, obiektów handlowych/usługowych w okresie realizacji prac, sprowadzenie sprzętu, dowóz materiałów, działania w zakresie unieszkodliwiania odpadów i materiałów z rozbiórki – przez przekazanie uprawnionemu do tego podmiotowi (z dostarczeniem Zamawiającemu kart przekazania odpadów), bądź odwóz odpadów na wskazane przez Zamawiającego miejsce, opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na okres prowadzenia robót, uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii, opracowania dokumentacji powykonawczej - w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla obydwóch części zamówienia (a w zakresie placów zabaw dokumentacji wymaganej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie), zabezpieczenie elementów budowlanych lub wyposażenia niepodlegających robotom, pozostałe prace np. geodezyjne wyposażenie BHP, p-poż., usuwanie ewentualnych usterek w ramach gwarancji i rękojmi, udział w przeglądach gwarancyjnych, itp. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, a jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia, ponieważ Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zgodnie z art. 30 ust 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza również rozwiązania równoważne opisywanym, jeżeli odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Możliwość zastosowania urządzeń, materiałów równoważnych, technologii o których mowa powyżej uzależniona będzie od zgodności z wymaganymi do spełnienia parametrami - określonymi w pozwoleniu na budowę, zgłoszeniu robót, w załączonej dokumentacji technicznej i wykazanymi w Tabeli równoważności – stanowiącej Załącznik Nr 10a do SIWZ. Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączonej tabeli Wykaz urządzeń i materiałów równoważnych i złożone wraz z ofertą wg wzoru Zamawiającego stanowiącego Załącznik nr 10b do SIWZ. Brak wskazania w tym załączniku propozycji zastosowania urządzeń i materiałów równoważnych oznaczać będzie deklarację Wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń i materiałów przyjętych w dokumentacji przetargowej. Udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy - zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przedmiocie zamówienia zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności zarówno dla osób niepełnosprawnych jak i dla wszystkich użytkowników poprzez urządzenie zabawowe przeznaczone dla dzieci z ograniczeniami - tj. huśtawka dla niepełnosprawnych ruchowo oraz przez dostęp do zamontowanych urządzeń placów zabaw i siłowni z poziomu terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: Część 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych), Część 2 - 1 000,00 zł (słownie: tysiąc złotych), Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto 53 2030 0045 1110 0000 0251 4070 w Banku BGŻ BNP Paribas Spółka Akcyjna. Do oferty należy dołączyć dowód przelewu wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu przelewem powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego w terminie składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). Wadium wnoszone w innej, dopuszczonej w ustawie formie, (poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) należy dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku, oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (przykładowy wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawcy, którzy złożyli oferty w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji jw., przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp - sporządzone wg wzoru zgodnie z załącznikiem Nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach