Przetargi.pl
Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa

GMINA GAĆ ogłasza przetarg

  • Adres: 37-207 Gać, 275
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (16) 641-14-29
  • Data zamieszczenia: 2023-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA GAĆ
    275
    37-207 Gać, woj. podkarpackie
    tel. (16) 641-14-29
    REGON: 650900648
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gac.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa w rozumieniu przepisów ustawy Pzp. Zamówienie obejmuje wszystkie prace umożliwiające i mające na celu realizację zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja placów zabaw polegająca na wymianie urządzeń na nowe w ramach poprawy bezpieczeństwa”. Planowana inwestycja obejmuje modernizację istniejących placów zabaw położonych w miejscowości: Gać, Ostrów, Dębów, Białoboki – położonych w granicach administracyjnych gmina Gać, na obszarze powiatu przeworskiego, województwo podkarpackie. Place zabaw zlokalizowane są w terenie zabudowanym.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie następujących elementów:1. Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Gać na działce nr ewid. 1389a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka metalowa podwójna,b. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,c. Dostawa i montaż urządzenia – sprężynowiec motor.2. Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Ostrów na działce nr ewid. 1096/1a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,b. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń,c. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń ruchowych ze zjeżdżalnią.3. Dostawa i montaż urządzeń na placu zabaw w miejscowości Dębów na działce nr ewid. 544/1a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,b. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń ruchowych ze zjeżdżalnią.4. Dostawa i montaż urządzeń plac zabaw w miejscowości Białoboki na działce nr ewid. 377a. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka wahadłowa,b. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń,c. Dostawa i montaż urządzenia – huśtawka ważka podwójna,d. Dostawa i montaż urządzenia – wielofunkcyjny zestaw do ćwiczeń ruchowych ze zjeżdżalnią.5. Nawierzchnia bezpieczna – do wykonania na placu zabaw w miejscowości Gać na działce ewid. 1389a. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,b. Koryta wykonane na całej szerokości jezdni i chodników,c. Obrzeża betonowe; podsypka cementowo-piaskowa; wypełnienie spoin zaprawą cementową,d. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe,e. Warstwy odsączające,f. Podbudowy z kruszyw; tłuczeń; warstwa dolna,g. Nawierzchnia poliuretanowa z natryskiem strukturalnym, elastyczna, bezspoinowa dwuwarstwowa.Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia tj. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ oraz w dokumentacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.Wszelkie materiały, wyroby i urządzenia przeznaczone do wykonania zadania w ramach prowadzonej inwestycji muszą być fabrycznie nowe, w możliwie najwyższej klasie jakości, wolne od wad fabrycznych, posiadające aktualne wymagane atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności, wykonane w ramach bezpiecznych technologii. Muszą być objęte gwarancją fabryczną producenta. Wraz z dokumentacją powykonawczą, wykonawca sporządzi wykaz zastosowanych urządzeń i materiałów oraz złoży wszystkie wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności i karty gwarancyjne. Dokumenty należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.Dostarczone i zamontowane przez wykonawcę urządzenia oraz zastosowane materiały winny spełniać wymagania z norm z grupy PE-EN 1176 odnoszących się do wyposażenia publicznych placów zabaw. Zaoferowane urządzenia powinny spełniać minimalne wymagania określone przez zamawiającego lub posiadać lepsze parametry. Materiały dostarczone i użyte przez wykonawcę muszą być fabrycznie nowe oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).Wykonawca jest zobowiązany zapewnić prawidłowe działanie poszczególnych systemów technicznych i technologicznych oraz osiągnięcie założeń funkcjonalnych dla poszczególnych obiektów, systemów i elementów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie robót towarzyszących i tymczasowych. Wykonawca zobowiązany jest do kompletowania w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.).Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia. Wszelkie odpady powstałe podczas realizacji zamówienia wykonawca jest zobowiązany zagospodarować na własny koszt. Wykonawca po dostarczeniu przedmiotu zamówienia oraz po zakończeniu prac montażowych jest zobowiązany do uporządkowania terenu dostaw i miejsca montażu. Wszystkie prace odbywać się będą na istniejących placach zabaw, na którym posadowione są urządzenia zabawowe. W związku z tym Wykonawca musi przeprowadzić wszystkie prace związane z realizacją przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami BHP oraz bez uszkodzenia żadnego z istniejących urządzeń zabawowych. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do usunięcie i naprawienia wszelkich szkód wynikłych z jego winy. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające ich używanie, nie spełniają wymagań stawianych prze zamawiającego, wykonawca wymieni je na nowe, na własny koszt. Wykonawca na okoliczność odbioru, przygotuje oraz złoży u zamawiającego w formie trwale spiętej, wszelkie dokumenty związane z wykonanym przedmiotem zamówienia, a zwłaszcza:- karty techniczne urządzeń, wskazujące w jaki sposób urządzenia zostały wyprodukowane, w tym m. in. informacja o konstrukcji urządzenia, jego wymiarach, użytych materiałach, farbach i lakierach;- instrukcje obsługi, włącznie z danymi na temat bezpiecznych odległości pomiędzy urządzeniami oraz zasadach kontroli i konserwacji;- certyfikaty zgodności wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą i inne dokumenty potwierdzające zgodność dostarczonych i zamontowanych urządzeń z ww. normami,- dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie (brak opisu warunku);1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie (brak opisu warunku);1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie (brak opisu warunku);1.4. zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający określa wymagania w zakresie spełniania tego warunku.Zamawiający określa, że wykonawca spełni warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a. w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych - co najmniej dwa zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia tzn. obejmujące swoim zakresem dostawę wraz z montażem urządzeń wyposażenia placów zabaw o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każde. Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415),b. na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika robót, posiadającą następujące, minimalne kwalifikacje zawodowe:• uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej bez ograniczeń.Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie zamawiającego, obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy wykonawca oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu i stan ten będzie wynikał z dołączonych dokumentów w przypadku wezwania do ich przedstawienia.Przez wyżej wskazane uprawnienie budowlane zamawiający rozumie uprawnienia budowlane wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie niniejszego zamówienia. Zamawiający, określając wymogi odnoszące się do posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.); które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika robót w zakresie objętym zamówieniem; Ilekroć w opisie warunków udziału w postępowaniu mowa jest o uprawnieniach, to w przypadku osób będących obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej oznacza to decyzję w sprawie uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach