Przetargi.pl
Przebudowa przepustu pod drogą gminną wraz z odbudową rowu melioracyjnego we wsi Jarnuty

Urząd Gminy Łomża ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 2165263 , fax. 0-86 216 52 64
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Łomża
    ul. M. Skłodowskiej Curie 1a
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 0-86 2165263, fax. 0-86 216 52 64
    REGON: 00534138000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa przepustu pod drogą gminną wraz z odbudową rowu melioracyjnego we wsi Jarnuty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przebudowa przepustu pod drogą gminną wraz z odbudową rowu melioracyjnego we wsi Jarnuty: 1.Rozbiórka istniejącego przepustu - 8,9 m, 2.Wykonanie przepustu z rur żelbetowych ? 100 cm z przyczółkami - 9,00 m, 3.Odbudowa konstrukcji jezdni - ok. 25 m2 - szczegółowy zakres robót według projektu budowlanego i przedmiaru, 4.Odbudowa rowu melioracyjnego - 392,27 m / ok. 483 m3, 5.Rozplantowanie urobku po oczyszczeniu rowu wraz z uporządkowaniem terenu - ok. 1372 m2, 6.Obsianie trawą skarp - ok.1276 m2, 7.Umocnienie dna rowu płytami betonowymi pełnymi - ok. 24 m2, 8.Umocnienie skarp rowu płytami betonowymi ażurowymi - ok. 65 m2, 9.Umocnienie skarp rowu darniną - ok. 341 m2, 10.Umocnienie stopy skarpy rowu za pomocą kiszki faszynowej ? 10 cm - ok. 621 m, 11.Umocnienie skarpy rowu za pomocą palisady ? 10 cm - ok.50 m, II.Projekt organizacji ruchu na czas budowy. III.Inwentaryzacja powykonawcza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2000,00 (dwa tysiące 00/100) złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz. 730 i 732 i nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. nr 96, poz. 620). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy w Łomży nr 54 8757 0001 0000 1717 2000 0040. Wadium musi znaleźć się na w.w. rachunku przed terminem określonym w dziale X pkt 1, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą - z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy pzp. 7. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do pełnienia przez Zamawiającego - oprócz przewidzianych ustawą pzp. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 30 dni po dostarczeniu pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ustawy pzp. 8. Pozostałe wymagania dotyczące wadium - zgodnie z art. 46 ustawy pz.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalomza.pl/bip/przetargi.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach