Przetargi.pl
Modernizacja sieci cieplnej 5-przewodowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego oraz budynku Wozowni przy ulicy Świętojańskiej 17 Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Zamówienie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

Muzeum Podlaskie w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-426 Białystok, ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7421473, 7421440
  • Data zamieszczenia: 2009-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Podlaskie w Białymstoku
    ul. Ratusz-Rynek Kościuszki 10 10
    15-426 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7421473, 7421440
    REGON: 00027632800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci cieplnej 5-przewodowej oraz remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego oraz budynku Wozowni przy ulicy Świętojańskiej 17 Oddziale Muzeum Podlaskiego w Białymstoku Zamówienie współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z modernizacją sieci cieplnej 5 -przewodowej i remontem instalacji centralnego ogrzewania w Muzeum Rzeźby Alfonsa Karnego oraz budynku Wozowni przy ulicy Świętojańskiej 17 w Białymstoku. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiono w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót, stanowiących załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, opracowanych przez firmę FALKON Usługi Techniczne w Budownictwie w Białymstoku, ul. Mieszka I 7 m 69 Projekt jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Muzeum Podlaskie, Białystok, Ratusz - Rynek Kościuszki 10. CPV - 45231100-6 ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów CPV - 45321000-3 izolacja cieplna CPV - 45331100-7 instalowanie centralnego ogrzewania CPV - 45332200-5 robot instalacyjne hydrauliczne CPV - 45453100-8 roboty renowacyjne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452311006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych i spełniający warunki z art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, oraz wynikające z SIWZ Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków: spełnia nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP, tj.: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych mogą kierować osoby, które posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyły co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych - Rozporządzenie Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz.1579) 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2), 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, z powodu okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2.Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia , w oparciu o dokumenty lub oświadczenia dołączone do oferty. Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w pkt.1 zostaną wykluczeni z postępowania. 3.Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń lub dokumentów określonych ustawą, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane oświadczenia i dokumenty wymagane ustawą zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 4.Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych oświadczeń lub dokumentów. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca powsiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz ze nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest do dołączyć do oferty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.3.Aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum wymóg złożenia odpowiedniego dokumentu dotyczy każdego z nich. 1.6. Odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń wymagane przepisami prawa budowlanego wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane ubezpieczenie OC Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - Dz.U. Nr 83. 1.7.Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 oraz ust.2 ustawy PZP stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 2.1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej 2 robót budowlanych na obiektach zabytkowych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia( prace związane remontem sieci i instalacji centralnego ogrzewania), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; wykaz stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. Uwaga ! przez zamówienia odpowiadające wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie o wartości nie mniejszej niż cena oferty. 2.2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; wykaz stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz dowód odbycia co najmniej 2-letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych ; dokumenty potwierdzające odbycie praktyki zawodowej przy obiektach zabytkowych powinny być podpisane przez osoby, których pracy te dokumenty dotyczą. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców działających jako konsorcjum powyższy warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli będzie spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców. 2.3.Przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z dokumentami, o których mowa w pkt.2.1 i 2.2. 3.W celu potwierdzenia warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 3.1. Aktualna polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż cena oferty 4.Inne dokumenty, oświadczenia, formularze, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 4.1Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz Oferta, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4.2Podpisane oświadczenie o akceptacji warunków postępowania, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ 4.3Oświadczenie o realizacji zamówienia samodzielnie lub przy pomocy podwykonawców stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.4Pełnomocnictwo do podpisania oferty i innych dokumentów, jeżeli upoważnienie do ich złożenia nie wynika z przepisów bądź zapisów właściwego rejestru. 4.5Oświadczenie o wizji lokalnej stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 4.6. Kosztorys ofertowy. 5.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: 5.1. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia / konsorcjum/ należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.2. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są oni dostarczyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą: 6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą zamiast dokumentów, o których mowa: 6.1.1. w Rozdziale VIII pkt. 1.1; 1.2;1.3;1.5 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.1.2. w Rozdziale VIII SIWZ pkt.1.4. SIWZ, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy PZP 6.2. Dokumenty o których mowa w pkt.6.1.1 lit. a i b oraz pkt.6.1.2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6-cy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o którym mowa w pkt.6.1.1 lit.c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 -mce przed terminem składania ofert. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach