Przetargi.pl
Przebudowa Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Pasłęku przy ul. Gdańskiej 17

Urząd Miejski w Pasłęku ogłasza przetarg

  • Adres: 14-400 Pasłęk, Pl. Św. Wojciecha
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48552482001, , fax. +48552483180
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Pasłęku
    Pl. Św. Wojciecha 5
    14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48552482001, , fax. +48552483180
    REGON: 00052444700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://paslek-um.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Pasłęku przy ul. Gdańskiej 17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową budynku Przedszkola Samorządowego Nr 2 w Pasłęku przy ul. Gdańskiej 17 na działce nr 393, położonej w obrębie ewidencyjnym Pasłęk 01, Gmina Pasłęk (powiat elbląski, województwo warmińsko-mazurskie), w celu dostosowania obiektu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac remontowych, w obrębie istniejącego budynku: 1) rozbiórkę fragmentów ścian; 2) montaż systemowych ścianek działowych: a) przeszklonych na profilach aluminiowych; b) pełnych z płyt gipsowo-kartonowych; 3) częściowe zamurowanie (zmniejszenie) otworów przewidzianych do montażu stolarki; 4) wymianę istniejącej stolarki drzwiowej (wewnętrznej i zewnętrznej); 5) demontaż istniejącego okna na klatce schodowej wraz z montażem projektowanego okna oddymiającego; 6) rozbudowę istniejących instalacji, związanych z wyposażeniem budynku w: a) system oddymiania klatki schodowej; b) awaryjne oświetlenie ewakuacyjne na drogach ewakuacyjnych; c) hydranty wewnętrzne (montaż nowych hydrantów i wymiana istniejącego); 7) prace wykończeniowe. 3. Ramowy zakres całego przedsięwzięcia obejmuje: 1) wydzielenie przeciwpożarowe jednej klatki schodowej (znajdującej się w centralnej części obiektu) systemowymi ściankami o odporności ogniowej EI 60 oraz drzwiami EI 30; 2) zapewnienie systemu oddymiania klatki schodowej poprzez montaż okna dymowego oraz automatyki otwierającej drzwi; 3) wydzielenie drugiej, nieprzeznaczonej do ewakuacji klatki schodowej, drzwiami o odporności ogniowej EI 30; 4) wymianę istniejącego hydrantu znajdującego się na piętrze, na hydrant z wężem półsztywnym DN 25 i długości 30 m; 5) wyposażenie parteru i piwnicy w hydranty wewnętrzne z wężem półsztywnym DN 25 i długości 30 m; 6) montaż awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego; 7) wymianę wybranych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych bez odporności ogniowej; 8) wydzielenie pomieszczenia technicznego (węzła c.o.) od pozostałej części budynku drzwiami o odporności ogniowej EI 60. 4. Wielkości charakterystyczne budynku: 1) Powierzchnia zabudowy: 429,45 m2 2) Powierzchnia użytkowa: 1 157,10 m2, w tym: a) powierzchnia użytkowa piwnicy: 381,40 m2 b) powierzchnia użytkowa parteru: 382,20 m2 c) powierzchnia użytkowa I piętra: 393,50 m2 3) Wysokość (mierzona przy głównym wejściu do budynku): 8,30 m 4) Ilość kondygnacji podziemnych: 1 5) Ilość kondygnacji nadziemnych: 2 5. Realizacja przedmiotu zamówienia nie wpływa na zmianę wielkości charakterystycznych budynku. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w rozdziale 4 SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta wymaga zabezpieczenia w postaci wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Szczegóły dotyczące wadium określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1) informacji Wykonawcy, że wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku – jeżeli dotyczy; 2) pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) – jeżeli dotyczy; 3) dokumenty dotyczące powoływania się na zasoby innych podmiotów - jeżeli dotyczy; 4) dokumenty dotyczące wspólnego ubiegania się o zamówienie - jeżeli dotyczy. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu (bez odrębnego wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach