Przetargi.pl
Przebudowa powiatowego układu komunikacyjnego prowadzącego do terenów SAG w Miękini.

Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 32-086 Batowice, Karola Wojtyły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
  • Data zamieszczenia: 2020-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatu Krakowskiego
    Karola Wojtyły 106
    32-086 Batowice, woj. małopolskie
    tel. 126 221 010, , fax. 12-622-10-12
    REGON: 35157927000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpk.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego Powiatu Krakowskiego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa powiatowego układu komunikacyjnego prowadzącego do terenów SAG w Miękini.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa powiatowego układu komunikacyjnego prowadzącego do terenów SAG w Miękini”, obejmująca następujące elementy: - Zakres nr 1 – Przebudowa ciągu komunikacyjnego – roboty budowlane – zakres objęty wydaną decyzją ZRID nr 13.2017 z dnia 8-12-2017 r. - Zakres nr 2 – Przebudowa ciągu komunikacyjnego – roboty projektowe i budowlane – zakres objęty programem funkcjonalno-użytkowym. 2. Zakres rzeczowy planowanej inwestycji obejmuje wykonanie następujących robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 2125K: - zakres nr 1 – Przebudowa ciągu komunikacyjnego – roboty budowlane – zakres ona podstawie decyzji ZRID (UWAGA! Kilometraż wskazany poniżej jest kilometrażem projektowym ujętym w dokumentacji projektowej objętej decyzją ZRID nr 13.2017 z dnia 8-12-2017 r,),który obejmuje: a) Frezowanie oraz wykonanie warstwy ścieralnej (nakładki) i poszerzenia jezdni na odcinku od km 0+036,20 do km 0+100,00 i od km 0+320,00 do km 0+505,80. Na przedmiotowych odcinakach zaprojektowano również (w miejscach koniecznych) wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni. (UWAGA! Zgodnie z uzyskaną przez Inwestora decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach, na całym odcinku przebudowywanej trasy (również na odcinku objętym wydaną decyzją ZRID) należy stosować cichą nawierzchnię, która spowoduje ograniczenie hałasu na poziomie minimum 3dB. Należy zatem przyjąć wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA LA. b) Przebudowa drogi na odcinku od km 0+100,00 do km 0+320,00 korekta przebiegu trasy i wykonanie nowej nawierzchni jezdni; c) Przebudowa zjazdu publicznego km 0+192,38, nawierzchnia z betonu asfaltowego; d) Przebudowa zjazdów indywidualnych, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej - kolor czerwony; e) Budowa jednostronnego, a w rejonie projektowanej zatoki autobusowej - dwustronnego, chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej - kolor szary; f) Wykonanie pobocza z kruszywa łamanego; g) Budowa zatoki autobusowej o nawierzchni z kostki brukowej betonowej - kolor grafitowy; Przebudowa istniejącego przepustu drogowego polegająca na jego wydłużeniu; h) Wykonanie przejścia dla pieszych – oznaczonego znakami pionowymi i poziomymi; i) Montaż drogowych barier ochronnych N2-W3-A, w celu zapewnienia bezpieczeństwa pojazdów; j) Montaż balustrad U-11a dla pieszych; k) Montaż wiaty przystankowej; l) Rozbiórka istniejących nawierzchni jezdni, zjazdów; Rozbiórka istniejącego oznakowania pionowego; ł) Wycięcie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją; m) Wykonanie wylotów kanalizacji opadowej Wt1÷Wt10 do projektowanych rowów w zlewni cieku bezimiennego; n) Przebudowa pary istniejących przepustów DN1150 na bezimiennym cieku; o) Przebudowa urządzenia wodnego tj. włączenie istniejącego rowu otwartego do projektowanej kanalizacji deszczowej; p) Likwidacja urządzeń wodnych tj. istniejących rowów otwartych w chodzących w kolizję z projektowaną drogą wraz z likwidacją sześciu przepustów znajdujących się na likwidowanych rowach; q) Budowa systemu odwodnienia i odprowadzenia wód deszczowych z drogi obejmującego: zbiornik retencyjny wraz z separatorami, wpusty deszczowe z przykanalikami, kanalizację deszczową; r) Przebudowa sieci gazowej, teletechnicznej i elektroenergetycznej oraz zabezpieczenie istniejącej infrastruktury podziemnej kolidującej z w/w zamierzeniem inwestycyjnym (sieć kanalizacji sanitarnej, sieć wodociągowa). Zamawiający zastrzega, że wszelkie niezinwentaryzowane lub wykonane od chwili wydania decyzji ZRID elementy infrastruktury towarzyszącej wymagające przebudowy lub zabezpieczenia/ korekty muszą być uwzględnione w cenie ofertowej. Zakres nr 2 – Przebudowa ciągu komunikacyjnego – roboty budowlane – zakres na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, który obejmuje : a) Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej dla przebudowy drogi powiatowej 2125K (ze względu na konieczność dokonania ujednolicenia i połączenia zakresów); b) Opracowania materiałów niezbędnych do opracowania projektu budowlanego lub budowlano-wykonawczego umożliwiającego wykonanie robót budowlanych; c) Pozyskanie wszelkich wymaganych prawem, stosownych do zakresu zadania decyzji administracyjnych i uzgodnień pozwalających na wykonanie robót budowlanych; d) Wykonanie podziałów geodezyjnych i wydzielenie pasa drogowego; e) Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego; f) Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; g) Opracowanie planu BIOZ jeżeli będzie wymagany; h) Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację i pozyskane decyzje administracyjne w następującym zakresie: - budowa drogi powiatowej o szerokości 6,0m na odcinku 0+000-0+391 (nowy ślad drogi włączony w km 0+459 do istniejącej drogi powiatowej 2125K) wraz z budową kanalizacji deszczowej i przebudową kolidującej infrastruktury; - budowa mostu nad rzeką Miękinką w km 0+253 nowego śladu drogi powiatowej; - przebudowa nawierzchni drogi 2125K wraz z jej poszerzeniem do 6 m w km 0+459 - 1+069 na długości ok. 610 mb oraz w km 1+539 - 3+162 na długości ok 1348 mb,z wyrównaniem krawędzi jezdni na długości łącznej ok 2233 mb, stanowiącą uzupełnienie projektów już realizowanych w celu domknięcia ciągu komunikacyjnego do SAG w Miękini wraz z wykonaniem lewoskrętu do terenów Strefy Aktywności Gospodarczej; - budowa chodnika oddzielonego od jezdni krawężnikiem wzdłuż drogi 2125K, w km 0+000 - 0+368 na długości 368 mb (nowy przebieg drogi włączony w km 0+459 do istniejącej drogi powiatowej 2125K), w km 1+525- 1+635 na długości ok. 110 mb, w km 1+772 - 3+120 na długości ok 1351 mb oraz w km 3+082 - 3+160 na długości ok. 78 mb; - budowa pobocza utwardzonego wzdłuż drogi 2125K w km 1+539-3+082 na długości ok 1543 mb; - wykonanie przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną i dźwiękową: w km 3+084 drogi 2125K; - budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi 2125K w km 0+000 - 0+391 (nowy ślad drogi włączony w km 0+459 do istniejącej drogi powiatowej 2125K) i w km 0+459 do 1+069 z Miejscem Obsługi Rowerzystów (MOR) o powierzchni 50 m2; - profilowanie skarp pobocza wzdłuż chodnika i ścieżki rowerowej wzdłuż drogi 2125K na długości ok. 505 mb – oraz wzdłuż całej nowoprojektowanej drogi – ok. 391 mb; - przebudowa zatok autobusowych wzdłuż drogi nr 2125K w km 1+907, 1+974, 2+702, 2+708; - przebudowa zjazdów w ilości: (6 + 47) = 53 sztuki, przy czym należy zwrócić uwagę na możliwość wystąpienia niezinwentaryzowanych/ nowych zjazdów, które należy przebudować w trakcie trwania inwestycji; - przebudowa odwodnienia drogi: w postaci kanalizacji deszczowej wraz ze studniami kanalizacyjnymi minimum Φ1000 mm i wpustami ulicznymi oraz korytek odwadniających minimum 50x50x20, wykonanie ścieku przy krawężnikowego oraz budowa wylotów do odbiornika; - przebudowa urządzeń obcych - oświetlenia ulicznego, przebudowa sieci elektrycznej, przebudowa sieci teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej i innych oraz zabezpieczenie infrastruktury podziemnej z zachowaniem parametrów istniejących jeśli będzie wynikać z przebudowy drogi 2125K; - wykonanie kompletu oznakowania poziomego grubowarstwowego oraz pionowego całego nowego układu komunikacyjnego. Podane powyżej wartości i parametry należy traktować jako orientacyjne. Ostateczny zakres wielkościowy robót Wykonawca powinien przyjąć w oparciu o uzyskane warunki techniczne i uzgodnienia zaakceptowane przez Zamawiającego oraz decyzje administracyjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 80000,00 zł osiemdziesiąt tysięcy 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 3) Oświadczenie dot. RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach